Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
B
Burkie
Nieuwe Friends (Serie 1 t/m 10) Box
Aug 12, 2005

Als er nog niet genoeg verschillende Friends boxen waren, op Amazon kwam ik het volgende tegen; [img]http://images.amazon.com/images/P/B000AM4PBS.01.LZZZZZZZ.jpg[/img] Dit moet dan naar mijn weten de derde box zijn die er te krijgen is, en ik moet zeggen dat ik deze toch wel erg mooi vind! :shock: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000AM4PBS/qid=1123857127/sr=1-13/ref=sr_1_13/102-1549285-9438549?v=glance&s=dvd Te krijgen vanaf medio November, in Nederland zullen we nog wel een tijdje moeten wachten op deze box. Als die tenminste gaat verschijnen in Nederland....

D
DvDFrEaKy
Aug 12, 2005

WOW deze is echt mooi, maar ik hou het maar gwn bij me centrel perk box

reply
0
B
Burkie
Aug 12, 2005

DvDFrEaKy wrote: WOW deze is echt mooi, maar ik hou het maar gwn bij me centrel perk box

Ik denk dat ik het ook bij m'n central perk box hou, maar als ik kon kiezen wist ik wel welke het zou worden. 8)

reply
0
S
sjinoes
Aug 12, 2005

Burkie wrote:
Ik denk dat ik het ook bij m'n central perk box hou, maar als ik kon kiezen wist ik wel welke het zou worden. 8)

Het zou idd gek zijn om de oude wegdoen en dan dan nog bijleggen voor de nieuwe.
Tenzij dat er deze keer extra's op de dvds staan :D (buiten die videoclip van de rembrandts en "friends goes to London" :roll:)

reply
0
D
Darko
Aug 12, 2005

Heel mooi. Vind 'em mooier dan de vorige.

Zal wel weer heel wat gaan kosten...

reply
0
B
Burkie
Aug 12, 2005

Darko wrote: Heel mooi. Vind 'em mooier dan de vorige.

Zal wel weer heel wat gaan kosten...

Hij staat er nu voor $ 210, misschien dat ie tegen de tijd dat ie uitkomt wat goedkoper wordt, al blijft het natuurlijk erg veel geld.

reply
0
M
misterfun
Aug 12, 2005

Deze is wel een stuk kleiner gezien hier de digipacks inpassen. Had sl in een ander forum onderdeel gevraagd of de box ook zonder dvd's te krijgen is maar daar kwam (nog) geen antwoord op. Ik heb namelijk alle digipacks.

reply
0
T
TheGodfather
Aug 12, 2005

heel mooi maar dat mag ook wel voor die prijs :roll:

reply
0
R
rvvnr1
Aug 12, 2005

sjinoes wrote: Tenzij dat er deze keer extra's op de dvds staan :D (buiten die videoclip van de rembrandts en "friends goes to London" :roll:)

Aangezien dit de regio 1 versie is zijn alle afleveringen langer, hebben DD5.1 en staan er idd veel meer extra's op dan onze regio 2 versie. Genoeg redenen dus om deze box ook aan te schaffen... :wink:

reply
0
M
misterfun
Aug 17, 2005

Weet iemand al of dit een metalen box wordt ?

reply
0
SX
Symphony X
Aug 17, 2005

Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat het een papieren box wordt :wink:

reply
0
H
Homer72
Aug 17, 2005

volgens dvdhome.nl komt er op 16-11 ook in Nederland een nieuwe superbox, wellicht dezelfde?

reply
0
D
dolfigirl
Aug 17, 2005

Homer72 wrote: volgens dvdhome.nl komt er op 16-11 ook in Nederland een nieuwe superbox, wellicht dezelfde?

ik hoop het wel ziet er mooi uit en ik wil nog altijd deze box aanschaffen en deze ziet er mooier uit als de central perk box :P

reply
0
*
*NERAZZURRI*
Aug 17, 2005

Ja, moet ook nog een Friends-box kopen, hopelijk komt deze in Nederland uit!!! Prachtig!

reply
0
B
Biebs
Sep 11, 2005

De R1 versie van Friends is natuurlijk de beste : meer extra's en langere afleveringen.

