Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Tv-series Discussies
P
patrick1
patrick1
x-files mythology
Jun 09, 2005
Nu te koop al in een Amerika: The X- Files Mythology abduction part one box. Dit zijn alle afleveringen van season 1-3 meet de rode draad van The X-Files zoals o.a. de ontvoeringen, de zwarte olie enz. Nu maar hopen dat hij snel hier uitkomt. Kijk maar eens op dit voorproefje: http://insite.foxhome.com/te/?R=6412&A=8&O=782&c=2488579&B=5089&LI=8447&c=2488579 IK hoop dat je hem kunt openen. :)
Jun 09, 2005
Nu te koop al in een Amerika: The X- Files Mythology abduction part one box. Dit zijn alle afleveringen van season 1-3 meet de rode draad van The X-Files zoals o.a. de ontvoeringen, de zwarte olie enz. Nu maar hopen dat hij snel hier uitkomt. Kijk maar eens op dit voorproefje: http://insite.foxhome.com/te/?R=6412&A=8&O=782&c=2488579&B=5089&LI=8447&c=2488579 IK hoop dat je hem kunt openen. :)
SM
Steve Muller
Steve Muller
CH
Chris Hoogeveen
Chris Hoogeveen
Jun 09, 2005
9 seizoenen
Er bestaat een box (niet in nL), waar de eerste 5 seizoenen in zitten en er ook de ruimte is voor de overige 4
9 seizoenen
Er bestaat een box (niet in nL), waar de eerste 5 seizoenen in zitten en er ook de ruimte is voor de overige 4
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Jun 09, 2005
Ja, mooi is die...maar erg duur.
Seizoen 9 is dus de laatste (tevens slot?) of komt er nog een seizoen 10 :?:
Thijs de Ridder wrote: http://www.skullface.com/review14.html
Ja, mooi is die...maar erg duur.
Seizoen 9 is dus de laatste (tevens slot?) of komt er nog een seizoen 10 :?:
reply
0
IMM
its me martin
its me martin
Jun 09, 2005
nee, serie is compleet afgelopen, en het is ook goed dat ze gestopt zijn.
wel zijn er geruchten voor een 2de film, maar of dat nou nodig is?
nee, serie is compleet afgelopen, en het is ook goed dat ze gestopt zijn.
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Jun 09, 2005
Is deze nog te koop :?:
azurill wrote:
Is deze nog te koop :?:
reply
0
TR
Thijs de Ridder
Thijs de Ridder
Jun 09, 2005
misschien op ebay? deze vind ik trouwens ook...kende hem nog niet
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=41589&item=6403545816&rd=1
misschien op ebay? deze vind ik trouwens ook...kende hem nog niet
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=41589&item=6403545816&rd=1
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Jun 09, 2005
Das origineel en geen bootleg?
Thijs de Ridder wrote: misschien op ebay? deze vind ik trouwens ook...kende hem nog niet
Das origineel en geen bootleg?
reply
0
M
misterfun
misterfun
Jun 09, 2005
hmmzz das een regio 3 dus lijkt me geen bootleg alhoewel het komt toch uit china...
hmmzz das een regio 3 dus lijkt me geen bootleg alhoewel het komt toch uit china...
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Jun 09, 2005
Fuck, heb per ongeluk 5500 pound als maximum aangegeven, moest uiteraard 55 pound zijn :?
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen :?:
Fuck, heb per ongeluk 5500 pound als maximum aangegeven, moest uiteraard 55 pound zijn :?
reply
0
F
frank_black
frank_black
Jun 09, 2005
http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html :wink:
in nl: http://pages.ebay.nl/help/buy/questions/retract-bid.html
Steve Muller wrote: Fuck, heb per ongeluk 5500 pound als maximum aangegeven, moest uiteraard 55 pound zijn :?
http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html :wink:
in nl: http://pages.ebay.nl/help/buy/questions/retract-bid.html
reply
0
H
hare
hare
Jun 09, 2005
Is 100% zeker een bootleg, is ook gewoon gelul dat er wordt vermeld dat het regio 3 is. Wordt wel vaker gedaan om de n00bs een beetje om de tuin te lijden.
En er wordt in de beschrijving zelf ook nog eens het volgende gezegd:
misterfun wrote: hmmzz das een regio 3 dus lijkt me geen bootleg alhoewel het komt toch uit china...
