Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
F
frank_black
The Simpsons Season 6 Artwork!!!
Jun 21, 2005

Simpsons, The - Homer Has Your DVDs Posted by Gord Lacey 6/20/2005 Fox has just sent us the box art for The Simpsons: Season 6, and it's very cool. The DVDs will come inside Homer's head, but don't worry, we've been assured it'll fit on your bookself. There are plans to release seasons 7-10 in the heads of the other family members, though we don't know what order they will be in. Enjoy the artwork! [img]http://i3.photobucket.com/albums/y55/frank_black/SimpsonsS6.jpg[/img] Bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=3576

LH
Lennart H.
Jun 21, 2005

Beter dan seizoen 5 iig! :D

reply
0
H
Headhunter
Jun 21, 2005

Ziet er cool uit!

Alleen wel jammer dat ze dan niet echt meer qua stijl bij seizoen 1 t/m 5 passen.

reply
0
CP
Coen P.
Jun 21, 2005

ai karamba wat vet!

straks een aantal van die kopjes naast elkaar!

ik kan niet wachten!

gr Coen

reply
0
W
Werner
Jun 21, 2005

Laten we hopen dat we die hier ook krijgen...

Mmm... collector's item... arglglglgl....

reply
0
D
Diana
Jun 21, 2005

Dat ziet er echt heel goed uit 8)

reply
0
L
luca
Jun 21, 2005

Bwoh, wel leuk maar zou liever een hele serie zoals artwork van S 1-6 :?

reply
0
S
sjinoes
Jun 21, 2005

luca wrote: Bwoh, wel leuk maar zou liever een hele serie zoals artwork van S 1-6 :?

Misschien komen die ook uit in de gewone box-design.
Aangezien dit de collectors edition is.

reply
0
D
dyonvbaal
Jun 21, 2005

luca wrote: Bwoh, wel leuk maar zou liever een hele serie zoals artwork van S 1-6 :?

Gelukkig ik was al bang dat ik de enige was met dat idee. Ik vind em trouwens echt lelijk... maar ja...

reply
0
L
luca
Jun 21, 2005

sjinoes wrote:

Misschien komen die ook uit in de gewone box-design.

Uhm... de gewone uitgave die hier uit zijn, daar staat ook Collector's Edition op :wink:

reply
0
WS
Wim S.
Jun 21, 2005

dyonvbaal wrote:

Gelukkig ik was al bang dat ik de enige was met dat idee. Ik vind em trouwens echt lelijk... maar ja...

Tsja ik vindt 'm supermooi, kan je zien hoe smaken verschillen :wink:

reply
0
RH
Rob van Hout
Jun 21, 2005

sjinoes wrote: Misschien komen die ook uit in de gewone box-design.

Jammer dat men niet eerder met deze stijl boxen is uitgekomen. Lijkt me leuk om zo Bart, Lisa, Maggie, Marge en Homer naast elkaar te hebben staan 8).

reply
0
MJ
Mark de Jong
Jun 21, 2005

Nee, ziet er meer uit als speelgoed. Hoe willen ze dat bovendien gaan aanpakken met Marge d'r haar ? :roll:

reply
0
RH
Rob van Hout
Jun 21, 2005

Mark de Jong wrote: Nee, ziet er meer uit als speelgoed. Hoe willen ze dat bovendien gaan aanpakken met Marge d'r haar ? :roll:

Daar passen twee seizoenen in :lol:. Komt goed uit, want voor seizoen 1 t/m 5 kwam ik eigenlijk een doos te kort ;) (of je moet naar de secondary characters gaan zoals Skinner, Willie, Burns e.d.)

reply
0
MI
Mr. Incredible
Jun 21, 2005

Ik vind het dus echt helemaal niks. Doe mij maar de oude box-sets...

reply
0
OP
Oscar P.
Jun 21, 2005

Ziet er leuk uit maar dan hadden ze wel alle seizoenen zo moeten doen. Nu past het niet echt meer bij elkaar.

reply
0
F
frank_black
Jun 21, 2005

zou wel vet zijn als we om de 5 seizoenen een andere artwork zouden krijgen,bijv season 6 t/m 10 de hoofden van homer,bart,lisa,maggie,en marge,en dan bijv season 11 t/m 15 in couch gags op de voorkant.

reply
0
T
Toon_1
Jun 21, 2005

Mooi, maar had liever toch dat alle seizoenen er hetzelfde uitzagen, dat stond veel mooier :(

reply
0
I
Iznogoedh
Jun 21, 2005

Helemaal mee eens. Erg jammer dat je dan verschillende boxen in je kast hebt staan i.p.v. een mooi rijtje dezelfde.

