Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
R. Schaap
Jul 17, 2005
Hoi allen, Ik heb het er inmiddels al met Eric over gehad via email. Maar ik wil het jullie graag zelf via het crewforum vertellen. Ik heb besloten te stoppen met moderatortaken: (voor het gemak even mijn emailverhaal aan Eric) Dat komt omdat ik ermee wil stoppen. Het is niet zo dat ik mijn interesse kwijt ben (nou een beetje dan), maar ik ga mijn dvd's allemaal kwijt raken en mijn tijd is op. Het zit zo: Ik heb door omstandigheden dringend veel geld nodig. En dat geld kan ik op dit moment alleen maar bij elkaar krijgen als ik mijn 200 dvd's verkoop, dat zal ongeveer 1000 euro opleveren en dat is heel belangrijk voor mij op dit moment. Ik ga dus alles verkopen (via het forum uiteraard). En omdat ik dit jaar mijn school verprutst heb moet ik volgend jaar 2 jaar in 1 doen. Hierdoor heb ik geen tijd om mijn moderate taken naar behoren uit te voeren. Ik wil dus daarom aan je vragen om mijn moderate status in te trekken zodra we een (indien nodig) vervanger gevonden hebben, als je dat goed vind? Het is echt even niet anders en ik verwacht niet dat ik als moderator terug zal komen. Ik zal me bijna niet meer op het forum begeven zodra ik mijn dvd's heb kunnen verkopen denk ik. Ik zal wel altijd blijven klaar staan met mijn kennis over het plussensysteem, want ik begrijp dat ik als grondlegger daar nog steeds het meeste over weet en ook het meest in het verleden heb moeten beoordelen over hoe te handelen bij problemen. Jullie kunnen me dus altijd mailen of pm-en met vragen. --------- Eric heeft geantwoord dat hij mijn crewstatus voorlopig lekker laat staan zodat ik altijd de ruimte heb om dingen te kunnen moderaten indien nodig. Uiteraard vind ik dat geen probleem en is het idd nog de komende tijd wel praktisch. Ik wil jullie vragen wie er mijn taken wil overnemen? Concreet doe ik dit: - algemeen moderaten in alle fora - beheer van het subforum Info over Handelaren - goedkeuren van de plussen en minnen - plussenlijst aanpassen als members daarom vragen - alle randzaken van handel oplossen voor members, dat kan bestaan uit gewone vragen over verzendkosten of conflicten tussen twee handelaren, enzovoorts...een soort vraagbaak. - concreet ben ik dus voornamelijk iemand die vragen beantwoordt van members.... Ik wil dus dat eigenlijk iemand die rol overneemt, maar ik begrijp heel goed dat jullie daarvoor mij nog vaak moeten inschakelen als je er zelf niet uitkomt. Dat vind ik natuurlijk geen enkel probleem en ik blijf ook net zo snel bereikbaar. In de praktijk ben ik dus gewoon echt bijna niet meer op het forum.