Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
jo uit maastricht
Oct 26, 2005
ik ben bezig mijn hi8 semi digitale bandjes om te zetten naar mijn pc, heb hier zelfs speciaal een nieuwe laptop voor aangeschaft. Via mijn trust krijg ik perfect beeld in avi. Maar nu wil ik het branden naar mijn dvd of vcd, maar hoe ik het ook probeer, ik krijg een slechter beeld en geluid niet meer synchroom. ik heb gewerkt met avsconverter die maakt dan dvd files, maar ook hiermee loopt het beeld niet gelijk met het geluid en de beeldkwaliteit werd minder. Met windows mediaplayer lukte het ook niet. Dit kon alleen naar VCD en dan werd ook het beeld minder en ook geluid niet synchroom. Heeft iemand ervaring met opnemen? o ja, ter verduidelijking ; ik heb de omgezette files zowel op mijn pc bekeken als op de gebrande dvd/cd. op de pc alsook op de dvd en cd was het allemaal even slecht. Ik heb win xp laptop centrino asus z9100e mem.512 60gb hdd intel pentium M