Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
K
Ken
Releases Tv-Series
Aug 26, 2005

Zijn er al nieuwe R2NL releases voorzien voor volgende series: Macgyver, Allo Allo, De Collega's en Kessler

RK
Ron kars
Aug 26, 2005

Macgyver Seizoen 1 is net uit, Állo Állo is een best-of van, verder nog niets, de andere twee ken ik niet.

reply
0
K
Ken
Aug 26, 2005

Ja weet ik maar komen er van Macgyver en Allo Allo nog andere nieuwe releases?

reply
0
B
Burkie
Aug 26, 2005

Wanneer word seizoen 4 van 24 eigenlijk gereleased? R2NL heb ik het dan over, geen import versies.

reply
0
Q
Quido
Aug 26, 2005

Het 2e seizoen van de Collega's is aangekondigd voor eerste kwartaal 2006. Precieze datum kon niet niet gegeven worden.

reply
0
H
HiddeV
Aug 26, 2005

Burkie wrote: Wanneer word seizoen 4 van 24 eigenlijk gereleased? R2NL heb ik het dan over, geen import versies.

02-2006

reply
0
B
Burkie
Aug 26, 2005

Hidde Verkooijen wrote:
Burkie wrote: Wanneer word seizoen 4 van 24 eigenlijk gereleased? R2NL heb ik het dan over, geen import versies.

02-2006

:shock: :shock: Dat is een end weg nog... :evil:

reply
0
M
Melvinrijk
Aug 27, 2005

Ik wacht op de Wayans Brothers seizoen 1, wanneer komt die eens naar Nederland.

reply
0
RV
Ruud Vorstermans
Aug 27, 2005

Burkie wrote:
Hidde Verkooijen wrote: [quote=Burkie]Wanneer word seizoen 4 van 24 eigenlijk gereleased? R2NL heb ik het dan over, geen import versies.

02-2006

:shock: :shock: Dat is een end weg nog... :evil:[/quote]

Vandaar dat ik het maar gehouden heb op de R2UK 8)

reply
0
N
Newboy
Aug 27, 2005

Ruud Vorstermans wrote:
Burkie wrote: [quote=Hidde Verkooijen][quote=Burkie]Wanneer word seizoen 4 van 24 eigenlijk gereleased? R2NL heb ik het dan over, geen import versies.

02-2006

:shock: :shock: Dat is een end weg nog... :evil:[/quote]

Vandaar dat ik het maar gehouden heb op de R2UK 8)[/quote]

Was ook aan het twijfelen op de UK versie te kopen maar ik wil ned. ondertitels :)

Enig idee of er een dvdbox uitkomt van "The Outer Limits"? Nieuwe reeds dan wel. I.p.v. complete seizoenen te releasen geven ze verschillende eps in van die themadvd's :(

reply
0
C
chimera01
Aug 28, 2005

Tja omdat ik gaarne wilde genieten van Remington Steel met Brosnan maar deze niet verwacht in Nederland ooit, heb ik hem maar R1 betseld.

Ik ken de serie uit mijn jeugd toen ik babysit was bij verscheidene Amerikaanse gezinnen die niet zo gecharmeerd waren van de Nederlandse tv en daarom vanalles uit de VS lieten opsturen opgenomen op video.

reply
0
O
olrik
Sep 01, 2005

wanneer komt seizoen 5 van Charmed uit :?: :?:

reply
0
M
martwout
Re:
Sep 03, 2005

Ik zag op de release-site van een andere bekende Nederlanse dvd-site het volgende:

05-10-2005 Batman The Movie (1966) FOX Home Entertainment

Weet iemand hoe het zit met de rechten van de serie uit de jaren 60? Zou die dan ook nu in handen zijn van Fox of staan die rechten los van elkaar.

reply
0