Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Eric van Ballegoie
Aug 26, 2005
Heren, Zojuist krijg ik onderstaand bericht in de mail:
Beste Dhr. van Ballegoie, Ik weet niet of ik hierbij bij u moet zijn, maar ik kan het wellicht proberen. Op dinsdagochtend j.l. is mijn broer Frank overleden. Hij was een frequent bezoeker, trader en poster op jullie forums, onder de naam ‘Crash Override’. Naar mijn idee heeft hij daar een hoop maatjes opgedaan en ik vond het niet meer dan normaal dat ik jullie dit vervelende nieuws even doorgeef. Doe er mee wat U wilt. Frank is overleden aan een epileptische aanval waardoor zijn hart het begeven heeft. Hij heeft niets van zijn aanval gemerkt en is pijnloos gestorven. Frank is 20 jaar geworden. Het was een goeie vent, die met veel plezier uw website bezocht, vandaar dit bericht naar U. Met uiterst vriendelijke groet, Simon Claassen Lost Woods Films t.a.v. Simon Claassen Meidoorn 80 5432 GB Cuijk The Netherlands t: (+31)(0)485 - 31 44 64 m: (+31)(0)6 - 48 79 42 61 e: [email]mail@lostwoodsfilms.com[/email] i: www.lostwoodsfilms.com msn: [email]lostwoodsfilms@hotmail.com[/email]Ik heb even gezocht en het mailtje lijkt geen fake, die Simon Claassen staat ook vermeld op lostwoodsfilms.com en Crash Override meldt ook iets over zijn broer in een post van 23-7: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=737368&highlight=lostwoodsfilms#1223431 Volgens mij is dit dus echt en geen misselijke grap. Ik zit er dan ook aan te denken om hier een berichtje aan te wijden. Wat zijn jullie gedachten hierbij? Profiel Crash Override