Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
D
Demon
Tips voor florida dvd winkels
Sep 01, 2005

Hallo ik gaat dus 12 sep tot 27 sep naar florida. Nou hoor ik dus van veel mensen over Amerika praten. Dat amerika r1 het beloofde land is wat giftsets betreft? Dus iemand tips voor winkels in! Key west, Fort lauderdale, Titusville, St. Augustine, Orlando, <[--- weet er eentje van universal :) staat ook op het lijstje Nou gaat ik dus ook 5 dagen weg met een cruis Cayman eilanden Jamaica, heeft iemand daar wel eens dvd's gekocht? heb zelf zo idee dat ze daar alleen maar illegaal dvd's zullen hebben. Of valt dat wel mee? Tips are welcome :D

CS
Cor van S.
Sep 01, 2005

Het beloofde land voor giftsets is eerder Japan/Korea dus dan kom je sowieso bedrogen uit :)

reply
0
O
Oakey
Sep 01, 2005

Ik denk dat je wellicht goedkoper uitbent door online te bestellen; de bekende Amerikaanse online stores zijn stukken goedkoper dan de gewone winkels in de VS, zelfs met verzendkosten erbij gerekend.

Als je van plan bent echt groot in te slaan: bedenk wel dat ook bij het meenemen van DVD's uit de States de douaneregels gelden mbt invoer...

Maar toch is het altijd leuk om in Amerika dvd-winkels af te struinen. Het assortiment is toch anders dan hier, maar ik vind de prijzen (zelfs met de lage dollar) altijd erg tegenvallen. Het goedkoopst zijn de megastores als Virgin en HMV, daar hebben ze ook wel giftsets.

reply
0
D
Demon
Sep 03, 2005

Xienator wrote: Het beloofde land voor giftsets is eerder Japan/Korea dus dan kom je sowieso bedrogen uit :)

Daar ga ik misschien over jaartje of 4 naar toe! ;)
maar ga nu naar Florida :D maar toch bedankt.
Oakey wrote: Ik denk dat je wellicht goedkoper uitbent door online te bestellen; de bekende Amerikaanse online stores zijn stukken goedkoper dan de gewone winkels in de VS, zelfs met verzendkosten erbij gerekend.

Als je van plan bent echt groot in te slaan: bedenk wel dat ook bij het meenemen van DVD's uit de States de douaneregels gelden mbt invoer...

Maar toch is het altijd leuk om in Amerika dvd-winkels af te struinen. Het assortiment is toch anders dan hier, maar ik vind de prijzen (zelfs met de lage dollar) altijd erg tegenvallen. Het goedkoopst zijn de megastores als Virgin en HMV, daar hebben ze ook wel giftsets.
Thank wil gewoon rondkijken zie ik iets tofs ofzo neem ik het mee,
Je mag dacht ik tot €175 Spullen mee nemen.
(games dvd en ander spul)
Denk niet dat het zo extreem zal zijn. ;D
Maar toch bedankt!

reply
0