Waar is het best om deze box te bestellen? Ik denk dan niet alleen aan douanekosten maar ook aan de verpakking die stevig genoeg moet zijn. Zou dvdpacific een goeie keuze zijn?

reply
0
M
martini
Sep 11, 2005

Biebs wrote: De R1 versie van Friends is natuurlijk de beste : meer extra's en langere afleveringen.

Helaas is bij de nieuwe smalle editie van NL R2 seizoen 10 korter.

reply
0
H
hare
Sep 12, 2005

En er komt nu ook een nieuwe R2uk box uit van Friends, waarschijnlijk zal dit dus een versie zijn die meer of geheel lijkt op de R1 (langere episodes en vele extra's):

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58500

reply
0
CH
Chris Hoogeveen
Sep 12, 2005

16/11/05 komt er ook een nieuwe superbox in NL. wat is dat er voor 1?

http://www.freerecordshop.nl/shop/content/DVDreleases.asp?navid=3&subnavid=219&gid=0

reply
0
H
hare
Sep 12, 2005

Zal wel net zoiets als de nieuwe R2uk zijn he ;)

reply
0
F
Frenkovic
Sep 12, 2005

als het nu wel maar es dual layers worden ipv van die flippers! Daarnaast wat extra's enzo zou de serie ook geen slecht doen. Mijn gf heeft nu alle 10 de digipacks... ben benieuwd of ze ze dan gaat vervangen :)

reply
0
H
hare
Sep 12, 2005

Frenkovic wrote: als het nu wel maar es dual layers worden ipv van die flippers! Daarnaast wat extra's enzo zou de serie ook geen slecht doen. Mijn gf heeft nu alle 10 de digipacks... ben benieuwd of ze ze dan gaat vervangen :)

Flippers kunnen ook dual layer zijn hoor ;)

reply
0
B
Biebs
Sep 13, 2005

hare wrote: En er komt nu ook een nieuwe R2uk box uit van Friends, waarschijnlijk zal dit dus een versie zijn die meer of geheel lijkt op de R1 (langere episodes en vele extra's):

Ik hoop dat je gelijk hebt, hoewel nergens wordt vermeld dat de inhoud van de dvd's gewijzigd zou zijn. Dàt lijkt me trouwens een veel grotere investering dan een nieuwe box ontwerpen en de oude dvd's daarin pleuren. Maar 't is een mooie box dat wel.

reply
0
H
hare
Sep 13, 2005

Biebs wrote:
hare wrote: En er komt nu ook een nieuwe R2uk box uit van Friends, waarschijnlijk zal dit dus een versie zijn die meer of geheel lijkt op de R1 (langere episodes en vele extra's):

Ik hoop dat je gelijk hebt, hoewel nergens wordt vermeld dat de inhoud van de dvd's gewijzigd zou zijn. Dàt lijkt me trouwens een veel grotere investering dan een nieuwe box ontwerpen en de oude dvd's daarin pleuren. Maar 't is een mooie box dat wel.

Waarom zouden ze anders in godsnaam een nieuwe box gaan uitbrengen :?:

Er is al een seizoen 1-10 box uitgegeven en om die nu te gaan vervangen door precies eenzelfde box alleen anders uitziend lijkt me lichtelijk vreemd.

Verder kost het echt niet zoveel hoor. Amerika heeft alles al, het is alleen omzetten naar PAL.

reply
0
B
Biebs
Sep 13, 2005

hare wrote: Waarom zouden ze anders in godsnaam een nieuwe box gaan uitbrengen :?:

Er is al een seizoen 1-10 box uitgegeven en om die nu te gaan vervangen door precies eenzelfde box alleen anders uitziend lijkt me lichtelijk vreemd.

Verder kost het echt niet zoveel hoor. Amerika heeft alles al, het is alleen omzetten naar PAL.

Ik hoop dat je gelijk hebt maar 'k heb er nietveel vertrouwen in. Er zijn al twee boxen met alle 10 seizoenen uitgekomen in de Uk :

Deze :

[img]http://www.wannahaves.nl/images/images_static/voetbal/friends.jpg[/img]

en deze :

[img]http://products.priceclash.co.uk/images/nodrop/220/B0002WYRSM/dvds/friends-complete-series-1-to-10.jpg[/img]

Beide hadden de oude disks, zonder extra's en zonder extra lange episodes. Volgens mij doen ze er nu gewoon terug een nieuw verpakking rond. De afzonderlijke seizoenen liggen bij ons nu ook in een nieuwe en dunnere verpakking in de winkels en het gaat ook om identiek dezelfde inhoud.

