Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
rveldhuizen
Jul 21, 2005
Ik heb zojuist een DVD ontvangen (uit Canada) waarop de Pinkpop beelden van Pearl Jam 1992 staan, in DVD formaat. Het is een DVD-R, wat een formaat is dat mijn dvd spelers normaal wel kunnen afspelen. Als ik nu echter deze DVD erin stop, dan krijg ik een Bad Disc, danwel Eject Disc mededeling. Schiet dus niet op... Op mijn PC lukt het prima. Gaat mooi naar het menu en begint met spelen. De bestanden op de DVD zijn volgens mij goede bestanden qua DVD formaat (onder VIDEO_TS zie ik verscheidene .BUP, .IFO en .VOB bestanden...). Het kan geen regio probleem zijn (een van de dvd spelers die het niet kunnen is regiovrij). Mijn vragen: (a) heeft iemand dit probleem wel eens ter hand gehad (en kunnen oplossen :) ) (b) is er een manier om de VIDEO_TS inhoud als source te gebruiken om een geheel nieuwe, correcte dit keer wellicht, DVD te branden (dus niet een DVD copy, dat heb ik al geprobeerd. Target DVD kan ook niet worden afgespeeld)?