Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
P
pavago
TV Series naar the big screen
May 27, 2005

Naar aanleiding van het friends movie topic vroeg ik mij af of er uberhaupt tv series zijn geweest waarvan ook daadwerkelijk films zijn gemaakt?? buiten star trek ken ik geen een. Ieman enig idee?

TR
Thijs de Ridder
May 27, 2005

South Park...X-Files...Dragonball Z

reply
0
F
frank_black
May 27, 2005

starsky & hutch.
Charlie's Angels.
The dukes of Hazzard.
knight rider.
(van MillenniuM gaan ze dr 1tje maken).

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
May 27, 2005

Twin Peaks

reply
0
S
Snowball
May 27, 2005

Flintstones, Simpsons (is in de maak), Loenatik, de Muppets, Scooby Doo.. en er zijn er vast nog veel meer..

Helaas zij de films echter vaak veel minder goed omdat de characters uit de serie ineens vaak iets moeten doen wat ze normaal niet doen (naar een andere locatie gaan, of andere ongein) en dat haalt dan de film en soms zelfs de serie een beetje naar beneden.

reply
0
F
frank_black
May 27, 2005

Snowball wrote: Flintstons, Simpsons (is in de maak), Loenatik, de Muppets, Scooby Doo.. en er zij er vast nog veel meer..

Helaas zij de films echter vaak veel minder goed omdat de characters uit de serie ineens vaak iets moeten doen wat ze normaal niet doen (naar een andere locatie gaan, of andere ongein) en dat haalt dan de film en soms zelfs de serie een beetje naar beneden.

helaas is de simpsons film niet in de maak,
ze gaan die maken als afsluiter van de show,dat kan nog 4 jaar duuren.
(dus tot seizoen 20,ze zijn nu bij seizoen 16,)

reply
0
S
Snowball
May 27, 2005

Ik meen toch op een van de audiocomentaren van seizoen 5 gehoord te hebben dat ze wel zo langzaam aan begonnen waren met het opzetten van een goed verhaal voor een film en dat ze binnenkort met tekenen zouden beginnen.

Matt Groening heeft trouwens altijd gezegd dat ze doorgaan met de Simpsons tot ze geen ideeen meer hebben en dat hoeft dus niet perse na seizoen 20 te zijn.

reply
0
J
Jaap22
May 27, 2005

Bottom

reply
0
MT
mark t
May 27, 2005

Jaap22 wrote: Bottom
Die telt maar half. De namen zijn net even anders. (Richard Richard en Edward Hitler in Bottom en Richard Twat en Eddie Ndingombaba in Guesthouse Paradiso). De karakters zijn daarentegen zo goed als identiek.

reply
0
B
Bravestarr
May 27, 2005

Masters of the Universe

reply
0
JH
Joost van Hoek
May 27, 2005

Bravestarr wrote: Masters of the Universe

Xfiles

reply
0
S
Snowball
May 27, 2005

Dan Dungeons en Dragons, Beavis & Butthead, Aeon Flux en Transformers ook :-)

reply
0
MZ
Martin Z.
May 28, 2005

Visions of Escaflowne

Cowboy Bebop

Mobile Suit: Gundam Wing

reply
0
TR
Thijs de Ridder
May 28, 2005

@ Joos X-files had ik al gezegd :lol:

reply
0
F
frank_black
May 28, 2005

Highlander.

reply
0
CTV
Cyrus the Virus
May 28, 2005

Power Rangers, Turtels, Friends (die komt toch?), Ninja Scroll.

reply
0
MG
Mathieu Ghekiere
May 28, 2005

McGuyver heeft ook 1 of 2 films gekregen.

reply
0
MZ
Martin Z.
May 28, 2005

Cyrus the Virus wrote: Power Rangers, Turtels, Friends (die komt toch?), Ninja Scroll.

kwam de serie van Ninja Scroll niet na de film? Anyway eentje die we toch niet moeten vergeten is natuurlijk Pokemon... :lol:

reply
0
S
Snowball
May 28, 2005

Care Bears :P

reply
0
E
expo
May 28, 2005

Firefly
Babylon 5
Farscape
Monty Python

reply
0
P
Philippe
May 28, 2005

SWAT, dat oorspronkelijk een serie uit de jaren '70 was.

reply
0