Is 100% zeker een bootleg, is ook gewoon gelul dat er wordt vermeld dat het regio 3 is. Wordt wel vaker gedaan om de n00bs een beetje om de tuin te lijden.
All DVDs can play in UK, US, Europe & any region DVD player
reply
0
H
hare
hare
Jun 09, 2005
Hier is ie zo nu en dan nog te bestellen:
http://www.thedvdetective.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=XFLSBX&Category_Code=
Hier is ie zo nu en dan nog te bestellen:
http://www.thedvdetective.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=XFLSBX&Category_Code=
reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Henk van der Weerdt
Jun 09, 2005
en gelijk de laatste maar gekocht??
"Sorry, we are currently sold out of 'X-files Filing Cabinet Box Set'. Please check back soon!"
:wink:
hare wrote: Hier is ie zo nu en dan nog te bestellen:
"Sorry, we are currently sold out of 'X-files Filing Cabinet Box Set'. Please check back soon!"
reply
0
H
hare
hare
Jun 09, 2005
Zo nu en dan ;)
Henk van der Weerdt wrote:hare wrote: Hier is ie zo nu en dan nog te bestellen:
Zo nu en dan ;)
reply
0
P
patrick1
patrick1
Jun 09, 2005
Dit is dus niet een seizoensbox dit is dus het rode draad verhaal die door alle 9 seizoenen heen lopen.
Dit is dus niet een seizoensbox dit is dus het rode draad verhaal die door alle 9 seizoenen heen lopen.
reply
0
EH
Evil Hobbit
Evil Hobbit
Jun 09, 2005
Ja dat is nodig. :D Ik vond de laatste aflevering van de onwijs kut en een grote anticlimax. Wat een walgelijke aflevering. Nee, ik vind dat ze dit moeten recht zetten met een groots en meeslepende film om zo de cirkel waardig rond te maken. En dan daarna een mooie set uitgeven met alles er in. Serie + films. 8)
its me martin wrote: nee, serie is compleet afgelopen, en het is ook goed dat ze gestopt zijn.
Ja dat is nodig. :D Ik vond de laatste aflevering van de onwijs kut en een grote anticlimax. Wat een walgelijke aflevering. Nee, ik vind dat ze dit moeten recht zetten met een groots en meeslepende film om zo de cirkel waardig rond te maken. En dan daarna een mooie set uitgeven met alles er in. Serie + films. 8)
reply
0
P
pokalapoketl
pokalapoketl
Jun 09, 2005
Misschien enigzins off-topic maar ik had een vraagje: is er een site of een ander overzicht waarin alle mythology afleveringen staan? Ik weet het grootste deel wel maar er zijn ook afleveringen waarin zaken worden uitgelegt/uitgediept die niet op de losse mythology dvd's staan.
[spoiler:f138d38227]Bijvoorbeeld in "Wetwired" in seizoen drie waarin de relaties tussen "X" en de CSM wordt getoond.
Maar ook "Jump the Shark" waarin The Lone Gunmen sterven.
[/spoiler:f138d38227]
Ik was namelijk van plan om van de zomer de mythology te kijken vooral omdat ik door het rotte uitzendschema de draad helemaal kwijt ben.
Misschien enigzins off-topic maar ik had een vraagje: is er een site of een ander overzicht waarin alle mythology afleveringen staan? Ik weet het grootste deel wel maar er zijn ook afleveringen waarin zaken worden uitgelegt/uitgediept die niet op de losse mythology dvd's staan.
[spoiler:f138d38227]Bijvoorbeeld in "Wetwired" in seizoen drie waarin de relaties tussen "X" en de CSM wordt getoond.
Maar ook "Jump the Shark" waarin The Lone Gunmen sterven.
[/spoiler:f138d38227]
Ik was namelijk van plan om van de zomer de mythology te kijken vooral omdat ik door het rotte uitzendschema de draad helemaal kwijt ben.
reply
0
S
Sneaker
Sneaker
Re: x-files mythology
Jun 09, 2005
Ben zelf niet dol op dit soort vreemde verzamelboxen. Echter wat ik wel interessant vind is een nieuwe documentaire. Maar ja. Deel 1. Betekend dat er nog 3 komen. Dan koop ik liever de seizoenen.
Jun 09, 2005
patrick1 wrote: Nu te koop al in een Amerika: The X- Files Mythology abduction part one box.
Dit zijn alle afleveringen van season 1-3 meet de rode draad van The X-Files zoals o.a. de ontvoeringen, de zwarte olie enz.