Dus volgens mij : oude kost in een nieuw jasje. Maar ik hoop natuurlijk het tegendeel.

En waarom zouden ze dat doen? Gewoon goeie marketing, af en toe iets 'nieuws' op de markt gooien hernieuwt de aandacht en betekent dus ook meer verkoop. Begin november, mooi op tijd voor veel 'Friends-boxen' onder de kerstboom.

reply
0
P
pavago
Sep 13, 2005

leuk!....

nog meer geldklopperrij :roll:

reply
0
H
hare
Sep 13, 2005

Biebs wrote:
hare wrote: Waarom zouden ze anders in godsnaam een nieuwe box gaan uitbrengen :?:

Ik hoop dat je gelijk hebt maar 'k heb er nietveel vertrouwen in. Er zijn al twee boxen met alle 10 seizoenen uitgekomen in de Uk :

Deze :

en deze :

[img]http://products.priceclash.co.uk/images/nodrop/220/B0002WYRSM/dvds/friends-complete-series-1-to-10.jpg[/img]

Beide hadden de oude disks, zonder extra's en zonder extra lange episodes. Volgens mij doen ze er nu gewoon terug een nieuw verpakking rond. De afzonderlijke seizoenen liggen bij ons nu ook in een nieuwe en dunnere verpakking in de winkels en het gaat ook om identiek dezelfde inhoud.

Dus volgens mij : oude kost in een nieuw jasje. Maar ik hoop natuurlijk het tegendeel.

En waarom zouden ze dat doen? Gewoon goeie marketing, af en toe iets 'nieuws' op de markt gooien hernieuwt de aandacht en betekent dus ook meer verkoop. Begin november, mooi op tijd voor veel 'Friends-boxen' onder de kerstboom.

Sorry hoor, maar die eerste box die je toont is alleen in Nl uitgekomen, niet in Engeland. Kan hem iig nergens vinden.
Verder mag jij me dan eens nog een ander voorbeeld geven van het opnieuw uitbrengen van een uitgave alleen met andere cover/verpakking zonder dat er verder ook maar iets veranderd aan de uitgave zelf.

reply
0
B
Biebs
Sep 13, 2005

hare wrote:
Sorry hoor, maar die eerste box die je toont is alleen in Nl uitgekomen, niet in Engeland. Kan hem iig nergens vinden.
Verder mag jij me dan eens nog een ander voorbeeld geven van het opnieuw uitbrengen van een uitgave alleen met andere cover/verpakking zonder dat er verder ook maar iets veranderd aan de uitgave zelf.

Volgens mij is de eerste box wél in Engeland verkocht enkel de tweede niet in Nederland. 't Gaat wel om de versie van de Central Perk box waar er plaats overgelaten werd voor seizoenen die nog moesten verschijnen.

'k Zie niet goed in wat dit met andere series te maken heeft. Het enige 'Feit' in deze discussie is dat het nog nérgens bevestigd is dat het om een nieuwe release gaat (mét meer extra's en langere episodes). Zolang dat niet is bevestigd ga ik er vanuit dat het enkel om een nieuwe verpakking gaat. Jouw standpunt is het meest optimistische, het mijne voorlopig het meest realistische.

Tijd zal raad brengen. Maar als je gelijk hebt zal ik de eerste zijn om zo'n nieuwe box te bestellen.

reply
0
H
hare
Sep 13, 2005

Biebs wrote:
hare wrote:

Volgens mij is de eerste box wél in Engeland verkocht enkel de tweede niet in Nederland. 't Gaat wel om de versie van de Central Perk box waar er plaats overgelaten werd voor seizoenen die nog moesten verschijnen.

'k Zie niet goed in wat dit met andere series te maken heeft. Het enige 'Feit' in deze discussie is dat het nog nérgens bevestigd is dat het om een nieuwe release gaat (mét meer extra's en langere episodes). Zolang dat niet is bevestigd ga ik er vanuit dat het enkel om een nieuwe verpakking gaat. Jouw standpunt is het meest optimistische, het mijne voorlopig het meest realistische.