reply
0
T
TheGodfather
Jun 21, 2005

vind t wel cool eigenlijk :D :D

reply
0
KV
Koen Verheyden
Jun 21, 2005

echt lelijk....hopelijk komt die hier niet uit.

reply
0
F
frank_black
Jun 21, 2005

heb de foto nog wat verder bestudeert,en je ziet een rand aan de zijkant.(net waar de ronding begint)misschien is ''homer'' alleen maar een omhulsel van het boxset en blijft het gewoon een digipack,met een homer erom heen!

reply
0
RK
R Klemkerk
Jun 21, 2005

Ik hoop inderdaad dat ie ook normaal uitkomt, zodat ze in dezelfde stijl blijven als de vorrige digipacks. Anders wordt ik toch best wel depri als dat niet zo blijkt te zijn....

reply
0
KM
Kevin Meijering
Jun 21, 2005

Het lijkt inderdaad meer op een omhulsel :lol:

reply
0
J
jwest
Jun 22, 2005

ik vindt het opzich wel een mooie (toekomstige) release...

maar, ja, het is eigenlijk wat de rest hier ook zegt, nu past 'ie niet meer bij de rest van m'n seizoenen... (of ze wilde om de 5 seizoenen een design switch...??)

algemeen: laat maar komen season 6, liever gisteren dan vandaag!!!! :D :D

reply
0
J
Jarno
Jul 19, 2005

Ik hoop dat ze naast deze versie ook de "normale" boxen uigeven dat staat even leuker in het rijtje

reply
0
K
Khonnor
Jul 19, 2005

Dit is echt te lelijk voor woorden.
Jammer dat ze qua stijl niet meer passen bij de eerste vijf seizoenen.

Ik zal deze dan ook alleen maar aanschaffen als er in het hoofd van Homer een normale box zit zoals de eerste vijf seizoenen.

Dit hadden ze of van het begin af moeten doen, of helemaal niet, naar mijn mening.

reply
0
F
frank_black
Aug 04, 2005

de binnenkant van de box the simpsons season 6 is net 5 minuten geleden online gegaan 't ziet er leuk maar breekbaar uit:

Simpsons, The - Inside Homer's Head - Package Shots
We've received countless emails asking us what is inside the plastic head packaging. Here are some shots so you know what the inside looks like. Please feel free to link to this news item.

FOTO'S MOGEN ALLEEN OP DE WEBSITE VAN TVSHOWSONDVD.COM BEKEKEN WORDEN.

bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=3838

reply
0
JV
Jurgen V
Aug 04, 2005

Ziet er wel gaaf uit. :D

reply
0
M
Mich
Aug 04, 2005

en wanneer komt dit pareltje alhier uit?

reply
0
F
frank_black
Aug 04, 2005

hier in regio 2 is volgens mij nog niet bekent.
Regio 1 is het 16 Augustus.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 04, 2005

Vind het nog altijd erg jammer dat ze dit hebben gedaan ..

reply
0
F
freaky
Aug 04, 2005

Jordy van Buel wrote: Vind het nog altijd erg jammer dat ze dit hebben gedaan ..

Je bent niet de enige hoor :cry:

reply
0
H
Headhunter
Aug 04, 2005

Jordy van Buel wrote: Vind het nog altijd erg jammer dat ze dit hebben gedaan ..

Daar sluit ik me bij aan... Het ziet er best leuk uit, maar het is jammer dat het de serie zo doorbreekt. Als je hem zo neer zet als ze op de website hebben gedaan, ziet het er echt niet uit. En niet iedereen heeft de ruimte en hem (en de rest van de seizoenen die er zo gaan uitzien) uit te stallen.

Om de negatieve toon van dit bericht toch wat te verzachten... seizoen 6 is wel een topseizoen van een briljante serie! (y)

reply
0
CP
Coen P.
Aug 04, 2005

heb de dvd in pre-order staan!

bij amazon.com is ie vrij cheap!

gr. Coen

reply
0
K
Khonnor
Aug 04, 2005

Als dit is hoe het hier uiteindelijk in de winkels zal komen te liggen,
vrees ik dat ik het waarschijnlijk niet zal aanschaffen.

The Simpsons, die van een vast patroon afstappen.
Will&Grace, die van een patroon afstappen.

