Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Tv-series Discussies
S
Sakke
Sakke
Het Geslacht De Pauw DVD-box
May 23, 2005
Binnenkort is ie er dan eindelijk ! In de humo van deze week vind je alvast een kortingsbon. Doen, zou ik zeggen ! [img]http://www.humo.be/Nieuwsbrief/grafix/depauw.gif[/img]
May 23, 2005
Binnenkort is ie er dan eindelijk ! In de humo van deze week vind je alvast een kortingsbon. Doen, zou ik zeggen ! [img]http://www.humo.be/Nieuwsbrief/grafix/depauw.gif[/img]
W
Werner
Werner
May 23, 2005
Ex-cellent! :D :D :D Met zijn allen gelijk een jeanet naar de winkel rennen voor deze scheefpoeper-dvdset!
Ex-cellent! :D :D :D Met zijn allen gelijk een jeanet naar de winkel rennen voor deze scheefpoeper-dvdset!
reply
0
P
Philippe
Philippe
May 24, 2005
Bart De Pauw is naast een man met een uitstekend gevoel voor humor ook nog een erg getalenteerd tv-maker. Deze tv-reeks is zeker de moeite waard maar 'de man van Melle' vind ik nog altijd zijn beste creatie. :lol:
Bart De Pauw is naast een man met een uitstekend gevoel voor humor ook nog een erg getalenteerd tv-maker. Deze tv-reeks is zeker de moeite waard maar 'de man van Melle' vind ik nog altijd zijn beste creatie. :lol:
reply
0
D
Djet3k
Djet3k
JR
Jorn Rijckaert
Jorn Rijckaert
May 24, 2005
Amai, niet verwacht!
Bevat het twee seizoenen samen? en is het ondertiteld?
Want er is geen info beschikbaar op internet over die DVD!
Jorn
Amai, niet verwacht!
Bevat het twee seizoenen samen? en is het ondertiteld?
Want er is geen info beschikbaar op internet over die DVD!
Jorn
reply
0
C
Cloud
Cloud
May 24, 2005
Had de dvd niet zo snel verwacht.
Is perfect, dan kan ik de allerlaatste aflevering direct zien.
Ik heb ze gemist omdat net die dag werd overgegaan naar zomeruur en de timer verkeerd stond.
Ik werd zot! :?
Weet er iemand of de box overal te koop zal zijn of zal De Standaard het weer exclusief mogen verkopen voor een paar maanden?
Ik heb ze gemist omdat net die dag werd overgegaan naar zomeruur en de timer verkeerd stond.
Weet er iemand of de box overal te koop zal zijn of zal De Standaard het weer exclusief mogen verkopen voor een paar maanden?
reply
0
C
Cloud
Cloud
May 24, 2005
reply
0
HC
Henk Van de Casteele
Henk Van de Casteele
May 24, 2005
[img]http://img30.echo.cx/img30/1764/dsc00124small0zv.jpg[/img]
Heb hem al gekocht in de FRS 49,99 EUR zonder BV-korting. (y)
Reeks 1 + 2: 742 min
Extra's: 40 min
[img]http://img30.echo.cx/img30/1764/dsc00124small0zv.jpg[/img]
Heb hem al gekocht in de FRS 49,99 EUR zonder BV-korting. (y)
Reeks 1 + 2: 742 min
Extra's: 40 min
reply
0
W
Werner
Werner
May 24, 2005
Cool! Op één van de fotootjes op de binnenhoes staat blijkbaar Kabouter Melle!!!
Cool! Op één van de fotootjes op de binnenhoes staat blijkbaar Kabouter Melle!!!
reply
0
PB
pieter bond
pieter bond
May 24, 2005
Nu moeten ze nog "Alles kan beter"en vooral"Buiten de zone"op DVD laten uitkomen
Nu moeten ze nog "Alles kan beter"en vooral"Buiten de zone"op DVD laten uitkomen
reply
0
BG
Bart G.
Bart G.
