Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
M
Marco1983
Een ebayer die dvds kan leveren die nog niet eens uit zijn..
Jul 15, 2005

Hier is ie dan: quality_discount! Hier een paar dvds die hij aanbied: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=617&item=6414710735&rd=1 http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=617&item=6414710759&rd=1 http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=617&item=6414710443&rd=1 Ze hebben allemaal NL subs, raar raar hoe kan dat? Zijn mail adres duikt vaker op bij divers usernames.

F
FredKroket
Jul 15, 2005

Gewoon een oplichter, duidelijk. Kan ik me overigens ook zo aan irriteren hé, al die Sin City, Star Wars III en Batman Begins reclames op Marktplaats.nl

Als ik me verveel meld ik ze allemaal aan Marktplaats als overtreders.

reply
0
DR
Daniël R.
Jul 15, 2005

FredKroket wrote: Gewoon een oplichter, duidelijk. Kan ik me overigens ook zo aan irriteren hé, al die Sin City, Star Wars III en Batman Begins reclames op Marktplaats.nl

Gewoon doen.

reply
0
HB
Harry B.
Jul 15, 2005

Daar hebben we toch die geweldige stichting Brein voor, om dit soort lui aan te pakken?

reply
0
F
FredKroket
Jul 15, 2005

Daniel Raedts. wrote:
FredKroket wrote: Gewoon een oplichter, duidelijk. Kan ik me overigens ook zo aan irriteren hé, al die Sin City, Star Wars III en Batman Begins reclames op Marktplaats.nl

Gewoon doen.

Dat zal ik zeker doen.

reply
0
M
Marco1983
Jul 16, 2005

Harry B. wrote: Daar hebben we toch die geweldige stichting Brein voor, om dit soort lui aan te pakken?

tsja brein... Een organisatie waar ik soms vraagtekens bijzet. Ze proberen de mensen op het internet te pakken die verspreiden maar gaan niet de verkopen na. Er zijn genoeg mensen die mp3's uitwisselen als hobby en niet op winstbejacht. Niet dat ik het verspreiden goed keur, maar concenteer je dan als eerste op de mensen die verspreiden doormiddel van verkopen.

reply
0
WB
Wendy B
Jul 16, 2005

Ik moet zeggen dat ik mij aardig kwaad kan maken om zulke lui, hartstikke ilegaal, ik ga hem nu melden bij Brein en de MPAA (Motion Picture Association of America), en vind dat eigenlijk iedereen dit moet doen. Nu zijn dit soort mensen erg slim hij heeft geen feedback onder deze naam bij Ebay en heeft waarschijnlijk inderdaad meerdere Ebay namen en handelt onder allerlei verschillende daarom zal het helaas moeilijk zijn deze gast aantepakken. Maar ik zal het in ieder geval proberen!

reply
0
J
Jaap22
Jul 16, 2005

Zal me benieuwen wat zijn feedback wordt nadat hij al dit spul heeft verkocht:

http://search.ebay.nl/_W0QQsassZqualityQ5fdiscountQ21

reply
0
WB
Wendy B
Jul 16, 2005

Ik ook :wink:

Het mooiste is nog de absurde naam die die gebruikt "Quality Discount"

reply
0
T
thetramp
Jul 16, 2005

Je moet maar durven... gedownload spul gewoon gaan verkopen op ebay...

Ofwel moet je ongelooflijk dom zijn... ofwel moet je echt slim zijn en 100% zeker weten dat ze je onmogelijk kunnen snappen... en er een aardige duit aan verdienen..

Om een account te maken bij ebay moet je toch een adres opgeven, juist?

reply
0
HB
Harry B.
Jul 16, 2005

thetramp wrote: Je moet maar durven... gedownload spul gewoon gaan verkopen op ebay...

Ofwel moet je ongelooflijk dom zijn... ofwel moet je echt slim zijn en 100% zeker weten dat ze je onmogelijk kunnen snappen... en er een aardige duit aan verdienen..

Om een account te maken bij ebay moet je toch een adres opgeven, juist?

Jazeker. Volgens mij banned Ebay dit soort figuren trouwens ook (of het verwijdert in ieder geval de aanbiedingen) zodra ze het in de gaten hebben.

reply
0
M
Marco1983
Jul 17, 2005

ja maar dat gebeurt heel weinig. Ik heb wel eens eentje gemeld bij ebay en die bied nog steeds aan. Die gast zette het ook nog in de advertentie zelf dat het ging om kopieen

reply
0
HB
Harry B.
Jul 17, 2005

Marco1983 wrote: ja maar dat gebeurt heel weinig. Ik heb wel eens eentje gemeld bij ebay en die bied nog steeds aan. Die gast zette het ook nog in de advertentie zelf dat het ging om kopieen

Dat zou het voor Brein dan wel heel makkelijk moeten maken....

reply
0