What's Next? :roll:

reply
0
J
jwest
Aug 05, 2005

ik moet zeggen dat ik het op zich best mooi in elkaar vindt steken, zou hem het liefst ook al wel "live" wilen zien, om hem beter te kunnen beoordelen.

als ze het design van de seasons om de 5 aanpassen heb ik er ook geen moeite mee...

zit er iig. toch nog een aardig patroon in!!!! :D :D

reply
0
W
Werner
Aug 05, 2005

Ik vind de boxart wreed knap, maar niemand had van mijn denkelijk het tegendeel verwacht... Ik hoop alleen dat op R2 de special Springfield's Most Wanted ook terug te vinden is, kan ik mijn gehavende videoband eindelijk buitenflikkeren.

Voor de leken, SMW is een "spoof" van America's Most Wanted, een soort van Opsporing Verzocht, waarbij het publiek wordt gevraagd om te helpen om de moord op Mr. Burns op te lossen...

reply
0
D
Digi-gek
Aug 06, 2005

Ik vind de box erg leuk (en het gaat mij toch meer om de inhoud). Maar het ziet er naar uit dat de box-art van The Simpsons een make-over zijn ondergaan. Ziehier de box-art voor seizoen 6 tot 10.

[img]http://www.dvdbits.com/images/news/simpbig.JPG[/img]

Ziehier de bron

reply
0
W
Werner
Aug 06, 2005

Zoals ik reeds zei: neat! Hopen dat ze ze nu allemaal binnen het jaar willen uitbrengen zie...

reply
0
B
Bravestarr
Aug 06, 2005

Het enige nadeel van deze boxen is voor mij dat het waarschijnlijk niet tussen 2 planken van mijn IKEA billy kast inpast :)
Op een van de foto's zag ik trouwens dat de rug van de box een plastic laag zat die een beetje hetzelfde design heeft als de eerdere boxen. Dus de boxen zullen nog wel reelijk bij elkaar passen lijkt me.

reply
0
W
Werner
Aug 06, 2005

Bravestarr wrote: Het enige nadeel van deze boxen is voor mij dat het waarschijnlijk niet tussen 2 planken van mijn IKEA billy kast inpast :)

Bij mij krijgen ze toch een aparte ereplaats...

reply
0
J
jwest
Aug 06, 2005

idem!! :D :D

en zoals ik al zei volgende 5 seizoenen zien er keurig uit

seizoen 11 t/m 15 weer een ander design:

zo krijg ik mijn planken wel vol!! :lol: :lol:

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Aug 06, 2005

Blijft een gave uitgave. Klopt het dat alleen de R1 uitgaves in de hoofden komen en dat R2 de normale uitgaves worden/blijven?

reply
0
F
frank_black
Aug 06, 2005

jwest wrote:

idem!! :D :D

en zoals ik al zei volgende 5 seizoenen zien er keurig uit

seizoen 11 t/m 15 weer een ander design:

zo krijg ik mijn planken wel vol!! :lol: :lol:

ik denk dat die wel zullen komen als de ''couch gags''.

reply
0
S
Snowball
Aug 07, 2005

Ik kan me vergissen hoor, maar waren seizoen 1-5 al niet de couch gags?

Overigens blijf ik deze nieuwe Homer uitgave er goedkoop en speelgoedachtig uit vinden zien... Dat plastic ziet er niet heel superstevig uit IMHO en de vier discs op elkaar in plastic houders vind ik eigenlijk ook minder fraai dan de oude digipacks...

reply
0
W
Werner
Aug 07, 2005

Snowball wrote: en de vier discs op elkaar in plastic houders vind ik eigenlijk ook minder fraai dan de oude digipacks...

Denk dat dit het systeem is dat ze ook bij 24 vanaf seizoen 2 hebben gebruikt. Dan valt het nog wel mee...

reply
0
F
frank_black
Aug 13, 2005

goed nieuws voor de mensen die het doosje van Season 6 niet mooi vinden:

Simpsons, The - Don't like the new Homer-shaped case? Fox will take care of you! Er, if they get the phone # right... (D'oh!)
Posted by David Lambert
8/12/2005
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y55/frank_black/SimpsonsS6.jpg[/img]
Don't like it? Most Simpsons fans we've heard from have LIKED the "Homer's Head" packaging for The Simpsons - The Complete 6th Season, and are looking forward to upcoming cases featuring the rest of the family's noggins. However, there ARE a significant number of fans who object to the change in box style, fearing that the new case will not fit in with the look of existing season sets, or just not fit at all if they have their shelving set in a pretty tight vertical fit. Don't worry, though, Fox will take care of you. Inside the box that arrives in stores next Tuesday, August 16th, you'll find a card that looks like this (except the phone # won't be obscured, even though it WILL be incorrect...more on that in a moment):
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y55/frank_black/Simpsons_S6_AltBoxCard_d.jpg[/img]
In short, Fox is saying (while taking a few humorous jabs at you; we guess they assume fans of The Simpsons WILL have a sense of humor, and can take a joke!) that anyone who wants to get the "Homer's Head" package replaced with a more standard-style slipcase package that resembles the old ones, may call a toll-free number and talk to Fox Customer Service to get this switched out. We do NOT know the terms of the deal: is it free? Does it cost? Do you have to pay at least shipping & handling? We just don't know. Nor do we know what the alternate packaging looks like, since Fox hasn't provided a picture of it.

