Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Techniek
AO
Arnold van Oostrum
Aanpassen recensie
Jul 07, 2005

Is er iets veranderd bij het aanpassen van een recensie? Wanneer ik een recensie wil aanpassen, krijg ik alleen maar de keuze voor aanpassen algemene gegevens. Ik kan dus nu niet de hele recensie aanpassen om een foutje te corrigeren? Hetzelfde doet zich trouwens ook voor bij het invoeren van een nieuwe recensie. Ook dan alleen maar een invoerscherm met een paar algemene gegevens.

LG
Leon Grave
Jul 07, 2005

Ik heb niets veranderd, ik zal vanavond even kijken.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jul 07, 2005

Bij mij werkt alles gewoon normaal.

Wat mij wel opvalt is dat de 800x600 versie van de nieuwste recensie niet lijkt te werken (IE 6). Ik zag dat eerder deze week bij Meet the Fockers, en nu bij de review van Long Dimanche de Fiançailles. Heb jij een idee waardoor dat zou kunnen komen Leon?

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jul 07, 2005

Thuis werkt het wel goed, maar op het werk ging het dus niet. Vreemd.
Je had de aanpassing al gedaan zie ik, bedankt!

reply
0
LG
Leon Grave
Jul 07, 2005

Ik zie niet precies wat er fout gaat met de review?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jul 11, 2005

Bij mij is het zo dat de laatste review altijd in 1024 wordt weergegeven, ook als je hebt gekozen voor de 800 versie. Ik heb geen idee hoe het kan, alle andere reviews doen het wel gewoon in 800x600.

reply
0
NS
Nathan Strik
Jul 11, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Bij mij is het zo dat de laatste review altijd in 1024 wordt weergegeven, ook als je hebt gekozen voor de 800 versie. Ik heb geen idee hoe het kan, alle andere reviews doen het wel gewoon in 800x600.

Ik heb het ook even gecheckt in Firefox en ook hier is het hetzelfde probleem.

Misschien een subtiele manier om tegen mensen te zeggen dat ze nu echt eens een hogere resolutie moeten gaan draaien? ;)

reply
0
LG
Leon Grave
Jul 11, 2005

Ik snap er niets van, ik heb het net zowel in IE als in FF getest, werkt allebei prima. Weten jullie zeker dat het geen cache probleem is?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jul 12, 2005

Ik heb nu alles geleegd (cookies en temp internet files) en nu werkt het wél gewoon goed ja. Erg vreemd dat het met de laatste recensie altijd mis lijkt te gaan.

reply
0