Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
W
Wim200760
Onleesbare DVD
Sep 08, 2005

Nadat ik het eea op dvd heb gebrandt;diverse mappen met muziek en andere software, is deze niet meer te lezen!!! De dvd speler zegt wel 4.2 gb te vinden op de schijf

C
Cocheese
Sep 08, 2005

Meeste dvd spelers kunnen geen muziek dvd's lezen. Ik neem aan dat je hem volgezet heb met MP3's.
Dit komt, omdat ze simpelweg hier de hardware niet voor hebben.

reply
0
S
skunk
Sep 08, 2005

Cocheese wrote: Meeste dvd spelers kunnen geen muziek dvd's lezen. Ik neem aan dat je hem volgezet heb met MP3's.
Dit komt, omdat ze simpelweg hier de hardware niet voor hebben.

dat klopt als een bus gelukkig heb ik 1 van die dvd spelers die dat wel kan. iedeaal 4,7 aan mps op je dvd speler in de woonkamer.

reply
0
C
Cocheese
Sep 08, 2005

skunk wrote:
dat klopt als een bus gelukkig heb ik 1 van die dvd spelers die dat wel kan. iedeaal 4,7 aan mps op je dvd speler in de woonkamer.

Maar daar betaal je dan ook voor :wink:
Als je geen gebruik heb gemaakt van MP3's kan het ook liggen aan het feit dat je naast muziekbestanden ook programma bestanden erop heb staan. En dat de dvd speler daar de plank mee misslaat...

reply
0
B
Bambi
Re: Onleesbare DVD
Sep 08, 2005

Wim200760 wrote: Nadat ik het eea op dvd heb gebrandt;diverse mappen met muziek en andere software, is deze niet meer te lezen!!! De dvd speler zegt wel 4.2 gb te vinden op de schijf

Ik denk dat Wim bedoelt dat de DVD niet meer op de PC is te lezen. Ik ken namelijk geen enkele standalone DVD-speler die zegt dat er 4.2Gb (of eender welke hoeveelheid) aan data op een schijf te vinden is.

Maar een oplossing voor het probleem heb ik helaas niet.

reply
0
CH
Cor H.
Oct 07, 2005

Cocheese wrote:
skunk wrote:

Maar daar betaal je dan ook voor :wink:
Als je geen gebruik heb gemaakt van MP3's kan het ook liggen aan het feit dat je naast muziekbestanden ook programma bestanden erop heb staan. En dat de dvd speler daar de plank mee misslaat...

Dat valt wel mee, ik heb een tijd een dvd speler gehad van 50 Euro en die speelde Dvd's af met MP3 en JPG tegelijkertijd!

Maar aan TS, probeer het eens bij een kennis in zijn Dvd-rom speler.

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Nov 23, 2005

Probeer het progje ISO Buster eens. Hiermee kunnen dvd's die op normale wijze niet meer te lezen zijn toch nog worden gelezen (wat een zin..)

Programma werkt natuurlijk niet altijd zoals bv in fysieke beschadigingen. Echter bij bv het niet correct afsluiten van een sessie of track doet het progje wonderen. Succes!

reply
0
C
Casebay1
Dec 14, 2005

Al eens gelet op het +R en -R probleem?

Heb op mijn werk -R schijven gebrand die later nergens meer te lezen waren. Inhoud wel te zien, maar dat was alles!

+R ging perfect!

reply
0
J
jeroenenagnes
Dec 14, 2005

Mogelijk moet je de brand-sessie nog afsluiten.
Bij een multi-sessie cd/dvd kan er altijd nog data toegevoegd worden totdat hij vol is.
Sommige spelers hebben er moeite mee een cd/dvd te lezen wanneer deze nog niet afgesloten is.

Jeroen.

reply
0
R
RickySway
Dec 14, 2005

jeroenenagnes wrote: Mogelijk moet je de brand-sessie nog afsluiten.
Bij een multi-sessie cd/dvd kan er altijd nog data toegevoegd worden totdat hij vol is.
Sommige spelers hebben er moeite mee een cd/dvd te lezen wanneer deze nog niet afgesloten is.

Jeroen.

Dit lijkt mij ook: een probleem met brandsessies. Heb je alles in 1 keer gebrand op die DVD of meerdere malen enkele 'updates' erbij gebrand?

In ieder geval is IsoBuster wel een idee om te extracten?

reply
0