As you can see, we've obscured the phone # on the card insert. Why? Two reasons: First, the phone # is NOT active for the slip cover offer until TUESDAY Aug. 16th...the day the new title hits the streets. We can also tell you that there will be a web site that can alternately be used to take advantage of this offer. The site is currently not active, and won't be until next Tuesday (there is filler material there in the meantime). Here at TVShowsOnDVD, we debated on whether or not we should reveal the correct # and the website URL to you right now, but decided in the end that we should just post it in a separate news story on Tuesday morning. Look for it then. It's highly likely that you'll need a proof-of-purchase to take advantage of the offer in any case. Well...maybe not.

In the meantime, it is IMPORTANT for us to pass on to everybody that THE "800" PART OF THE TOLL-FREE NUMBER IS WRONG! THE CORRECT NUMBER WILL HAVE AN "888" AREA CODE!. Yes, you heard that right: the phone # on the card is a typo. If you dial it as-is, you get some accounting firm that will consider phone calls on this subject to be nothing but a hassle, we're sure. They probably have nothing to do with this except the unhappy misfortune to have a similar toll-free number. Don't bother them, okay? Call the phone # on the card, but replace "800" with "888"!

(What's really funny about the typo is that, if you call the correct number after hours, you get a voice message from Fox Customer Service telling you to call back on Tuesday about the slip cover offer, and they read the phone # back to you...and the number the read is also the wrong "800" version. D'oh!)

Again, call the correct "888" version of the phone #, ON TUESDAY, or visit us here that morning to get the link to the website (which isn't mentioned on the insert card). All right? Okay. We appreciate the reader, who wished to remain anonymous, that took the time and effort to scan this insert and send it in to us.

reply
0
S
Spider-Steve
Aug 13, 2005

Ben er voor en tegen:

Voor: Is een originele manier van verpakken

Tegen: Alle andere seizoenen zijn dan anders verpakt en is misschien beetje ambetant om dan mooi te plaatsen...

Steve

reply
0
F
frank_black
Aug 14, 2005

Spider-Steve wrote: Ben er voor en tegen:

Voor: Is een originele manier van verpakken

Tegen: Alle andere seizoenen zijn dan anders verpakt en is misschien beetje ambetant om dan mooi te plaatsen...

Steve

maar mijn bericht was dat je een doos kan bestellen in de oude stijl.(zoals seizoen 1 t/m 5). :roll:

reply
0
L
Leijo
Aug 15, 2005

Ja in Amerika. En hier dan? Daar zal de Nederlandse markt wel weer te klein voor zijn, om een alternatieve verpakking (oude stijl) aan te bieden... :roll:

reply
0
F
frank_black
Aug 16, 2005

Leijo wrote: Ja in Amerika. En hier dan? Daar zal de Nederlandse markt wel weer te klein voor zijn, om een alternatieve verpakking (oude stijl) aan te bieden... :roll:

jah daar hebbie gelijk in,
moet je net geluk hebben dat dr eentje op ebay staat ofzo.

reply
0
S
Snowball
Aug 27, 2005

In de US wordt er steen en been geklaagd over de nieuwe Homer verpakking nu deze daar eindelijk uit is. Het plastic zou erg dun, goedkoop "MacDonalds-achtig" plastic zijn dat meteen breekt bij de eerste aanraking en als dat niet meteen gebeurt dan vallen de DVDs er wel uit.

Gelukkig kunnen wij kiezen. In de UK wordt namelijk zowel de limited edition Homer verpakking als een alternatieve "ouderwetse" verpakking aangeboden voor mensen die hun serie hetzelfde willen houden! yay! 8)

http://www.foxtvdvd.co.uk/article_full.php?ID=57
http://www.simpsonschannel.com/#newsitemEEkulZAlVyzMimxQXl

[img]http://www.foxtvdvd.co.uk/assets/1124893527_058880600.jpg[/img]

reply
0
F
frank_black
Aug 27, 2005

Snowball wrote: In de US wordt er steen en been geklaagd over de nieuwe Homer verpakking nu deze daar eindelijk uit is. Het plastic zou erg dun, goedkoop "MacDonalds-achtig" plastic zijn dat meteen breekt bij de eerste aanraking en als dat niet meteen gebeurt dan vallen de DVDs er wel uit.

