Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
MD
Master Dennis
Is dvdpacific weer veilig?
Aug 28, 2005

Ben een tijdje weggeweest. En ik wilde wat bestellen bij dvdpacific. Nu wilde ik vragen of iemand na de creditcardfraude weer wat besteld heeft. En hij/zij nog steeds vaste klant is.

RK
R Klemkerk
Aug 28, 2005

kort en krachtig antwoord. Ja! pacific is veilig

reply
0
GJA
Geert Jan Alsem
Aug 28, 2005

Mee eens. Nooit meer problemen gehad. Erg goede en zeer goedkope site.

reply
0
PH
Pascal Heister
Aug 28, 2005

ja perfect, kan niet anders zeggen

reply
0
MD
Master Dennis
Aug 30, 2005

Tof dat jullie zo snel reageerden. Ik heb inmiddels wat besteld.

reply
0
H
hare
Sep 04, 2005

Het is al wel zeker een maandje of 7 geleden dat er problemen waren. Je bent dus zeker wel een heel tijdje weggeweest ;)

Tis mijn vaste shop voor R1 aankopen :)

reply
0
B
Biebs
Sep 11, 2005

Ik zou graag de 'Friends box' bestellen bij dvdpacific, alle 10 seizoenen. Is het risico dan niet vrij groot dat er toch douanekosten bijkomen? 't Betreft verzending naar België.
En weet iemand hoe de verpakkingen van dvdpacific zijn? Zijn die stevig? Zo'n box moet natuurlijk wel in goeie staat tot hier geraken.

reply
0
H
hare
Sep 11, 2005

Biebs wrote: Ik zou graag de 'Friends box' bestellen bij dvdpacific, alle 10 seizoenen. Is het risico dan niet vrij groot dat er toch douanekosten bijkomen? 't Betreft verzending naar België.
En weet iemand hoe de verpakkingen van dvdpacific zijn? Zijn die stevig? Zo'n box moet natuurlijk wel in goeie staat tot hier geraken.

Ik heb nog nooit last gehad van de douane met pacific, alleen als ik het via courier heb laten verzenden. Anders nooit, zelfs al had ik dik 100 euro aan dvds in het doosje zitten.

Wat betreft verpakking vind ik ze te vergelijken met amazon. Ze stoppen de lege ruimte vol met papier/karton achtig spul. Niet geweldig, maar doet zijn dienst. Als alles niet kan schuiven/bewegen is er vaak weinig aan de hand.

Heb alleen problemen gehad bij de Art of Buster Keaton Box, die was licht gescheurd en daar heb ik dan ook gewoon een nieuwe voor gehad.

reply
0
R
RJI
Sep 13, 2005

Weet iemand hoeveel je ongeveer kwijt bent aan verzendkosten als je een enkele dvd wilt laten overkomen van de VS?

Gr R

reply
0
R
rogue
Sep 13, 2005

Kijk eens bij shipping info

reply
0