Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier
 

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
G
Gertjan
Tolkienwinkel.nl?
Aug 09, 2005

Hoi, zijn er mensen die hier al eens iets besteld hebben?, zoja laat me even iets weten over je ervaring met deze internet shop. ze hebben namelijk zoals het op de site staat Samwise Gamgee bust nog te koop en die wil ik mischien gaan bestellen.

DT
Dennis T.
Aug 09, 2005

Goeie shop, maar wel behoorlijk duur...

reply
0
G
Gertjan
Aug 10, 2005

Ja, Dat viel mij ook al op. ze vragen voor de meeste producten behoorlijke bedragen!

reply
0
S
Siusky
Jun 15, 2015

Ik heb een slechte ervaring met deze winkel. Ze leverden niet het t-shirt dat we besteld hadden en het wel besteld artikel bleken ze niet meer te hebben. Ze zouden contact opnemen met de leverancier om te kijken of het nog geleverd kon worden. Enkele dagen niets gehoord en toen gebeld: horen we nog wat? Nou, ze hadden nog niets van de leverancier gehoord. Geen excuus en erg kortaf in de reactie. We hebben vervolgens het niet-bestelde t-shirt teruggestuurd omdat je binnen 8 dagen moet retourneren als je niet tevreden bent met het geleverde artikel, met daarbij het verzoek het geld te retourneren als men binnen een week niets van de fabrikant zou horen. Dat gebeurde niet, ook geen mailtje, niets. Weer gebeld en er werd gezegd: stuur maar een mailtje met je naam en banknummer. Maar dat hadden we al mee gestuurd met het geretourneerde shirt! Toen ik dat meldde en opmerkte dat ik absoluut niet tevreden was met de manier waarop dit opgepakt werd, mompelde meneer iets van "we zullen er naar kijken" en vervolgens gooide hij de hoorn erop. Ik ben dus bang dat dit een verloren zaak is, of ik moet naar Leiden gaan en niet weggaan voor ik mijn geld terug heb. Waardeloze klantenservice dus en waardeloze manier van omgaan met je klanten!

reply
0