Gelukkig kunnen wij kiezen. In de UK wordt namelijk zowel de limited edition Homer verpakking als een alternatieve "ouderwetse" verpakking aangeboden voor mensen die hun serie hetzelfde willen houden! yay! 8)

http://www.foxtvdvd.co.uk/article_full.php?ID=57
http://www.simpsonschannel.com/#newsitemEEkulZAlVyzMimxQXl

[img]http://www.foxtvdvd.co.uk/assets/1124893527_058880600.jpg[/img]

ik snap er niks van,die homerhoofd was tch eerst de normale versie? en nou opeen L.E? :?

Edit: oh snap het,
de amerikaanse heeft de ogen n het midden,de UK versie heeft de ogen naar onder.(of andersom).

reply
0
S
Snowball
Aug 28, 2005

Nee, de Homer versie is in de US de standaard en als je ontevreden bent over die verpakking kun je (als je in de US of Canada woont tenminste) de andere verpakking bijbestellen.
In de UK kun je meteen kiezen welke verpakking je het liefst hebt en daar is het Homer hoofd de LE.

In het plastic Homer hoofd zit een box met daarop een afbeelding van Homer met allemaal linten voor z'n mond en daaronder weer de schedel van Homer met daarin de discs in kleine CD houders die met doorzichtig tape als een soort boekje aan elkaar geplakt zijn (net als bij bijvoorbeeld de Carnivale en 24 boxen)

In de UK slipcover zit in het vergrootglas een groot rond gat waar je de box doorheen kunt zien (net als de televisie bij de eerdere seizoenen) en die ziet er dan uit qua illustatie als de US versie, maar dan (waarschijnlijk) met een normaal digipack erin zoals we gewend zijn.

Mijn keuze was snel gemaakt en ik heb m'n preorder snel gewijzigd ;)

reply
0
L
luca
Aug 28, 2005

'k vind deze toch echt wel veel mooier!
Zal die ook in Nederland en België te bestellen zijn?

reply
0
W
Werner
Aug 28, 2005

Kan ik ze niet alletwee krijgen???

reply
0
A
Aeneas
Aug 28, 2005

Werner Peeters wrote: Kan ik ze niet alletwee krijgen???

Dat vroeg ik me ook al af!
Ik vind ze allebei mooi! :D

reply
0
E
Esteban
Aug 28, 2005

Geweldig nieuws, ik ga alvast voor de 'origenele' verpakking. Hopelijk is dat ook voor ons belgenlandje het geval!

reply
0
B
Biebs
Aug 28, 2005

Voor mij ook de gewone verpakking. Dat plastieken Homer-hoofd vind ik maar niks.

reply
0
L
Lorre
Aug 29, 2005

jammer dat je ze niet beide zou kunnen kopen vind ik dan.
Wou dan de originele dat het past bij men andere 5 seizoenen, maar wou dan ook het Homer hoofd om uit te zetten naast men boxsets...

Maar een mens kan niet alles willen :)

reply
0
RB
Richard B.
Nov 11, 2005

Is al duidelijk welke verpakking(en) we in Nederland krijgen? Ik zit te denken aan het importeren van de 'normaal' verpakte UK-editie maar ik zou toch het liefste een editie met NL ondertitels hebben. :(

reply
0
B
BrownB
Nov 12, 2005

Richard Boon wrote: Is al duidelijk welke verpakking(en) we in Nederland krijgen? Ik zit te denken aan het importeren van de 'normaal' verpakte UK-editie maar ik zou toch het liefste een editie met NL ondertitels hebben. :(

Waar heb je de normaal verpakte versie gezien dan? Daar ben ik namelijk ook naar op zoek. Importeren is zowiezo goedkoper dan in Nederland kopen.

reply
0
RB
Richard B.
Nov 12, 2005

BrownB wrote:
Richard Boon wrote: Is al duidelijk welke verpakking(en) we in Nederland krijgen? Ik zit te denken aan het importeren van de 'normaal' verpakte UK-editie maar ik zou toch het liefste een editie met NL ondertitels hebben. :(

Waar heb je de normaal verpakte versie gezien dan? Daar ben ik namelijk ook naar op zoek. Importeren is zowiezo goedkoper dan in Nederland kopen.