Nu maar hopen dat hij snel hier uitkomt.
Kijk maar eens op dit voorproefje:
http://insite.foxhome.com/te/?R=6412&A=8&O=782&c=2488579&B=5089&LI=8447&c=2488579
IK hoop dat je hem kunt openen. :)
Ben zelf niet dol op dit soort vreemde verzamelboxen. Echter wat ik wel interessant vind is een nieuwe documentaire. Maar ja. Deel 1. Betekend dat er nog 3 komen. Dan koop ik liever de seizoenen.
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Jun 09, 2005
Dank je... Ben blij dat ik overboden ben :D
Box ziet er wel mooi uit maar voor bootlegs ga ik niet :?
hare wrote:misterfun wrote: hmmzz das een regio 3 dus lijkt me geen bootleg alhoewel het komt toch uit china...
All DVDs can play in UK, US, Europe & any region DVD player
Dank je... Ben blij dat ik overboden ben :D
Box ziet er wel mooi uit maar voor bootlegs ga ik niet :?
reply
0
MZ
Martin Z.
Martin Z.
Jun 10, 2005
Lijkt me beetje een overbodige box, iedereen die zo fan is heeft allang de originele boxsets (op mij na dan :oops: ) en kan zelf wel de 'rode draad-afleveringen' daaruit selecteren lijkt me...
Lijkt me beetje een overbodige box, iedereen die zo fan is heeft allang de originele boxsets (op mij na dan :oops: ) en kan zelf wel de 'rode draad-afleveringen' daaruit selecteren lijkt me...
reply
0
O
olrik
olrik
Jun 10, 2005
wel leuk dat ze dit doen alleen heb ik pas seizoen 1 t/m 9 gekocht :D
t zalll heel leuk zijn als the x files een seizoen 10 zou maken :P
dan zal scully met blond haar terug komen (dat heeft ze nu)
wel leuk dat ze dit doen alleen heb ik pas seizoen 1 t/m 9 gekocht :D
t zalll heel leuk zijn als the x files een seizoen 10 zou maken :P
dan zal scully met blond haar terug komen (dat heeft ze nu)
reply
0
M
Michelle
Michelle
Jun 12, 2005
Nou...Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik was een die-hard fan tot aan seizoen 3 en een 'occasional fan' gedurende seizoen 4. Daarna is het naar mijn mening alleen maar bergaf gegaan en heb ik het gewoon opgegeven.
Wel heb ik altijd gehouden van de Mythology afleveringen en ik heb altijd gehoopt dat ze die nou eens los zouden gaan uitgeven op dvd, zoals ze met de videobanden deden (daar kreeg je ook nog eens van die leuke collector's cards bij ;)).
Nu is zo'n set er dus en ik ben er hartstikke blij mee. :D Ik zal dan ook voorlopig de volledige seizoenen van The X-Files niet aanschaffen.
Movieholic wrote: Lijkt me beetje een overbodige box, iedereen die zo fan is heeft allang de originele boxsets (op mij na dan :oops: ) en kan zelf wel de 'rode draad-afleveringen' daaruit selecteren lijkt me...
Nou...Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik was een die-hard fan tot aan seizoen 3 en een 'occasional fan' gedurende seizoen 4. Daarna is het naar mijn mening alleen maar bergaf gegaan en heb ik het gewoon opgegeven.
Wel heb ik altijd gehouden van de Mythology afleveringen en ik heb altijd gehoopt dat ze die nou eens los zouden gaan uitgeven op dvd, zoals ze met de videobanden deden (daar kreeg je ook nog eens van die leuke collector's cards bij ;)).
Nu is zo'n set er dus en ik ben er hartstikke blij mee. :D Ik zal dan ook voorlopig de volledige seizoenen van The X-Files niet aanschaffen.
reply
0
MZ
Martin Z.
Martin Z.
Jun 12, 2005
Ok ik had even onderscheid moeten maken tussen de mythology-afleveringen en de 'gewone' afleveringen: jij bent dus wel fan van de mythology-afleveringen en niet van de 'gewone' :) Maar als je diehard fan bent van heel the X-files (zoals ik) vind ik deze box nog steeds best overbodig...
Michelle wrote:Movieholic wrote: Lijkt me beetje een overbodige box, iedereen die zo fan is heeft allang de originele boxsets (op mij na dan :oops: ) en kan zelf wel de 'rode draad-afleveringen' daaruit selecteren lijkt me...