Tijd zal raad brengen. Maar als je gelijk hebt zal ik de eerste zijn om zo'n nieuwe box te bestellen.

Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.

reply
0
B
Biebs
Sep 13, 2005

hare wrote: Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.

In een wereld genaamd 'commercie' slaat het wel degelijk ergens op. Maar ik heb m'n standpunt ondertussen wel duidelijk gemaakt, meer heb ik hier niet aan toe te voegen :wink: .

reply
0
H
hare
Sep 13, 2005

Biebs wrote:
hare wrote: Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.

In een wereld genaamd 'commercie' slaat het wel degelijk ergens op. Maar ik heb m'n standpunt ondertussen wel duidelijk gemaakt, meer heb ik hier niet aan toe te voegen :wink: .

Ik nog wel :lol:

In deze wereld genaamd commercie wordt er idd veel gedaan om geld te verdienen, maar is een heruitgave van precies dezelfde inhoud nog nooit 3 keer gedaan (laat staan 2), dus zie ik geen enkele rede te denken dat dat nu wel zou gebeuren.

reply
0
B
Biebs
Sep 13, 2005

Biebs wrote:

Of toch :
No technical details or supplemental features have been announced, but it's a safe bet that each season is the same as the individual releases.
bron : dvdanswers

Het hele bericht

reply
0
H
hare
Sep 13, 2005

Biebs wrote:
Biebs wrote: [quote=hare]Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.

Of toch :
No technical details or supplemental features have been announced, but it's a safe bet that each season is the same as the individual releases.
bron : dvdanswers

Het hele bericht[/quote]

Ik vind dat dus echt nergens op slaan. Waarom is dat safe te zeggen. Waarom in godsnaam nog een box uitbrengen als de inhoud werkelijk precies hetzelfde is?!?!?!?!!?!?!!?

reply
0
R
rvvnr1
Sep 13, 2005

Het is waarschijnlijk gewoon een papieren re-release. Dat zie je wel vaker met titels die nog gewoon verkrijgbaar zijn maar dan opnieuw op releaselijstjen verschijnen.

reply
0
K
Khonnor
Sep 13, 2005

De nieuwe R2 box van Friends met ALLE 10 de seizoenen.
Is PRECIES hetzelfde als de Central Perk box,
maar ipv Snappers nu met de Digi-packs erin.

Niets meer, niets minder.

Ikzelf heb vorig jaar de Central Perk box gekocht
en ga dit jaar toch echt voor de VEEL BETERE R1 box!!

En daar laat ik het bij! :lol:

Friends in Nederland:
Losse snappers, 3 per seizoen.
Seizoenbox [3 snappers]
Central Perk
Digi-heruitgaves.
Digi Box met alle 10 seizoen.

In totaal is dit dus pas de TWEEDE keer dat er een box uitkomt in NL met alle seizoenen erin.

reply
0
PR
Patrick Radix
Oct 13, 2005

omg *kwijl* die box is mooi man!!!

reply
0
RK
Ron kars
Oct 13, 2005

Jah, ben blij dat we nu eindelijk van de snappers af zijn.

reply
0
PR
Patrick Radix
Oct 13, 2005

weet iemand of deze box NL subs heeft?

trouwens, de Central Perk box heeft 30 dvd's,
die andere zwarte box (die 1e) heeft 35 dvd's,
[img]http://images.play.com/banners/728549l.jpg[/img]

dus er is verschil :S
de 2e zwarte box is hetzelfde als de 1e zwarte box qua inhoud,
alleen een ander jasje eromheen, of hoe moet ik dat zien

zelf heb ik de Central Perk box,
maar wel de 1e release van die zwarte box gaan aanschaffen,
maar nu zie ik die andere zwarte box... damn!!!