May 25, 2005
Op 1 staat bij mij toch het Eiland :D Maar die andere mogen ze zeker ook uitbrengen!!
pieter bond wrote: Nu moeten ze nog "Alles kan beter"en vooral"Buiten de zone"op DVD laten uitkomen
Op 1 staat bij mij toch het Eiland :D Maar die andere mogen ze zeker ook uitbrengen!!
reply
0
T
TomVDJ
TomVDJ
May 25, 2005
Yep, zit ik ook op te wachten. Ik heb alle afleveringen van Buiten de Zone op PC staan in (gecaptured van TV, vrij goede kwaliteit) maar brand ze nog niet op DVD in de hoop dat er toch nog ooit een box van uit komt.
pieter bond wrote: Nu moeten ze nog "Alles kan beter"en vooral"Buiten de zone"op DVD laten uitkomen
Yep, zit ik ook op te wachten. Ik heb alle afleveringen van Buiten de Zone op PC staan in (gecaptured van TV, vrij goede kwaliteit) maar brand ze nog niet op DVD in de hoop dat er toch nog ooit een box van uit komt.
reply
0
P
Philippe
Philippe
May 25, 2005
Prachtig typetje. :lol: :lol:
Werner Peeters wrote: Cool! Op één van de fotootjes op de binnenhoes staat blijkbaar Kabouter Melle!!!
Prachtig typetje. :lol: :lol:
reply
0
JR
Jorn Rijckaert
Jorn Rijckaert
May 25, 2005
Sorry, ik wil niet blijven zagen...
Maar ik ben doof en het was soms ondertiteld op TV (wanneer ze dialect of onduidelijk spreken) en ik vond het leuke serie.
Dus ik stel mijn vraag opnieuw en ik hoop een duidelijke antwoord te krijgen voor ik die DVD aanschaf... Is het ondertiteld?
Verontschuldig mij voor mijn opdringerigheid
Jorn
Sorry, ik wil niet blijven zagen...
Maar ik ben doof en het was soms ondertiteld op TV (wanneer ze dialect of onduidelijk spreken) en ik vond het leuke serie.
Dus ik stel mijn vraag opnieuw en ik hoop een duidelijke antwoord te krijgen voor ik die DVD aanschaf... Is het ondertiteld?
Jorn
reply
0
L
LeChapelier
LeChapelier
May 25, 2005
Ik wacht ook op dvdbox "alles kan beter". Een box met "Buiten De Zone" komt er normaal niet. Volgens Bart De Pauw zelf is dit onmogelijk door de vele muziek die in de reeks gebruikt is. Het is te doen voor alle liedjes een licentie aan te vragen, zou te veel kosten.
Die foto van de box "Het Geslacht Depauw" is wel wat groot.
TomVDJ wrote:pieter bond wrote: Nu moeten ze nog "Alles kan beter"en vooral"Buiten de zone"op DVD laten uitkomen
Ik wacht ook op dvdbox "alles kan beter". Een box met "Buiten De Zone" komt er normaal niet. Volgens Bart De Pauw zelf is dit onmogelijk door de vele muziek die in de reeks gebruikt is. Het is te doen voor alle liedjes een licentie aan te vragen, zou te veel kosten.
Die foto van de box "Het Geslacht Depauw" is wel wat groot.
reply
0
P
Philippe
Philippe
May 26, 2005
Er is niets mis met je vraag hoor Jorn. Jammer genoeg kan ik je niet zeggen of deze box al dan niet NL subs heeft.
Je kan misschien een mailtje sturen naar de klantendienst van FRS:
http://www.freerecordshop.be/shop/content/nl/contact/contact.asp
Jorn Rijckaert wrote: Sorry, ik wil niet blijven zagen...
Jorn
Er is niets mis met je vraag hoor Jorn. Jammer genoeg kan ik je niet zeggen of deze box al dan niet NL subs heeft.
Je kan misschien een mailtje sturen naar de klantendienst van FRS:
http://www.freerecordshop.be/shop/content/nl/contact/contact.asp
reply
0
HC
Henk Van de Casteele
Henk Van de Casteele
JR
Jorn Rijckaert
Jorn Rijckaert
May 26, 2005
Ah oké, bedankt voor antwoord...
Het is jammer, maar toch ga ik het aanschaffen voor mijn ouders die het ook een leuke serie vinden :)
Ah oké, bedankt voor antwoord...
Het is jammer, maar toch ga ik het aanschaffen voor mijn ouders die het ook een leuke serie vinden :)
reply
0
C
Cloud
Cloud
May 31, 2005
Heeft er iemand de Humo gekocht?
Zijn er bepaalde voorwaarden aan die 10eur bon?
