Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
EB
Eric van Ballegoie
Gebruiker 'Crash Override' overleden
Aug 26, 2005

Heren, Zojuist krijg ik onderstaand bericht in de mail:
Beste Dhr. van Ballegoie, Ik weet niet of ik hierbij bij u moet zijn, maar ik kan het wellicht proberen. Op dinsdagochtend j.l. is mijn broer Frank overleden. Hij was een frequent bezoeker, trader en poster op jullie forums, onder de naam ‘Crash Override’. Naar mijn idee heeft hij daar een hoop maatjes opgedaan en ik vond het niet meer dan normaal dat ik jullie dit vervelende nieuws even doorgeef. Doe er mee wat U wilt. Frank is overleden aan een epileptische aanval waardoor zijn hart het begeven heeft. Hij heeft niets van zijn aanval gemerkt en is pijnloos gestorven. Frank is 20 jaar geworden. Het was een goeie vent, die met veel plezier uw website bezocht, vandaar dit bericht naar U. Met uiterst vriendelijke groet, Simon Claassen Lost Woods Films t.a.v. Simon Claassen Meidoorn 80 5432 GB Cuijk The Netherlands t: (+31)(0)485 - 31 44 64 m: (+31)(0)6 - 48 79 42 61 e: [email]mail@lostwoodsfilms.com[/email] i: www.lostwoodsfilms.com msn: [email]lostwoodsfilms@hotmail.com[/email]
Ik heb even gezocht en het mailtje lijkt geen fake, die Simon Claassen staat ook vermeld op lostwoodsfilms.com en Crash Override meldt ook iets over zijn broer in een post van 23-7: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=737368&highlight=lostwoodsfilms#1223431 Volgens mij is dit dus echt en geen misselijke grap. Ik zit er dan ook aan te denken om hier een berichtje aan te wijden. Wat zijn jullie gedachten hierbij? Profiel Crash Override

MH
Marcel den Haan
Aug 26, 2005

Jeetje, moeilijk geval dit. Is er nergens een telefoonnummer te ontdekken?
Het lijkt wel echt inderdaad. Crash Override was een vrij dagelijkse poster en hij heeft niks meer gepost sinds de 20e. Lijkt me dat er wel 100% zekerheid moet zijn voordat hier iets mee gedaan wordt. Zo ja dan lijkt me een bericht wel toepasselijk. 20 jaar is toch geen leeftijd om dood te gaan.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Lijkt mij ook geen fakebericht... :(

Een algemeen bericht voor de forumleden lijkt me inderdaad op z'n plaats.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 26, 2005

Ik denk ook dat het geen grap is, en bovendien als dit wel een grap is, denk ik niet dat hij op veel sympathie hoeft te rekenen als het uitkomt.

In welk forum kunnen we het bericht naar jouw mening het beste plaatsen Alex? In op- en aanmerkingen vind ik niet gepast, dus ik zit te denken aan DVD Algemeen.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Eric van Ballegoie wrote: In welk forum kunnen we het bericht naar jouw mening het beste plaatsen Alex? In op- en aanmerkingen vind ik niet gepast, dus ik zit te denken aan DVD Algemeen.

Yep... DVD Algemeen lijkt me in orde... en misschien nog een nieuwsberichtje met een link naar de thread?

reply
0
H
Herjan
Aug 26, 2005

Triest om dit te lezen. Een nieuwsbericht zou toch kunnen? Zit automatisch een thread aan vast.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 26, 2005

Ik heb zijn broer gemaild met mijn condoleances. Kreeg het volgende terug:

Beste Dhr. Van Ballegoie,

Dank voor uw hartverwarmende reactie op mijn email van gister.

Mijn ouders en ik zijn heel blij met het aanbod om iets te posten voor de forumleden.

Hieronder staat de tekst die op het bidprentje staat en ik zal een foto meesturen mocht u dat erbij willen zetten.

Zijn naam op het forum was Crash Overidde.