reply
0
P
Paul_Knoop
Oct 25, 2005

ik snap er geen moer meer van .. zoveel releases

reply
0
S
Sicco
Oct 25, 2005

Paul_Knoop wrote: ik snap er geen moer meer van .. zoveel releases

heb ik ook wel een beetje last van ja.
heb nu de central perk box, maar zit er toch over te denken om hem te vervangen voor de nieuwe r1 box. kwaliteit schijnt een stuk beter te zijn + langere afleveringen + meer extra's

reply
0
P
Paul_Knoop
Oct 25, 2005

sta ik met 2 friendsboxen dalijk .. :roll:

reply
0
DTM
Dan the Man
Nov 01, 2005

Zag op amazon.de dat Duitsland ook een nieuwe box krijgt:

[img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B000AFV7R0.03.LZZZZZZZ.jpg[/img][img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B000AFV7R0.03.IN01.LZZZZZZZ.jpg[/img][img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B000AFV7R0.03.IN02.LZZZZZZZ.jpg[/img][img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B000AFV7R0.03.IN03.LZZZZZZZ.jpg[/img]

Jammer dat ie in het Duits is, maar vind em er erg netjes verorgd uit zien! (Voorlopige prijs is €165)
10 Seasons op 41 DVDs
Release: 21 November

reply
0
P
Paul_Knoop
Nov 01, 2005

idd jammer :cry:

reply
0
S
Selcal
Nov 18, 2005

Ik zit er ook over te denken een Friends box te kopen, maar nu ik dit lees wil ik vooral die R1 box hebben met langere episodes en extra's.

Maar ben nu wel flink in de war. Welke box is nu de R1? En iemand die weet waar ik hem kan kopen?

reply
0
H
hare
Nov 18, 2005

Selcal wrote: Ik zit er ook over te denken een Friends box te kopen, maar nu ik dit lees wil ik vooral die R1 box hebben met langere episodes en extra's.

Maar ben nu wel flink in de war. Welke box is nu de R1? En iemand die weet waar ik hem kan kopen?

Das de amerikaanse box, R1 = Amerika. Gewoon bij een Amerikaanse webshop bestellen dus :)

reply
0
BS
Bjorn S.
Nov 21, 2005

Ik krijg morgen de nieuwe R2NL box! :D :D
Eindelijk!!!

Voor 135 bij het Kruidvat! (handig zo'n moeder die daar werkt...) :P

reply
0
X
xbarryx
Nov 21, 2005

Dat is ckers een mooie prijs.

reply
0
JS
Jibbe Stuijts
Nov 21, 2005

Friends superbox besteld bij dvd zone 2 voor 159,=... niet verkeerd volgens mij !!!! :lol:

reply
0
D
DataHolic
Nov 21, 2005

art-core wrote: Ik krijg morgen de nieuwe R2NL box! :D :D
Eindelijk!!!

Voor 135 bij het Kruidvat! (handig zo'n moeder die daar werkt...) :P

Zie ook hier:

[img]http://home01.wxs.nl/~vrie3163/friends.jpg[/img]

Voor de meeste mensen zal die dus 149.00 zijn ;)

reply
0
X
xbarryx
Nov 21, 2005

voor 149,- komt ie heel snel in de kast te staan :lol:

reply
0
T
TheGodfather
Nov 21, 2005

Jibbe Stuijts wrote: Friends superbox besteld bij dvd zone 2 voor 159,=... niet verkeerd volgens mij !!!! :lol:

bij t kruidvat is ie dus € 149,- ;)

reply
0
OS
Oscar van Sambeek
Nov 21, 2005

is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

reply
0
JS
Jibbe Stuijts
Nov 21, 2005

TheGodfather wrote:
Jibbe Stuijts wrote: Friends superbox besteld bij dvd zone 2 voor 159,=... niet verkeerd volgens mij !!!! :lol:

bij t kruidvat is ie dus € 149,- ;)

Ok...daar heb je een punnt gecancelled en bij het kruidvat besteld !!! :lol:

reply
0
X
xbarryx
Nov 21, 2005

Oscar van Sambeek wrote: is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

ik zal de krantjes van kruidvat in de gaten houden

reply
0
T
TheGodfather
Nov 21, 2005

xbarryx wrote:
Oscar van Sambeek wrote: is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

liep vanmiddag in een winkelcentrum langs de Kruidvat en daar hong ook een poster van de box op en daar stond op dat ie daar ook € 149,- was. Dus ik neem aan dat ze `m ook in de winkel verkopen...

