Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
D
Daphne
Charmed DVD
May 26, 2005

HeeYy Mensen.. Ik ben een groot Charmed fan.. :D maar weet iemand of die DVD van Charmed de moeite waard iss.. Want zitten er nog extra dingen op ofzow.. ? Want heb alles op band en als er niks extra op zit heeft het voor mij niet zoveel zin om te kope.. ;) Kuszjee Daphne..

CH
Chris Hoogeveen
May 26, 2005

DVD's zijn geweldig!
Dat er geen extra's op zitten is geen ramp, dat houdt de prijs lekker laag.
Hopelijk komen er in de toekomst wel extra's op.

reply
0
S
Sneaker
May 26, 2005

De serie is top. De DVD's zijn top. Jammer genoeg geen extra's :( . Maar de serie is geweldig.

reply
0
P
pavago
May 26, 2005

grote charmed fan hiero, maar ik moet eerst mijn andere series compleet maken voordat ik aan deze begin. Daarnaast hoop ik dat paramount een box met alle charmed seizoenen uit gaat brengen.. :lol:

reply
0
MB
Martijn Beunk
May 26, 2005

Hier ook een hele grote Charmed fan. Jammer van de extra's, maar het scheelt flink in prijs.

Het liefst had ik "book version" a la Buffy en Angel gehad, maar die zijn natuurlijk weer iets duurder.

Niets mis met deze uitgave hoor :wink:

reply
0
P
pavago
May 27, 2005

Martijn Beunk wrote: Hier ook een hele grote Charmed fan. Jammer van de extra's, maar het scheelt flink in prijs.

Het liefst had ik "book version" a la Buffy en Angel gehad, maar die zijn natuurlijk weer iets duurder.

de charmed uitgaves zijn die zeg maar het zelfde als smallville?

reply
0
O
olrik
May 27, 2005

heys hiero ook een grote Charmed fan :P !
de dvd is zeker leuk jammer van de extra's maar de afleveringen zijn heel leuk! :D 16 juni seizoen 2 :!:

reply
0
MB
Martijn Beunk
May 28, 2005

pavago wrote:
Martijn Beunk wrote: Hier ook een hele grote Charmed fan. Jammer van de extra's, maar het scheelt flink in prijs.

de charmed uitgaves zijn die zeg maar het zelfde als smallville?

.......en hetzelfde als de uitgave van 24 season 1 :wink:

reply
0
T
TheGodfather
May 29, 2005

artwork seizoen 2:

[img]http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/771600_771699/000000p771640_front.jpg[/img]

ziet er weer goed uit :D (y)

reply
0
MS
Martin Stanneveld
May 29, 2005

.....en lekker :D

Moet die serie ook maar even gaan volgen denk ik (6)

reply
0
T
TheGodfather
May 29, 2005

Martin Stanneveld wrote: .....en lekker :D

Moet die serie ook maar even gaan volgen denk ik (6)

hoe raar, maar dat was nou ook precies mijn reactie (6)

reply
0
HB
Hans De Bisschop
Jun 01, 2005

azurill wrote: DVD's zijn geweldig!
Dat er geen extra's op zitten is geen ramp, dat houdt de prijs lekker laag.

Al kan het ook best én een lage prijs én veel extra's zijn. Kijk maar naar series als Stargate SG-1 en E.R.
Nuja, Paramount heeft op het gebied van extra's bij dvd-releases sowieso al niet echt een goede reputatie in mijn ogen dus vrees ik dat het allemaal barebones sets zullen worden :(

reply
0
BTS
buffy the slayer
Jul 25, 2005

Ik heb allebij de seizoenen en ik vind het beter dan op video.
Het blijft duur maar het is goedkoper dan andere series denk ik.
Maar inderdaad E.R. heeft ook extra`s maar veel maakt dat ook niet uit dat charmed dat niet heeft het blijft een leuke serie.

reply
0
J
jan_tran
Jul 25, 2005

Kutserie. Totaal niet aan mijn besteed maar dat is ook mijn bescheiden mening maar :mrgreen:

reply
0