Zie de site van HMV.

reply
0
E
Esteban
Nov 12, 2005

Ik heb een mail gestuurd naar Fox omtrent deze boxen en de alternatieve verpakking voor NL en B. Ik hoop snel positief nieuws te krijgen...

Want, neen, de Heads vind ik er eveneens VERSCHRIKKELIJK uitzien!

reply
0
RB
Richard B.
Nov 12, 2005

Esteban wrote: Ik heb een mail gestuurd naar Fox omtrent deze boxen en de alternatieve verpakking voor NL en B. Ik hoop snel positief nieuws te krijgen...

Want, neen, de Heads vind ik er eveneens VERSCHRIKKELIJK uitzien!

Mwoah, ik heb er eentje in m'n handen gehad en vond ze er wel geinig uitzien. Het is alleen zo jammer dat ze zulk goedkoop materiaal gebruikt hebben. Met een wat duurzamer soort plastic had het een veel mooiere verpakking geweest.

reply
0
E
Esteban
Nov 12, 2005

Inderdaad, net daar til ik toch wel redelijk zwaar aan vrees ik. Het lijkt wel een goedkope brooddoos die je op de kermis kan winnen bij het vissen. Dat en het feit dat ik not the biggest collector ben, maar als ik dan iets verzamen, ik wil dat het allemaal bij elkaar hoort.

Al begint mijn geklaag nogal zeurig te klinken ivm die Simpsons-boxen, I know. :D

reply
0
H
Headhunter
Nov 27, 2005

Nog nieuws over de verpakking in 'oude' stijl?

Ik had gisteren laatst het Homer-hoofd in m'n handen, maar dat ding viel me echt zwaar tegen.

reply
0
E
Esteban
Nov 27, 2005

Ik ken ook al andere mensen die Fox hebben proberen te contacteren (andere fora) ivm die alternatieve verpakking. Vreemd en op z'n minst teleurstellend dat hier maar geen reactie lijkt op te komen. Dit terwijl dit zo'n grote markt aangaat... en het zo'n enorm grote groep is die voor de oude verpakking wil opteren. Als ze het zelfs in US en UK recht zetten, hadden ze dit toch kunnen voorzien? Of er op z'n minst rekening mee houden.

Na hem open gedaan te hebben vanbinnen en buiten gekeurd te hebben, het Homer-hoofd is echt wel verschrikkelijk.

reply
0
W
Werner
Nov 27, 2005

Headhunter wrote: Nog nieuws over de verpakking in 'oude' stijl?

Ik had gisteren laatst het Homer-hoofd in m'n handen, maar dat ding viel me echt zwaar tegen.

Ik vind het nog meevallen. Het went hoor!

reply
0
L
Leijo
Nov 29, 2005

Seizoen 7 (op Play.com):

Limited Edition Head: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=840429&p=57&g=72&pa=sr

Normal packaging: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=852335&p=57&g=72&pa=sr

Ze zetten (althans in de UK) het aanbieden van twee verpakkingen gelukkig wel door. Ik was eerst bang dat dit weer maar iets voor één seizoen zou zijn. En nu nog in Nederland!!! Ik wil ook de normale digipack hebben!!!

reply
0
BW
Brian W.
Dec 03, 2005

leuk doosje maar van een zeer slechte kwaliteit, valt mij ook zwaar tegen

reply
0
J
Judge_Dredd
Dec 06, 2005

Ik zag seizoen 6 liggen in de winkel. Ik had wel verwacht dat het slechte kwaliteit was, maar ZO slecht....

Ik wacht echt tot er een normale uitgave komt.

reply
0
E
Esteban
Dec 06, 2005

... niet dus. Ook ik zal deze box aan mijn neus laten voorbij gaan, ook al is het de énige serie on earth die ik in mijn collectie wil/heb. Ik ben trouwens op zoek hoe ik toch aan een buitenkaft van die engelse alternatieve box geraak.

reply
0
J
JP_S
Dec 06, 2005

Voor seizoen 7 komt er een 'klassieke' en een doos in de vorm van 'Marge' haar hoofd.

reply
0
S
Sander__12
Dec 06, 2005

hoe kom je aan die wijsheid?

reply
0
S
Snowball
Dec 06, 2005

Waarschijnlijk omdat er in R1 en R2 UK voor seizoen 7 na veel klachten over de kwaliteit van het Homerhoofd wèl een digipack èn een "hoofd" uitkomt. Maar die markt is ook veel groter. Het zou natuurlijk kunnen, maar het kan ook zijn dat Fox NL de nu ingeslagen weg gewoon doorzet. Afwachten dus of importeren.

