Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Dennis Kuijper
Sep 30, 2005
Ik kijk rijkhalzend uit tot deze geweldige televisie serie op dvd gaat komen.Wat een geweldig stuk jeugdsentiment is dit voor mij. Graag hoor ik wat jullie er van vinden.Wil toch snel ook eens een keer de film locaties gaan bezoeken. Hieronder nog een geweldige site van de serie: http://www.de-zevensprong.net/ Heb net een mailtje binnen gehad: Hallo Dennis, De NCRV heeft mij afgelopen mei medegedeeld met de voorbereidingen te zijnbegonnen. Of en wanneer de release er komt, was op dat moment nog nietbekend. Op de linkpagina van de site staat een link naar NCRV Classics. Als de release uitkomt, zal het daar als eerste te lezen zijn. Uiteraard hoop ik het dan ook z.s.m. op de site te kunnen melden. Groetjes, Emiel Maigoda Webmaster De Zevensprong