reply
0
X
xbarryx
Nov 21, 2005

TheGodfather wrote:
xbarryx wrote: [quote=Oscar van Sambeek]is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

liep vanmiddag in een winkelcentrum langs de Kruidvat en daar hong ook een poster van de box op en daar stond op dat ie daar ook € 149,- was. Dus ik neem aan dat ze `m ook in de winkel verkopen...[/quote]

Stond er niet toevallig bij in welke week ze dan vanplan zijn om die box voor die prijs te verkopen?

reply
0
OS
Oscar van Sambeek
Nov 21, 2005

het krantje is vanaf 22 november dus ik loop er morgen even langs denk ik

reply
0
T
TheGodfather
Nov 21, 2005

xbarryx wrote:
TheGodfather wrote: [quote=xbarryx][quote=Oscar van Sambeek]is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

liep vanmiddag in een winkelcentrum langs de Kruidvat en daar hong ook een poster van de box op en daar stond op dat ie daar ook € 149,- was. Dus ik neem aan dat ze `m ook in de winkel verkopen...[/quote]

Stond er niet toevallig bij in welke week ze dan vanplan zijn om die box voor die prijs te verkopen?[/quote]
niet op gelet :oops:

reply
0
X
xbarryx
Nov 21, 2005

ik zal zelf morgen is kijken bij de kruidat :)

reply
0
EB
Eric B.
Nov 21, 2005

mja, ik ga morgen ook eens kijken bij kruidvat, maar ga em (nog) niet kopen omdat ik (jammergenoeg) de Central Perk Box al heb, en ik heb trouwens ook geen 149 euro :( , maar dan kan ik ff zien hoe de box eruit ziet :D

reply
0
G
Ganymede
Nov 21, 2005

Ja ik ga ook zeker even kijken, voor die prijs, tsjah dan kun je hem simpelweg niet laten staan. Maarja hij zal wel snel op zijn bij de kruidvat, ben ik bang voor.

reply
0
BS
Bjorn S.
Nov 22, 2005

Ze zijn te koop vandaag! 8) Ik mag em strax op komen halen!

Ff bellen en reserveren? K denk dat het anders hard zal gaan...

Who's the first to post some pictures?! :wink:

reply
0
PW
Pepijn Wildbret
Nov 22, 2005

Dus voor de duidelijkheid:
Dit zijn gewoon de bestaande digipacks maar dan in een zwarte doos?
En weet iemand of die doos ook los te krijgen is, aangezien ik alle digipacks al heb?

reply
0
P
patmoos
Nov 22, 2005

Ja ook mijn vraag ! Is deze doos ook los te koop , of gaan ze dit nog doen . Zo zie je maar weer .... de vlugge aankoper grijpt dus weer naast.
Thanks Warner .

reply
0
M
martini
Nov 22, 2005

Dat is dus ook mijn vraag. Zou wel leuk zijn als ik voor een klein bedrag die losse box kan kopen.

reply
0
BS
Bjorn S.
Nov 22, 2005

Ik heb van de week gelezen dat die amerikaanse doos, met dat glazen deurtje wel los verkocht wordt... tijdelijk tenminste...

Zit eraan te denken die zelf ook erbij te nemen, mocht de R2NL versie wat tegen vallen... met dat glas is wel gelikt namelijk...

Heb alleen helaas geen bron meer... mocht iemand iets meer weten laat ons maar horen...

reply
0
OS
Oscar van Sambeek
Nov 22, 2005

ben net geweest bij de kruitvat en hem mee genomen,
ziet er keurig uit en lekker klein...

reply
0
PW
Pepijn Wildbret
Nov 22, 2005

Net van de distributeur gehoord dat het kruidvat in de 1e periode het alleen recht heeft op deze box.

Pas in de 2e periode mogen de andere ketens hem ook gaan verkopen..

reply
0
LH
Lennart H.
Nov 22, 2005

TheGodfather wrote:
xbarryx wrote: [quote=Oscar van Sambeek]is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

hong?