reply
0
A
AversusZ
Dec 07, 2005

voor seizoen 6 is er echter ook al de klassieke doos in de UK (zie play)

reply
0
S
Snowball
Dec 07, 2005

Ja R1 en R2 UK dus. Nog geen nieuws over de NL release van seizoen 7. Blijkbaar volgen ze hier niet de UK verpakkingen anders hadden wij ook wel een digipack gekregen voor seizoen 6.

reply
0
K
Ken
Dec 11, 2005

Komt er dit jaar geen x-mas special????????

reply
0
F
frank_black
Dec 11, 2005

[img]http://i3.photobucket.com/albums/y55/frank_black/SImpsonsS7-Normal.jpg[/img] [img]http://i3.photobucket.com/albums/y55/frank_black/SImpsonsS7-Head.jpg[/img]

reply
0
S
SpaaiK
Dec 11, 2005

Voor ons zal het wel weer dat hoofd worden :(

reply
0
P
ploepke
Dec 11, 2005

komt er hier ook geen omruilactie voor een goede box? om kan iemand daar eens voor mailen

reply
0
E
Esteban
Dec 11, 2005

Fox reageert gewoon niet. 'k Ken al verscheidene mensen die hebben gemaild ivm deze Heads, zonder resultaat.

reply
0
MS
Master S
Dec 12, 2005

Ja en ik kan zelfs niet aan het mailadres geraken, want die domme site doe raar ze :cry:

Ik ben daar echt ni mee gediend ze, zo brolplastiek zeg :evil:

reply
0
S
SpaaiK
Dec 12, 2005

Ze hebben hun contact gewoon gelinkt aan de index :roll:

Waarschijnlijk een van de volgende: [email]info@fox.be[/email] of [email]contact@fox.be[/email]

reply
0
PB
pieter bond
Dec 24, 2005

Maakt mij weinig uit hoe dat de doos eruit ziet.

reply
0
PB
pieter bond
Dec 25, 2005

Ik heb hem nu zopas als kerstcadeau gekregen.Echt een schitterende uitgave.Erg mooi verzorgd zoals we van de vorige boxen gewoon zijn.

reply
0
R
Rob_1983
Nov 21, 2006

Ik heb de simpsons seizoen 6 nu ook gekocht en dan niet dat homer hoofd. Ik heb die bij mediadis gekocht en vandaag ontvangen, maar er zit alleen een franstalig boekje bij. Is dat een fout of is dat bij iedereen? en kan ik via mediadis dat boekje alsnog krijgen, of doen ze zoiets niet?

reply
0
HS
hot stuff
Nov 21, 2006

ik vraag me af , dat ze met die hoofden blijven verdergaan na , maggie,lisa en bart :wink:

ik hoop stieken op het hoofd van willie :P

reply
0
W
Werner
Nov 22, 2006

hot stuff wrote: ik hoop stieken op het hoofd van willie :P

Ach! The ugliest bastard girl in Aberdeen wasn't good enough for him... :roll:

reply
0
MG
Mathieu Ghekiere
Nov 22, 2006

Rob_1983 wrote: Ik heb de simpsons seizoen 6 nu ook gekocht en dan niet dat homer hoofd. Ik heb die bij mediadis gekocht en vandaag ontvangen, maar er zit alleen een franstalig boekje bij. Is dat een fout of is dat bij iedereen? en kan ik via mediadis dat boekje alsnog krijgen, of doen ze zoiets niet?

Ik heb de 'normale' versie gekocht bij de Fnac en ik had hetzelfde probleem! Behoorlijk irritant, want voor de rest vind ik die nieuwe 'gewone' verpakking wel erg mooi.
Andere mensen nog?

reply
0
R
Rob_1983
Nov 22, 2006

Wanneer heb je die gekocht? En heb je er iets aan gedaan, bijvoorbeeld teruggaan naar de winkel ofzo?

Ik heb gister een mailtje gestuurd naar mediadis, maar ik heb nog niets gehoord. Ik zou het wel jammer vinden als ik dat nederlandse boekje niet krijg :cry:

reply
0
B
Bobni
Nov 22, 2006

Ik heb bij FreeRecordShop seizoen 6 gekocht (een tijdje geleden!) en die bevatte het NL en het Franstalige boekje. Seizoen 7 heb ik bij mediadis gekocht en wederom het NL en F boekje.