Nogmaals heel erg bedankt voor alles.
Met uiterst vriendelijke groet,

Simon Claassen

---------------------------------------------------------------

Met heel veel verdriet hebben wij vandaag afscheid moeten nemen van

Frank Claassen

Zoon en broer van
Ine, Peter en Simon Claassen

Frank is in Arnhem geboren op 18 juni 1985 en in zijn slaap overleden op 23 augustus 2005.

Vandaag, 27 augustus hebben we hem begraven op de algemene begraafplaats in Cuijk.

Zijn laatste epilepsieaanval is hem noodlottig geworden. Geen van ons drieën was er bij, maar we zijn gesterkt met de wetenschap dat hij geen weet heeft gehad wat er met hem gebeurde en dat hij geen pijn heeft gehad.

Frank was het laatste jaar intens tevreden met zijn leven. Auto rijden, een langgekoesterde droom, was uitgekomen. Op zijn werk had hij het erg naar zijn zin en hij was, misschien wel voor het eerst, verliefd. Dit alles maakt dat zijn overlijden des te harder aankomt bij ons.

Werken als kok, Star Wars en humor waren voor Frank een manier van leven.

Frank je hebt ons, naast de zorgen om je gezondheid, heel veel fijne dingen gegeven. Wij zullen dit nooit van ons leven meer vergeten en voor altijd blijven koesteren.

Wij danken allen die ons de afgelopen dagen hebben bijgestaan. Het doet ons goed te weten dat er zoveel mensen zijn die om je geven.

Ine, Peter en Simon Claassen

- Echo Base, We Lost Our Red Leader -

Foto van Frank zat erbij.

Lijkt me dus zeker geen fake. Aangezien het bericht spreekt over 'vandaag' alszijnde 27 augustus lijkt het me gepast om dit morgen te posten.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Dergelijke ingrijpende gebeurtenissen raken mij toch altijd weer diep.
20 jaar oud... Het leven is dan nog niet eens écht begonnen :(

Een week of 6 geleden werd een goede vriend van me (33) geheel onverwacht getroffen door een hartinfarct... gewoon tijdens een gezellig samenzijn op een zonnige zondagmiddag. Hij lachte luid, kreeg plotseling pijn, en zakte in elkaar... allemaal binnen 10 seconden...
Gelukkig heeft hij het dankzij een spoedoperatie overleefd... maar dit zijn toch wel de momenten dat ik me besef hoe waardevol iedere minuut in het leven is...

Gisteren is voorbij, morgen is onbekend, vandaag leven we...

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 26, 2005

Inderdaad, verschrikkelijk. Ik ken die jongen niet, maar als je dit leest krijg je een brok in de keel... zeer verdrietig.

Ik heb een concept nieuwsbericht gemaakt zie hier:

http://www.allesoverfilm.nl/temp/frank-claassen.htm

Eventuele suggesties of verbeteringen zijn welkom.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Ik heb een concept nieuwsbericht gemaakt zie hier:

http://www.allesoverfilm.nl/temp/frank-claassen.htm

Eventuele suggesties of verbeteringen zijn welkom.

Ziet er netjes uit.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Aug 26, 2005

Keurig bericht. Triest nieuws.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Aug 26, 2005

Het is inderdaad triest, deze jongen was regelmatig aanwezig op het forum.
Is het misschien een idee om dit bij allesoverfilm.nl nieuws te vermelden ?
(het is tenslotte nieuws maar ja dit keer geen goed nieuws :( )

reply
0
H
Herjan
Aug 26, 2005

Erg mooi bericht, Eric. Lijkt me goed om dit te plaatsen als een nieuwsbericht, maar dan ook met een 'headline' op de plek waar nu het artikel over de kabels aangekondigd staat.

In en in triest dit. Wat Alex zegt is ook mijn ervaring: pas na je 20e begint je leven pas echt. Voor hem helaas niet.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Had Frank (Crash Override) op dit moment geen lopende handelsthread?