Heeft er iemand de Humo gekocht?
reply
0
D
Djet3k
Djet3k
May 31, 2005
nope niets :)
kan bij de fnac , free of standeart ingewisseld worden :)
ik ga er normaal straks achter of ten laatste morgen ...
Cloud wrote: Heeft er iemand de Humo gekocht?
reply
0
C
Cloud
Cloud
May 31, 2005
Yes!
Dat is al een reden om voor de 1e keer een Humo te kopen.
Nu maar hopen dat ze in de Fnac de kortingsbon aannemen.
Kan zijn dat ze die weigeren omdat het al in de "Groene Prijs" staat.
Djet3k wrote:Cloud wrote: Heeft er iemand de Humo gekocht?
Yes!
Dat is al een reden om voor de 1e keer een Humo te kopen.
Nu maar hopen dat ze in de Fnac de kortingsbon aannemen.
Kan zijn dat ze die weigeren omdat het al in de "Groene Prijs" staat.
reply
0
C
cocico
cocico
May 31, 2005
Kunnen jullie zeggen welke extra's er op staan? Verder vind ik €50 best wel veel, gelukkig is er de kortingsbon!
Zou het Eiland voor die schamele 13 afleveringen ook zo duur zijn? :cry:
Kunnen jullie zeggen welke extra's er op staan? Verder vind ik €50 best wel veel, gelukkig is er de kortingsbon!
Zou het Eiland voor die schamele 13 afleveringen ook zo duur zijn? :cry:
reply
0
W
Werner
Werner
May 31, 2005
Is geen reden. Precies hetzelfde probleem stelde zich bij HGDP, en daar is het opgelost :)
LeChapelier wrote: Een box met "Buiten De Zone" komt er normaal niet. Volgens Bart De Pauw zelf is dit onmogelijk door de vele muziek die in de reeks gebruikt is. Het is te doen voor alle liedjes een licentie aan te vragen, zou te veel kosten.
Is geen reden. Precies hetzelfde probleem stelde zich bij HGDP, en daar is het opgelost :)
reply
0
C
cocico
cocico
May 31, 2005
Ik meen wel dat dat bij BDZ dè reden is hoor...
Werner Peeters wrote:LeChapelier wrote: Een box met "Buiten De Zone" komt er normaal niet. Volgens Bart De Pauw zelf is dit onmogelijk door de vele muziek die in de reeks gebruikt is. Het is te doen voor alle liedjes een licentie aan te vragen, zou te veel kosten.
Ik meen wel dat dat bij BDZ dè reden is hoor...
reply
0
F
frank33_98
frank33_98
May 31, 2005
dacht ik ook in een interview met bart de pauw gelezen te hebben.
en uiteraard is het op te lossen : meer auteursrechten betalen, maar dan wordt zo'n box ook duurder,
en volgens de pauw wordt het dan een te groot risico.
dacht ik ook in een interview met bart de pauw gelezen te hebben.
en uiteraard is het op te lossen : meer auteursrechten betalen, maar dan wordt zo'n box ook duurder,
en volgens de pauw wordt het dan een te groot risico.
reply
0
D
Djet3k
Djet3k
May 31, 2005
fnac groenprijs ..
extras aan het kijken tot nu toe niets speciaal imo (alleen seizoen 2 btw :( )
toch zeker niet zo goed als die van in de gloria
het enigste wat ik de moeite vondt tot nu toe is [spoiler:df3c513c2f] de pauw bij de paffs[/spoiler:df3c513c2f]:)
fnac groenprijs ..
extras aan het kijken tot nu toe niets speciaal imo (alleen seizoen 2 btw :( )
toch zeker niet zo goed als die van in de gloria
het enigste wat ik de moeite vondt tot nu toe is [spoiler:df3c513c2f] de pauw bij de paffs[/spoiler:df3c513c2f]:)
reply
0
B
Biebs
Biebs
May 31, 2005
Op de bon staat nochtans :
"De normale verkoopprijs bedraagt 49.95€, u betaalt slechts 39.95€"
Maar blijkbaar geven ze toch de volle 10€ korting zoals bij Djet3k. Dat was in Fnac Gent zeker?
Waren er daar nog voldoende in voorraad? Ik kan immers pas zaterdag langsgaan...
Op de bon staat nochtans :
Maar blijkbaar geven ze toch de volle 10€ korting zoals bij Djet3k. Dat was in Fnac Gent zeker?