Ok ik had even onderscheid moeten maken tussen de mythology-afleveringen en de 'gewone' afleveringen: jij bent dus wel fan van de mythology-afleveringen en niet van de 'gewone' :) Maar als je diehard fan bent van heel the X-files (zoals ik) vind ik deze box nog steeds best overbodig...
reply
0
M
Michelle
Michelle
Jun 13, 2005
Dat wilde ik alleen maar even horen. ;)
Het is zeker zo dat mijn interesse in The X-Files meer uitgaat naar de Mythology afleveringen dan naar de overige afleveringen. Zelfs als ik de loterij zou winnen zou ik eerst m'n collectie Xena compleet maken alvorens X-Files aan te gaan schaffen. :oops:
Ik vind het alleen maar fijn dat ze deze boxen gaan uitgeven en zie het dus niet als nog een poging om nog meer geld uit de zakken van fans te kloppen.
Movieholic wrote: Ok ik had even onderscheid moeten maken tussen de mythology-afleveringen en de 'gewone' afleveringen: jij bent dus wel fan van de mythology-afleveringen en niet van de 'gewone' :) Maar als je diehard fan bent van heel the X-files (zoals ik) vind ik deze box nog steeds best overbodig...
Dat wilde ik alleen maar even horen. ;)
Het is zeker zo dat mijn interesse in The X-Files meer uitgaat naar de Mythology afleveringen dan naar de overige afleveringen. Zelfs als ik de loterij zou winnen zou ik eerst m'n collectie Xena compleet maken alvorens X-Files aan te gaan schaffen. :oops:
Ik vind het alleen maar fijn dat ze deze boxen gaan uitgeven en zie het dus niet als nog een poging om nog meer geld uit de zakken van fans te kloppen.
reply
0
MZ
Martin Z.
Martin Z.
Jun 13, 2005
Xena is ook zeker cool! :P
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eerst hoopte op een box als deze met al die mythology afleveringen (wist eerst niet eens dat het zo heette) maar de prijs van de gewone boxen is eindelijk zodanig gedaald dat ik ze nu allemaal wil. Ik geniet nu weer van season 1 en de 'gewone' afleveringen blijven chill 8)
Michelle wrote: Dat wilde ik alleen maar even horen. ;)
Xena is ook zeker cool! :P
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eerst hoopte op een box als deze met al die mythology afleveringen (wist eerst niet eens dat het zo heette) maar de prijs van de gewone boxen is eindelijk zodanig gedaald dat ik ze nu allemaal wil. Ik geniet nu weer van season 1 en de 'gewone' afleveringen blijven chill 8)
reply
0
MVH
Marcel v/d H.
Marcel v/d H.
Jun 13, 2005
Ik ga ook gewoon voor de seizoensboxen, heb ze nu van de eerste 4 seizoenen. Dit omdat ik alle afleveringen goed vind en niet alleen die met het doorlopende verhaal.
Ik ga ook gewoon voor de seizoensboxen, heb ze nu van de eerste 4 seizoenen. Dit omdat ik alle afleveringen goed vind en niet alleen die met het doorlopende verhaal.
reply
0
C
Crash20
Crash20
Jun 17, 2005
Leuk dat ze de rooie draad als aparte boxen uitgeven, maar ik vind dat in princiepe om alles te snappen je gewoon alles moet zien.
En ik hoor heel veel mensen klagen over dat het steeds slechter werd enz, ik heb dat zelf absoluut niet vind ze zelfs beter worden, alleen als mulder na seizoen 7 wegvalt, gaat er wel wat van de X-Files magie verloren.
Verder is de laatste aflevering idd wel een afknapper bij wat je van "The Truth" verwacht.
Leuk dat ze de rooie draad als aparte boxen uitgeven, maar ik vind dat in princiepe om alles te snappen je gewoon alles moet zien.
En ik hoor heel veel mensen klagen over dat het steeds slechter werd enz, ik heb dat zelf absoluut niet vind ze zelfs beter worden, alleen als mulder na seizoen 7 wegvalt, gaat er wel wat van de X-Files magie verloren.
Verder is de laatste aflevering idd wel een afknapper bij wat je van "The Truth" verwacht.
reply
0
O
olrik
olrik
Jun 17, 2005
Daar ben ik het met je eens.
en toen mulder in Seizoen 8 weg ging werd het ook inderdaad wat minder.
