Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
DF
Duco Feenstra
Inspector Morse deel 6
Jul 23, 2005

Iemand deel 6 uit de reeks Inspector Morse al ergens gesignalleerd? Volgens de mij bekende lijsten met releasedata had-ie er al lang moeten zijn (en deel 7 ook al bijna), maar ik heb hem nog nergens gezien....

W
Werner
Jul 26, 2005

Ik heb net een recensie-exemplaar ontvangen, maar dat telt niet zeker... In elk geval volgt bij Universal in 99 % van de gevallen de disc binnen de week in de winkel, dus je zal niet erg lang meer moeten wachten, hoe dan ook.

reply
0
DF
Duco Feenstra
Jul 26, 2005

Natuurlijk telt dat! Dank voor de info....en heb je ook al een recensie-exeplaar voor deel 7 ontvangen?

reply
0
W
Werner
Jul 26, 2005

Duco Feenstra wrote: Natuurlijk telt dat! Dank voor de info....en heb je ook al een recensie-exeplaar voor deel 7 ontvangen?

Nee, die staat pas gepland voor in augustus (effe kijken...) officiële street date is 11 augustus 2005.

reply
0