Meteen even mijn vraagje: mediadis verkoopt vanaf 29 november ook seizoen 8 (de digipack, niet het 'Maggie hoofd') maar deze heeft een Franstalige cover. Iemand een idee of ze deze versie uitleveren of de voor Nederland standaard Engelstalige? Ik heb niet zo'n zin om straks een Frans hoesje tussen de rest van mijn Simpsons collectie te hebben zitten!
http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=158566

reply
0
R
René.
Nov 25, 2006

Seizoen 8:
[img]http://www.mediadis.com/pictures/big/158565.jpg[/img]

reply
0
K
Khonnor
Nov 25, 2006

Vandaag seizoen 8 (standaardeditie, dus niet het hoofd) gekocht,
dankzij een mede-forumlid.

Geweldig. Seizoen 9 en 10 nog en de film en dan ben ik er wel klaar mee, hoor... :wink:

reply
0
E
Esteban
Nov 28, 2006

Seizoen 7 is -dankzij de release van seizoen 8- in beide uitgaves voor 29 Euro verkrijgbaar vanaf nu. Ik geef 't maar mee. :wink:

reply
0
W
wheeler
Nov 28, 2006

Esteban wrote: Seizoen 7 is -dankzij de release van seizoen 8- in beide uitgaves voor 29 Euro verkrijgbaar vanaf nu. Ik geef 't maar mee. :wink:

Is dit dan regio 2 met nederlandse ondertiteling? Ik heb de eerste 4 seizoenen in de kast staan en ik wil dit rijtje graag voortzetten zonder die gekke plastic koppen...

reply
0
E
Esteban
Nov 28, 2006

Yup yup, die zijn te krijgen met NL ondertiteling bij oa DVDzone2, 29 Euro.

reply
0
W
wheeler
Nov 28, 2006

Bobni wrote:

Meteen even mijn vraagje: mediadis verkoopt vanaf 29 november ook seizoen 8 (de digipack, niet het 'Maggie hoofd') maar deze heeft een Franstalige cover. Iemand een idee of ze deze versie uitleveren of de voor Nederland standaard Engelstalige? Ik heb niet zo'n zin om straks een Frans hoesje tussen de rest van mijn Simpsons collectie te hebben zitten!
http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=158566

Naar bovenstaande vraag ben ik ook erg benieuwd voor ik s5 t/m 7 bestel! Is er iemand die weet of deze versie de vervelende gewoonte van Fransen overneemt om hoesje te draaien?

reply
0
Y
YAH87
Nov 28, 2006

Ze zijn om precies te zijn €29.99 :twisted:
Heb seizoen 7 toevallig vorig week besteld en komt één dezer dagen aan op m'n Kialapunt.
Is pas m'n eerste Simpsons box dit jaar, kijk er dus erg naar uit. Can't wait... :D

reply
0
B
Bobni
Dec 02, 2006

Ik heb seizoen 8 digipack via proxis besteld 2 dagen geleden en vandaag ontvangen. Mooie box en gelukkig met de engelstalige cover. Bevat zowel het NL als het Franse boekje.
Wel vreemd dat je in NL al snel 15 tot 20 euro meer betaald voor hetzelfde product als in België!

reply
0
W
wheeler
Dec 04, 2006

Bobni wrote: Ik heb seizoen 8 digipack via proxis besteld 2 dagen geleden en vandaag ontvangen. Mooie box en gelukkig met de engelstalige cover. Bevat zowel het NL als het Franse boekje.
Wel vreemd dat je in NL al snel 15 tot 20 euro meer betaald voor hetzelfde product als in België!

Bij Proxis.nl? Ik vind de prijs van €49 nog best hoog, staat de tekst op de rug wel de goede kant op?

reply
0
B
Bobni
Dec 04, 2006

Ja de tekst staat er op dezelfde manier op als de vorige seizoenen.
49 euro vind ik behoorlijk meevallen vergeleken met de 65 euro van bol.com. Ik had dit keer ook geen zin om weer alle FRS, vanLeest, MediaMarkt en Macro filialen af te gaan voor de digipack aangezien ik die de vorige keer ook nergens kon krijgen!

reply
0
R
Rob_1983
Dec 04, 2006

bij mediadis kan je hem al voor 45 euro krijgen. ik wacht nog totdat je hem voor 30 euro kunt kopen dat zal wel gebeuren als seizoen 9 uitkomt.

reply
0
MR
Marc Raps
Dec 04, 2006

Is er al een ETA voor de R2NL van seizoen 9?

reply
0
B
Bobni
Dec 04, 2006

Seizoen 9 release datum is nog niet bekend. Ik gok op april.

reply
0