(ik vind eerlijk gezegt de eerste 4 Seizoenen het beste en Seizoen 7 is ook een heel goed Seizoen! :lol:
Crash20 wrote: Leuk dat ze de rooie draad als aparte boxen uitgeven, maar ik vind dat in princiepe om alles te snappen je gewoon alles moet zien.
Daar ben ik het met je eens.
en toen mulder in Seizoen 8 weg ging werd het ook inderdaad wat minder.
(ik vind eerlijk gezegt de eerste 4 Seizoenen het beste en Seizoen 7 is ook een heel goed Seizoen! :lol:
reply
0
MVH
Marcel v/d H.
Marcel v/d H.
Jun 17, 2005
Ik vond de laatste aflevering ook niet echt heel goed, maar ja het is ook wel erg moeilijk om voor zo'n goede serie een passend en goed eind te maken.
Ik vond de laatste aflevering ook niet echt heel goed, maar ja het is ook wel erg moeilijk om voor zo'n goede serie een passend en goed eind te maken.
reply
0
RG
Raymond Gelmers
Raymond Gelmers
Aug 11, 2005
Ik heb de bootleg boxen aangeschaft.
Deze zijn per seizoen verpakt en komen uit China.
Ik wist het niet echt van tevoren maar had wel een donkerbruin vermoeden.
Ik vind het op zich niet zo'n ramp dat het boots zijn: de beeldkwaliteit is exact hetzelfde als de "echte".
Ik ga er echter geen gewoonte van maken :-). Originele uitgaves spreken me toch meer aan maar om nu alsnog de originele te kopen... nee.
150 euro vind ik toch wel teveel om zo weg te knikkeren.
Ik heb ze daarom toch maar aan mijn collectie toegevoegd.
Ik heb de bootleg boxen aangeschaft.
Deze zijn per seizoen verpakt en komen uit China.
Ik wist het niet echt van tevoren maar had wel een donkerbruin vermoeden.
Ik vind het op zich niet zo'n ramp dat het boots zijn: de beeldkwaliteit is exact hetzelfde als de "echte".
Ik ga er echter geen gewoonte van maken :-). Originele uitgaves spreken me toch meer aan maar om nu alsnog de originele te kopen... nee.
150 euro vind ik toch wel teveel om zo weg te knikkeren.
Ik heb ze daarom toch maar aan mijn collectie toegevoegd.
reply
0
V
vleatles
vleatles
Feb 27, 2006
Ik heb die in China gezien en dat is gekopieerd... :roll:
misterfun wrote: hmmzz das een regio 3 dus lijkt me geen bootleg alhoewel het komt toch uit china...
Ik heb die in China gezien en dat is gekopieerd... :roll:
reply
0
V
vleatles
vleatles
Feb 27, 2006
Mja....maar toch...vind ik wel handig hoor die nieuwe boxset. Ik weet nog dat ik, toen de afleveringen nog op tv waren, op de duur niet meer mee was met de mythologie afleveringen omdat er tussen het eerste seizoen en het negende zoveel tijd zat. Ik zat ook nog op school en had geen tijd om alles te herbekijken. Bovendien nog op VHS en vaak slechte kwaliteit. :roll:
Nu heb ik de dvd's wel, onlangs alle afleveringen nog bekeken.
Als deze box uitkomt koop ik hem misschien ook wel :wink:
Edit...deze box is dus al uit maar ik heb hem hier eigenlijk nog nooit gezien. :shock: :?:
Movieholic wrote: Lijkt me beetje een overbodige box, iedereen die zo fan is heeft allang de originele boxsets (op mij na dan :oops: ) en kan zelf wel de 'rode draad-afleveringen' daaruit selecteren lijkt me...
Mja....maar toch...vind ik wel handig hoor die nieuwe boxset. Ik weet nog dat ik, toen de afleveringen nog op tv waren, op de duur niet meer mee was met de mythologie afleveringen omdat er tussen het eerste seizoen en het negende zoveel tijd zat. Ik zat ook nog op school en had geen tijd om alles te herbekijken. Bovendien nog op VHS en vaak slechte kwaliteit. :roll:
Nu heb ik de dvd's wel, onlangs alle afleveringen nog bekeken.
Als deze box uitkomt koop ik hem misschien ook wel :wink:
Edit...deze box is dus al uit maar ik heb hem hier eigenlijk nog nooit gezien. :shock: :?:
reply
0