Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RS
R. Schaap
Rein Schaap moderator af
Jul 17, 2005

Hoi allen, Ik heb het er inmiddels al met Eric over gehad via email. Maar ik wil het jullie graag zelf via het crewforum vertellen. Ik heb besloten te stoppen met moderatortaken: (voor het gemak even mijn emailverhaal aan Eric) Dat komt omdat ik ermee wil stoppen. Het is niet zo dat ik mijn interesse kwijt ben (nou een beetje dan), maar ik ga mijn dvd's allemaal kwijt raken en mijn tijd is op. Het zit zo: Ik heb door omstandigheden dringend veel geld nodig. En dat geld kan ik op dit moment alleen maar bij elkaar krijgen als ik mijn 200 dvd's verkoop, dat zal ongeveer 1000 euro opleveren en dat is heel belangrijk voor mij op dit moment. Ik ga dus alles verkopen (via het forum uiteraard). En omdat ik dit jaar mijn school verprutst heb moet ik volgend jaar 2 jaar in 1 doen. Hierdoor heb ik geen tijd om mijn moderate taken naar behoren uit te voeren. Ik wil dus daarom aan je vragen om mijn moderate status in te trekken zodra we een (indien nodig) vervanger gevonden hebben, als je dat goed vind? Het is echt even niet anders en ik verwacht niet dat ik als moderator terug zal komen. Ik zal me bijna niet meer op het forum begeven zodra ik mijn dvd's heb kunnen verkopen denk ik. Ik zal wel altijd blijven klaar staan met mijn kennis over het plussensysteem, want ik begrijp dat ik als grondlegger daar nog steeds het meeste over weet en ook het meest in het verleden heb moeten beoordelen over hoe te handelen bij problemen. Jullie kunnen me dus altijd mailen of pm-en met vragen. --------- Eric heeft geantwoord dat hij mijn crewstatus voorlopig lekker laat staan zodat ik altijd de ruimte heb om dingen te kunnen moderaten indien nodig. Uiteraard vind ik dat geen probleem en is het idd nog de komende tijd wel praktisch. Ik wil jullie vragen wie er mijn taken wil overnemen? Concreet doe ik dit: - algemeen moderaten in alle fora - beheer van het subforum Info over Handelaren - goedkeuren van de plussen en minnen - plussenlijst aanpassen als members daarom vragen - alle randzaken van handel oplossen voor members, dat kan bestaan uit gewone vragen over verzendkosten of conflicten tussen twee handelaren, enzovoorts...een soort vraagbaak. - concreet ben ik dus voornamelijk iemand die vragen beantwoordt van members.... Ik wil dus dat eigenlijk iemand die rol overneemt, maar ik begrijp heel goed dat jullie daarvoor mij nog vaak moeten inschakelen als je er zelf niet uitkomt. Dat vind ik natuurlijk geen enkel probleem en ik blijf ook net zo snel bereikbaar. In de praktijk ben ik dus gewoon echt bijna niet meer op het forum.

H
Herjan
Jul 17, 2005

Spijtig dit te lezen, maar je zult er goede redenen voor hebben. Ik wens je veel succes en sterkte in je komende studiejaar. Ik heb vanwege mijn zangambities ook eens mijn studie voor een groot deel laten liggen. Ik kan je zeggen: het is te overwinnen! ;)

Wat het overnemen van taken betreft: het algemeen beheren van het forum en helpen van leden doe ik al (soms teveel). Wat betreft het beheren van de handelarenlijst e.d. weet ik niet of ik dat erbij kan nemen. Ik spendeer eigenlijk al te veel tijd op het forum. Wel is mijn idee dat het overgenomen moet worden door een ervaren moderator. Als je me kunt aangeven hoeveel tijd en moeite het normaal gesproken kost, kan ik er over nadenken, maar als er iemand anders is die wil, dan mag dat ook.

U zijt gegroet!

Herjan (die even gaat kijken of je nog wat interessants voor mij te koop hebt)

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 17, 2005

tijd.....

Het klikken op de goedkeurknop voor de plussen kost je 2 minuten per week....dat is geen moeite.

Het beantwoorden van vragen en regelen van pluszaken (om ze zo even te noemen) kost me ongeveer een uur per week. Het is best te doen denk ik, maar het moet onderling wel eerlijk verdeeld blijven vind ik. Jij doet volgens mij al echt heel veel....

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 17, 2005

trouwens....pm's blijf ik natuurlijk gewoon lezen want ik wordt erop geattendeerd in mijn email...reinschaap@gmail.com

dat zit dus wel goed.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jul 17, 2005

Het is jammer dat je weggaat maar ja ik begrijp het wel van jou kant.

Het is inderdaad weinig moeite om het plussen systeem bij te houden dus dat wil ik wel totaal van je overnemen.
Voor mij zal er dan weinig veranderen omdat ik nu ook nog steeds de lijst update en ook regelmatig vragen krijg over het plussen/minnen systeem van forum leden.
De rest van de taken kan ik in principe ook wel op me nemen want zoals ik hierboven lees zijn dat taken die ook nu al regelmatig aanwezig zijn.
Het enige waar ik weinig verstand van heb is in het gedeelte van Info over internetwinkels, de enige manier hoe ik aan dvd's kom via het internet is hier op allesoverfilm.nl en heb dus weinig tot geen ervaring met internetwinkels (heb ook geen creditcard :oops: )

Als iemand anders dit wil doen die meer verstand heeft van internetwinkels of eventueel samen met mij is dat natuurlijk ook prima maar de rest overnemen is geen enkel probleem.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Jul 18, 2005

Rein, spijtig te horen dat we een gewaardeerde collega (deels) zullen moeten gaan missen.

Onnodig te zeggen dat je redenen absoluut legitiem zijn.

Zelf zeg ik toe me (nog) intensiever bezig te gaan houden met moderaten en aan jou wil ik vragen of er dingen zijn waarvan jij denkt dat ik ze van je kan overnemen. Als Sander de handelarenlijst overneemt kan ik dat alleen maar toejuichen.

In ieder geval heel erg bedankt voor je inspanningen zover en laten we als crew afspreken dat als je weer een jaar verkloot we met de harde kern (i.c.m. honkbalknuppels e.d.) een bakkie komen doen om je wat wijsheid mee te geven! ;)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Jul 18, 2005

Tussendoor:

Als ik e.e.a. goed begrijp zijn dus de volgende zaken volledig afgedekt:

SafeTraders: Herjan
Pricewatch: Scott
Handelarenlijst: Sander
Modereren algemeen: 'de rest'

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 18, 2005

Helemaal goed Ronald. Jullie zijn altijd welkom voor een kop koffie of een biertje/wijntje op Ganzevoortsingel 32a in Groningen!!!

En allen, bedankt voor het overnemen.

reply
0
C
Caledonians
Jul 22, 2005

Rein jammer dat je ermee gaat stoppen! Succes met het komende jaar op school. Ik zag laatst in je profiel dat je dezelfde opleiding als mij doet namelijk Bedrijfskundige Informatica. Zit zelf nou in het 2e jaar en het wordt inderdaad steeds pittiger...

reply
0