Helaas heb ik geen 150 euro op het moment.. en het duurt nog wel even voordat mijn loon binnenkomt. :evil:

reply
0
SH
Sander Haarmans
Nov 22, 2005

Zeker een mooie box maar het blijft toch bijna €150. (in de guldentijd zou hij dus 330 gld zijn en dus waarschijnlijk voor 299 gld verkocht worden, is altijd minder dan nu :wink: )
Misschien dat ik toch zo ff langs het kruidvat ga om hem te halen (twijfel, twijfel).

reply
0
JS
Jibbe Stuijts
Nov 22, 2005

Ben blij dat ik hem gisterenavond nog heb besteld op de site van het kruidvat, want op de site staat er al UITVERKOCHT overheen geplakt. Net op tijd dus(hoop ik maar dan)... Nu is maar de vraag wanneer de volgende zending komt en of het dan net zo duur is.... :?

reply
0
SH
Sander Haarmans
Nov 22, 2005

Sander Haarmans wrote:
Misschien dat ik toch zo ff langs het kruidvat ga om hem te halen (twijfel, twijfel).

Toch maar gehaald, hij lag niet in de schappen maar had ze gelukkig nog achter liggen. Het blijft in principe een hoop geld maar het is wel 1 van m'n favo series en gelukkig had ik ze nog niet op dvd.

Heb de box even uit seal gehaald en ook even serie 1 uit seal gehaald maar ik zou niet weten hoe je kan zien (op het schijfje zelf) welke afleveringen op welke dvd staat, laat staan welke disc 1, 2 of 3 is :? (het schijfje is namelijk niet bedrukt maar alleen in de binnenring staan wat cijfertjes en teks maar niet van wat wat is) dat is wel vervelend maar verder is het een prachtige box.

reply
0
PW
Pepijn Wildbret
Nov 22, 2005

Sander Haarmans wrote:
Sander Haarmans wrote:

Toch maar gehaald, hij lag niet in de schappen maar had ze gelukkig nog achter liggen. Het blijft in principe een hoop geld maar het is wel 1 van m'n favo series en gelukkig had ik ze nog niet op dvd.

Heb de box even uit seal gehaald en ook even serie 1 uit seal gehaald maar ik zou niet weten hoe je kan zien (op het schijfje zelf) welke afleveringen op welke dvd staat, laat staan welke disc 1, 2 of 3 is :? (het schijfje is namelijk niet bedrukt maar alleen in de binnenring staan wat cijfertjes en teks maar niet van wat wat is) dat is wel vervelend maar verder is het een prachtige box.

Foto's please! :D

reply
0
EB
Eric B.
Nov 22, 2005

heb em net ook zien staan, ik vind em wel mooi en hij is idd lekker klein (scheelt weer wat ruimte :P ) ik denk dat ik m'n Central Perk box ooit nog wel eens ga vervangen, of ik koop deze nieuwe box er gewoon bij voor een mooi prijsje, is nog wel leuk ook 2 verschillende Friends superboxen :P

reply
0
T
TheGodfather
Nov 22, 2005

Lennart Heurter wrote:
TheGodfather wrote: [quote=xbarryx][quote=Oscar van Sambeek]is deze ook in de winkel te koop of alleen online?

hong?

[/quote]
ja zo zeggen we dat hier in t zuiden ;)
over off-topic gesproken :roll: :roll:

reply
0
X
xbarryx
Nov 22, 2005

Bij ons bij de kruidvat hadden ze hem niet :?

reply
0
G
Ganymede
Nov 22, 2005

xbarryx wrote: Bij ons bij de kruidvat hadden ze hem niet :?

Dat verbaast me echter niet, want die kruidvat in Almere is 3x niks. Lompe tent, dus maybe dat het ook via i-net kan.

reply
0
JS
Jibbe Stuijts
Nov 22, 2005

Ganymede wrote:

Dat verbaast me echter niet, want die kruidvat in Almere is 3x niks. Lompe tent, dus maybe dat het ook via i-net kan.

Jibbe Stuijts wrote: Ben blij dat ik hem gisterenavond nog heb besteld op de site van het kruidvat, want op de site staat er al UITVERKOCHT overheen geplakt. Net op tijd dus(hoop ik maar dan)... Nu is maar de vraag wanneer de volgende zending komt en of het dan net zo duur is.... :?