Zo ja, dan lijkt het me een goed idee om morgen meteen een PM te sturen aan de personen die in die thread wellicht al een aankoop zijn overeengekomen. Misschien zijn er zelfs wel betalingen gedaan waar nog niet voor is geleverd.

Het zou erg pijnlijk zijn wanneer over een paar weken ineens iemand opduikt die het bericht niet heeft gelezen en denkt opgelicht te zijn...

Indien mensen vooruit (zouden kunnen) hebben betaald, dan is het misschien verstandig dat wij die namen dan even doorgeven aan broer Simon, die dan wellicht een terugboeking kan verzorgen wanneer er door die personen geld is overgemaakt...

reply
0
SH
Sander Haarmans
Aug 26, 2005

Alex van den Berg wrote: Had Frank (Crash Override) op dit moment geen lopende handelsthread?

5-8 heeft hij het laatst 2 titels verkocht, er staat alleen niet bij aan wie.
Ik neem aan dat deze deals wel al rond zijn, laten we het even in de gaten houden.

ps. zal ik z'n verkoopthread sluiten ?

reply
0
H
Herjan
Aug 26, 2005

Sander Haarmans wrote: ps. zal ik z'n verkoopthread sluiten ?

Lijkt me een goed plan.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Sander Haarmans wrote: ps. zal ik z'n verkoopthread sluiten ?

Misschien beter morgen... wanneer Eric het overlijdensbericht heeft geplaatst?
Mocht er in de tussentijd nog iemand reageren, dan kunnen we altijd even zelf antwoord geven ;)

Zowiezo morgen ook maar even een laatste bericht toevoegen met een link naar het bericht.

reply
0
C
Caledonians
Aug 26, 2005

Jeetje wat een nieuws! :( 20 jaar is echt geen leeftijd om uit het leven te stappen. Lijkt me inderdaad een goed plan om hier een nieuwsbericht van te maken. Dat concept ziet er goed uit naar mijn mening. Erg vervelend nieuws altijd... :(

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 26, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Eventuele suggesties of verbeteringen zijn welkom.
Misschien toch nog een kleine correctie...

quote: "Met grote spijt hebben wij het bericht vernomen..."

Met grote spijt hebben wij van zijn familie vernomen... klinkt naar mijn mening iets persoonlijker ;)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 27, 2005

Correctie doorgevoerd en bericht geplaatst:

http://www.allesoverfilm.nl/nieuws.php?id=1932

Ik heb het bericht uiteraard als nieuwsbericht geplaatst, maar ik heb er geen feature van gemaakt, daar heb ik geen goed gevoel bij.

Bij deze het verzoek om de eventuele reacties goed in de gaten te houden en waar nodig te modereren. Ik ga zo klussen in het huis van mijn zwager en ben pas tegen de avond weer terug.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Aug 27, 2005

Keurig gedaan Eric!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 27, 2005

Eric, Heb je ook een berichtje aan de familie gestuurd met een linkje naar het nieuwsbericht? Ik kan me voorstellen dat ze dit op prijs zullen stellen. ;)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 28, 2005

Yep, is gebeurd.

Overigens goed te zien dat er zoveel (momenteel 100) reacties zijn vanuit de forummers.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 29, 2005

Darn, ik lees dit net pas... erg sneu. :(

Goed afgehandeld trouwens Eric! (y)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 29, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Overigens goed te zien dat er zoveel (momenteel 100) reacties zijn vanuit de forummers.
... en het nadert de 150. Dat zal voor de familie zeker een steuntje in de rug zijn :)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Aug 30, 2005

Ik kreeg gisteren nog een berichtje van de broer van Frank:

Beste Eric,

Duizendmaal dank, we zijn er heel content mee. De laptop staat beneden bij de rouwkaarten en een foto van Frank en m’n ouders F5-en de pagina om de zoveel tijd, hartverwarmend alle reacties!!

Nogmaals dank!

Simon Claassen

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 30, 2005

En ook op dvdforum.nl gaat het verder :)

http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?p=456269#456269

reply
0