Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
R
Roadster
cdwow.com vraag
Sep 10, 2005

Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik wil wat kopen en dan moet je je gegevens invullen. Alleen kan ik nergens stad invullen. je hebt address, waar ik dan waarschijnlijk mijn straatnaam en nummer in moet vullen. En dan staat er een invulbox met county/state. Wat moet ik daar dan invullen? de stad? Alvast bedankt :oops:

Q
Qzyn
Sep 10, 2005

Bij 'address' vul je je volledige adres in, dus straat, huisnummer en woonplaats.

Bij county/state kun je de provincie invullen waar je in woont (volgens mij hoef je daar niet persé iets in te vullen, maar dat weet ik niet zeker.)

reply
0
J
Jaap22
Re: cdwow.com vraag
Sep 10, 2005

Roadster wrote: Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik wil wat kopen en dan moet je je gegevens invullen. Alleen kan ik nergens stad invullen.

je hebt address, waar ik dan waarschijnlijk mijn straatnaam en nummer in moet vullen. En dan staat er een invulbox met county/state. Wat moet ik daar dan invullen? de stad?

:oops:

Ik heb beide een keer geprobeerd:

1e
adres
blablastraat 5
assen

county/state
drenthe

2e

adres
blablastraat 5

county/state
Assen

Beide gaan goed. Gebruik zelf altijd de bovenste methode.

reply
0
R
Roadster
Sep 11, 2005

ok thanks

reply
0
LH
Lennart H.
Sep 11, 2005

Ik vul gewoon bij beide mijn woonplaats in. Als ik het pakje krijg staat er ook altijd dit op de sticker:

Naam
Straat
Postcode
Plaats
Plaats
Land
Postcode

:D

reply
0
R
RJI
Sep 12, 2005

nou ik wou er ook een bestellen: heb ik eindelijk alles ingevuld, moet je een CC hebben. Shit. Jammer ik ben al een tijdje aant kijken voor The Transporter Special Delivery Edition :(

reply
0
B
Bloged
Sep 12, 2005

RJI wrote: nou ik wou er ook een bestellen: heb ik eindelijk alles ingevuld, moet je een CC hebben. Shit. Jammer ik ben al een tijdje aant kijken voor The Transporter Special Delivery Edition :(

In dit topic staan 'enkele' winkels waar geen CC voor nodig is... waaronder enkele CD-wow's

Grtz,

Bloged

reply
0
R
RJI
Sep 12, 2005

Wa houd PayPal precies in, hoe werkt het?

reply
0