Zoals ik al heb aangegeven dus :roll:

reply
0
G
Ganymede
Nov 22, 2005

Jibbe Stuijts wrote:

Sorry, maar zit er niet dag en nacht op, dus heb het over het hoofd gezien, maarja das dus balen dat het nie meer gaat.

reply
0
JS
Jibbe Stuijts
Nov 22, 2005

Ganymede wrote:
Jibbe Stuijts wrote:

Sorry, maar zit er niet dag en nacht op, dus heb het over het hoofd gezien, maarja das dus balen dat het nie meer gaat.

Bedoel het uiteraard niet negatief naar jou toe hoor.Meer in de zin dat het ook wel erg hard is gegaan !!! Weet niet of ze het verwacht hadden bij het Kruidvat.....Ik neem aan dat er toch een aardig voorraadje aanwezig was.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Nov 22, 2005

Jibbe Stuijts wrote: Ik neem aan dat er toch een aardig voorraadje aanwezig was.

Reken daar maar niet op, de Kruidvat bij mij om de hoek had maar 2 exemplaren en waren al verkocht. Ben toen naar een andere gegaan (ook niet zo ver weg) en die hadden ze niet in de schappen staan maar achter ergens (hoeveel ze hadden weet ik niet) maar heb er gelukkig nog 1 kunnen bemachtigen.
Het is niet de eerste keer dat ze iets niet (meer) hebben wat in het krantje staat.

reply
0
X
xbarryx
Nov 22, 2005

Ganymede wrote:

In Almere-Haven ben ik geweest....Maybe dat ze hem in stad wel hebben (denk het niet maja) Ik vind dat als je adverteerd met een aanbieding dat je die dan ook vooraad moet hebben. Ik geef Kruidvat morgen in Almere-Stad wel effies een belletje :P...En anders is het afwachten totdat andere winkels hem dan ook hebben

reply
0
G
Ganymede
Nov 22, 2005

Jibbe Stuijts wrote:
Bedoel het uiteraard niet negatief naar jou toe hoor.Meer in de zin dat het ook wel erg hard is gegaan !!! Weet niet of ze het verwacht hadden bij het Kruidvat.....Ik neem aan dat er toch een aardig voorraadje aanwezig was.

Zo had ik het ook nie opgevat, maar denk net zoals Sander dat de voorraad erg klein was. Ik denk dat Kruidvat niet helemaal snapt, dat als je een erg populaire serie voor een "spotprijsje" te koop aanbiedt het zo hard zou gaan.

reply
0
A
arjanboelsma
Nov 23, 2005

Okee heel fijn te weten van welke Kruidvat iedereen 'm heeft, maar wat zit er in??? Gewoon de 30 die ook in de oude box en losse series zaten???

'T slaat wel volstrekt nergens op weer zo'n re-release. Mensen die snel erbij zijn om een DVD te kopen, zijn tegenwoordig steeds vaker de dupe :cry: . Kijk als voorbeeld naar Gladiator en Underworld...

reply
0
G
Ganymede
Nov 23, 2005

arjanboelsma wrote: Okee heel fijn te weten van welke Kruidvat iedereen 'm heeft, maar wat zit er in??? Gewoon de 30 die ook in de oude box en losse series zaten???

'T slaat wel volstrekt nergens op weer zo'n re-release. Mensen die snel erbij zijn om een DVD te kopen, zijn tegenwoordig steeds vaker de dupe :cry: . Kijk als voorbeeld naar Gladiator en Underworld...

Ik neem aan dat je bedoeld dat de oplages van dit soort dvd's/series ten eerste te groot zijn en te vaak vervangen worden, zodat straks je oude box niet zoveel soeps meer is. En ook dat je al je geld dat je er toen voor over had, je nu nog een keer kan betalen voor deze nieuwe uitgave.
Maarja het is niet anders, dat is de hobby. Steeds ervoor zorgen dat je collectie completer wordt en je echte topfilms vervangen voor de mooiere/exclusievere uitgaves. Shit happens....

reply
0
J
jasperelsakkers
Nov 25, 2005

jeee, het enige en laatste exemplaar van een filiaal in den haag kunnen bemachtigen!! Mooie en kleine box, strak design! Echt een toppertje voor die prijs!

reply
0