Waren er daar nog voldoende in voorraad? Ik kan immers pas zaterdag langsgaan...
reply
0
D
Djet3k
Djet3k
May 31, 2005
er stonden er toch redelijk wat, wel niet zoveel als matroejskas ..
idd was mij ook opgevallen ik denk dat de kasierster dat dus niet gelezen heeft :) :twisted: :P
Biebs wrote: Op de bon staat nochtans :
er stonden er toch redelijk wat, wel niet zoveel als matroejskas ..
idd was mij ook opgevallen ik denk dat de kasierster dat dus niet gelezen heeft :) :twisted: :P
reply
0
B
Biebs
Biebs
May 31, 2005
Hopelijk blijft het zo. Weet iemand de prijs in Standaard Boekhandel?
Djet3k wrote: idd was mij ook opgevallen ik denk dat de kasierster dat dus niet gelezen heeft :) :twisted: :P
Hopelijk blijft het zo. Weet iemand de prijs in Standaard Boekhandel?
reply
0
D
Djet3k
Djet3k
May 31, 2005
yes die was dus 42.93€ groenprijs...
cocico wrote: Was de Groene Fnacprijs dan làger dan de adviesprijs van €50?
reply
0
C
cocico
cocico
May 31, 2005
Jammer dat ik dan vandaag niet geweest ben, ze zullen dit tegen vrijdag wel door hebben denk ik...
Jammer dat ik dan vandaag niet geweest ben, ze zullen dit tegen vrijdag wel door hebben denk ik...
reply
0
B
Biebs
Biebs
May 31, 2005
Hoewel, volgens mij moeten ze sowiezo de 10€ korting geven. Ze kiezen er immers zelf voor onder de adviesprijs te gaan & zelf krijgen ze de 10€ ook terug per bon.
Misschien dat ik morgen zelf toch kan gaan, if so laat ik het hier weten wat het resultaat was.
Hoewel, volgens mij moeten ze sowiezo de 10€ korting geven. Ze kiezen er immers zelf voor onder de adviesprijs te gaan & zelf krijgen ze de 10€ ook terug per bon.
Misschien dat ik morgen zelf toch kan gaan, if so laat ik het hier weten wat het resultaat was.
reply
0
DJ
D. de Jong
D. de Jong
May 31, 2005
Normaal zou er dan op de bon "niet cumuleerbaar met andere acties" of iets dergelijks vermeld moeten zijn. Als dat dus niet het geval is, neem ik aan dat FNAC gewoon zijn 10 EURO terugbetaald krijgt. En dan zal het ze weinig uitmaken of dat met of zonder de groene prijs is.
Wie biedt die bon eigenlijk aan: Humo zelf, de VRT, het productiehuis of nog iets anders (?).
Biebs wrote: Hoewel, volgens mij moeten ze sowiezo de 10€ korting geven. Ze kiezen er immers zelf voor onder de adviesprijs te gaan & zelf krijgen ze de 10€ ook terug per bon.
Normaal zou er dan op de bon "niet cumuleerbaar met andere acties" of iets dergelijks vermeld moeten zijn. Als dat dus niet het geval is, neem ik aan dat FNAC gewoon zijn 10 EURO terugbetaald krijgt. En dan zal het ze weinig uitmaken of dat met of zonder de groene prijs is.
Wie biedt die bon eigenlijk aan: Humo zelf, de VRT, het productiehuis of nog iets anders (?).
reply
0
W
Werner
Werner
May 31, 2005
Er staat zoiets op denk ik hoor. Keep your fingers crossed...
D. de Jong wrote: Normaal zou er dan op de bon "niet cumuleerbaar met andere acties" of iets dergelijks vermeld moeten zijn.
Er staat zoiets op denk ik hoor. Keep your fingers crossed...
reply
0
B
Biebs
Biebs
Jun 01, 2005
Deze middag stond het in Fnac Gent al 49.99€ geprijsd, ze hadden het snel door blijkbaar :(
Djet3k wrote:cocico wrote: Was de Groene Fnacprijs dan làger dan de adviesprijs van €50?
Deze middag stond het in Fnac Gent al 49.99€ geprijsd, ze hadden het snel door blijkbaar :(
reply
0
D
Djet3k
Djet3k
Jun 01, 2005
he , lucky me.. :twisted:
wow het feit dat ik geen geduld heb heeft eens in mijn voordeel gespeeld :)
he , lucky me.. :twisted:
reply
0
B
Biebs
Biebs
Jun 01, 2005
Of zou er een Fnac spion onder ons zijn?
Ik heb ook geen geduld... jammer maar helaas :roll:
Djet3k wrote: he , lucky me.. :twisted:
Of zou er een Fnac spion onder ons zijn?
Ik heb ook geen geduld... jammer maar helaas :roll:
reply
0
W
Werner
Werner
Jun 01, 2005
Dzu toch, had toch gisteren moeten gaan :( Soit.
Zijn er eigenlijk op dit forum Nederlanders die de reeks kennen / op tv gevolgd hebben? Ben eens benieuwd.
Dzu toch, had toch gisteren moeten gaan :( Soit.
Zijn er eigenlijk op dit forum Nederlanders die de reeks kennen / op tv gevolgd hebben? Ben eens benieuwd.
reply
0
MG
mieke de groof
mieke de groof
Jun 02, 2005
Vandaag dvd gekocht in de fnac Wijnegem. Wilden geen volledige korting geven. Ook niet in Antwerpen.
Spijtige groetjes
Vandaag dvd gekocht in de fnac Wijnegem. Wilden geen volledige korting geven. Ook niet in Antwerpen.
Spijtige groetjes
reply
0
C
cocico
cocico
Jun 06, 2005
Hoe bedoel je? Ik heb deze middag met mijn bon een box kunnen kopen à € 32.93 (heb àlle DVD's doorzocht op een exemplaar dat ze vergeten waren te 'herstickeren', en ik heb er één gevonden, op de benedenverdieping!) PC gaf aan als prijs € 49.99, maar de kassierster was zo goed om 'm aan de Groene Prijs incl. bon van Humo mee te geven 8)
mieke de groof wrote: Vandaag dvd gekocht in de fnac Wijnegem. Wilden geen volledige korting geven. Ook niet in Antwerpen.
Spijtige groetjes
Hoe bedoel je? Ik heb deze middag met mijn bon een box kunnen kopen à € 32.93 (heb àlle DVD's doorzocht op een exemplaar dat ze vergeten waren te 'herstickeren', en ik heb er één gevonden, op de benedenverdieping!) PC gaf aan als prijs € 49.99, maar de kassierster was zo goed om 'm aan de Groene Prijs incl. bon van Humo mee te geven 8)
reply
0
W
Werner
Werner
Jun 06, 2005
Dan heb je extreem veel geluk gehad. In Fnac Wijnegem is de GROENE prijs overigens opgetrokken tot 49,99 euro. Bij DVDZone2 staat'ie overigens gewoon voor 39,99 euro zonder bonnekesgezever...
... wat ne mens allemaal niet moet doen voor wat eenvoudige BV-korting tegenwoordig... :twisted:
cocico wrote:mieke de groof wrote: Vandaag dvd gekocht in de fnac Wijnegem. Wilden geen volledige korting geven. Ook niet in Antwerpen.
Spijtige groetjes
Dan heb je extreem veel geluk gehad. In Fnac Wijnegem is de GROENE prijs overigens opgetrokken tot 49,99 euro. Bij DVDZone2 staat'ie overigens gewoon voor 39,99 euro zonder bonnekesgezever...
... wat ne mens allemaal niet moet doen voor wat eenvoudige BV-korting tegenwoordig... :twisted:
reply
0
C
cocico
cocico
Jun 06, 2005
In Gent is die Groene Prijs nu ook € 49.95 of zo hoor, maar ik wist dat ze ervoor goedkoper waren, en beneden heb ik er dus nog een goedkope gevonden ;)
In Gent is die Groene Prijs nu ook € 49.95 of zo hoor, maar ik wist dat ze ervoor goedkoper waren, en beneden heb ik er dus nog een goedkope gevonden ;)
reply
0
C
Cloud
Cloud
Jun 06, 2005
Pff.. heb dus de Humo voor niks gekocht als dvdzone het al verkoopt voor 39,99.
Heb zelfs verlies gemaakt! :evil:
Werner Peeters wrote:
Pff.. heb dus de Humo voor niks gekocht als dvdzone het al verkoopt voor 39,99.
Heb zelfs verlies gemaakt! :evil:
reply
0
C
cocico
cocico
Jun 06, 2005
Mwa, Humo was toch best interessant over de klimaatverandering en Steve Stevaert ;)
Mwa, Humo was toch best interessant over de klimaatverandering en Steve Stevaert ;)
reply
0
W
WaymannDirector
WaymannDirector
Feb 05, 2014
Heb deze, al een tijdje terug, zien liggen in Fnac Brugge. Hadden nog een aantal. Weet dat ze daar lang hebben gelegen. Zou kunnen dat ze er nog hebben. Ik zou het niet kunnen zeggen kom al een tijdje niet meer daar. Weet wel dat ie redelijk prijzig stond. Fnac kennende. Tussen de 30 en 40 euro.
Kev;1965617 wrote: Zou deze box nog ergens te koop zijn?
Heb deze, al een tijdje terug, zien liggen in Fnac Brugge. Hadden nog een aantal. Weet dat ze daar lang hebben gelegen. Zou kunnen dat ze er nog hebben. Ik zou het niet kunnen zeggen kom al een tijdje niet meer daar. Weet wel dat ie redelijk prijzig stond. Fnac kennende. Tussen de 30 en 40 euro.
reply
0
K
Kev
Kev
Feb 07, 2014
Deze kan je blijkbaar bestellen bij Proxis met levertijd van 7-10 dagen: http://www.proxisazur.be/nl/catalog/detail/dvd/10839937/het-geslacht-de-pauw-dvd/ean/5425015240022/
Iemand ervaring met Proxis voor zaken te bestellen die al lang niet meer leverbaar zijn?
Deze kan je blijkbaar bestellen bij Proxis met levertijd van 7-10 dagen: http://www.proxisazur.be/nl/catalog/detail/dvd/10839937/het-geslacht-de-pauw-dvd/ean/5425015240022/
Iemand ervaring met Proxis voor zaken te bestellen die al lang niet meer leverbaar zijn?
reply
0
W
Werner
Werner
Feb 07, 2014
Ik heb het niet zo begrepen op Proxis, maar een tijd geleden moest ik voor iemand anders de BR van de Vlaamse versie van Loft bestellen die ook al een tijdje OOP is. Proxis had deze nog echt wel op voorraad. Als ze nu beweren dat ze HGDP hebben dan zal dat ook wel zijn - kennelijk hebben ze bij Woestijnvis een streepje voor.
Kev;1965794 wrote: Deze kan je blijkbaar bestellen bij Proxis met levertijd van 7-10 dagen: http://www.proxisazur.be/nl/catalog/detail/dvd/10839937/het-geslacht-de-pauw-dvd/ean/5425015240022/
Ik heb het niet zo begrepen op Proxis, maar een tijd geleden moest ik voor iemand anders de BR van de Vlaamse versie van Loft bestellen die ook al een tijdje OOP is. Proxis had deze nog echt wel op voorraad. Als ze nu beweren dat ze HGDP hebben dan zal dat ook wel zijn - kennelijk hebben ze bij Woestijnvis een streepje voor.
reply
0
S
Samba-boy
Samba-boy
Mar 18, 2014
Ik snap niet dat Vlaamse reeksen op DVD nooit een prijsdaling beleven. Nooit. Spoed Seizoen 1 niet, Merlina niet, Het geslacht de Pauw niet, Buiten de Zone gelukkig wel (en dat was juist door de muziekrechten de reeks waarvan ik het meest verwachtte dat de prijs hoog zou blijven)... En wáárom zijn die prijzen voor Vlaamse reeksen zo godgloeiende hoog altijd? Het zijn toffe reeksen maar komaan, kan iemand me zeggen waarom zo'n hoge prijs nodig is? :/
Ik snap niet dat Vlaamse reeksen op DVD nooit een prijsdaling beleven. Nooit. Spoed Seizoen 1 niet, Merlina niet, Het geslacht de Pauw niet, Buiten de Zone gelukkig wel (en dat was juist door de muziekrechten de reeks waarvan ik het meest verwachtte dat de prijs hoog zou blijven)... En wáárom zijn die prijzen voor Vlaamse reeksen zo godgloeiende hoog altijd? Het zijn toffe reeksen maar komaan, kan iemand me zeggen waarom zo'n hoge prijs nodig is? :/
reply
0