Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Tv-series Discussies
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Massale mailactie KRO voor De Legende van de Bokkerijders
Dec 06, 2005
Helaas is deze serie nog nooit op dvd uitgebracht op dvd. Van verschillende mensen heb ik gehoord dat ze deze toch graag in hun collectie willen hebben. Nou was mijn vraag kunnen we niet met zijn allen massaal gaan mailen na de kro of ZDF, BRTN en France 3 aangezien het een co-productie was van deze omroepen. Met de vraag of ze deze serie heel snel op dvd willen uitbrengen. Het bedraagt dus de serie De legende van de Bokkenrijders uit 1994 http://www.imdb.com/title/tt0149482/ . [img]http://194.109.218.130/~www.shadowtime.net/bokkenrijders/images/ZKTV1.jpg[/img] Nou nog even een vraag. In mijn zoek toch op internet kwam ik deze site tegen. http://www.radiodrama.nl/dvd143.htm dit zo dus de dvd`s van de serie moeten zijn maar ze zijn gewoon nooit uitgebracht dus bedraagd het hier gewoon een dititale versie van een videoband of zijn ze er toch. alvast bedankt Tom van Abeelen[/url]
Dec 06, 2005
Helaas is deze serie nog nooit op dvd uitgebracht op dvd. Van verschillende mensen heb ik gehoord dat ze deze toch graag in hun collectie willen hebben. Nou was mijn vraag kunnen we niet met zijn allen massaal gaan mailen na de kro of ZDF, BRTN en France 3 aangezien het een co-productie was van deze omroepen. Met de vraag of ze deze serie heel snel op dvd willen uitbrengen. Het bedraagt dus de serie De legende van de Bokkenrijders uit 1994 http://www.imdb.com/title/tt0149482/ . [img]http://194.109.218.130/~www.shadowtime.net/bokkenrijders/images/ZKTV1.jpg[/img] Nou nog even een vraag. In mijn zoek toch op internet kwam ik deze site tegen. http://www.radiodrama.nl/dvd143.htm dit zo dus de dvd`s van de serie moeten zijn maar ze zijn gewoon nooit uitgebracht dus bedraagd het hier gewoon een dititale versie van een videoband of zijn ze er toch. alvast bedankt Tom van Abeelen[/url]
F
Fafa
Fafa
Dec 06, 2005
Ik heb deze fantastische serie op DVD, maar dan wel gekopieerd van VHS. De kwaliteit van het beeld is gewoon goed eigenlijk. Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik best wat reproduceren.
Pm me maar.
Ik heb deze fantastische serie op DVD, maar dan wel gekopieerd van VHS. De kwaliteit van het beeld is gewoon goed eigenlijk. Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik best wat reproduceren.
Pm me maar.
reply
0
LH
Lennart H.
Lennart H.
Dec 06, 2005
Briljante serie! Dit keek ik in mijn jongere jaren altijd op zaterdagavond bij mijn oma met mijn neefjes.. we vonden het schitterend.. (y)
Briljante serie! Dit keek ik in mijn jongere jaren altijd op zaterdagavond bij mijn oma met mijn neefjes.. we vonden het schitterend.. (y)
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Dec 06, 2005
Vond dit ook een geweldige serie vroeger. Deze serie zou ik graag nog eens een keer bekijken. Ben benieuwd of die nu nog zn indruk op me maakt!
Heb trouwens het topictitel aangepast van Bokkenrijders naar Bokkerijders... :wink:
Vond dit ook een geweldige serie vroeger. Deze serie zou ik graag nog eens een keer bekijken. Ben benieuwd of die nu nog zn indruk op me maakt!
Heb trouwens het topictitel aangepast van Bokkenrijders naar Bokkerijders... :wink:
reply
0
Q
Quido
Quido
Dec 06, 2005
Ben zelf opgegroeid met de serie en heb de banden grijs gedraaid, inmiddels ook maar gedigitaliseerd. De dvd van Radiodrama is afkomstig van mijn videobanden en betreft dus geen originele uitgave (die er helaas dus nog niet is). Hier heb ik wat dingen over de serie geschreven (zelfde nickname) http://www.moviemeter.nl/film/27723
Fafa wrote: Ik heb deze fantastische serie op DVD, maar dan wel gekopieerd van VHS. De kwaliteit van het beeld is gewoon goed eigenlijk. Mocht iemand interesse hebben, dan wil ik best wat reproduceren.Lijkt me verstandiger dat we eerst eens met zijn alleen gaan mailen naar de KRO. Zo komen we toch het dichtste bij ons doel :wink: Volgens Karst zelf zit een dvd release er voorlopig niet in (anderhalve maand geleden contact gehad), maar hoe meer vraag, hoe groter de kans op een release is.
Ben zelf opgegroeid met de serie en heb de banden grijs gedraaid, inmiddels ook maar gedigitaliseerd. De dvd van Radiodrama is afkomstig van mijn videobanden en betreft dus geen originele uitgave (die er helaas dus nog niet is). Hier heb ik wat dingen over de serie geschreven (zelfde nickname) http://www.moviemeter.nl/film/27723
reply
0
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Dec 06, 2005
heeft er iemand een email adres van de kro ik heb al wel via de site gemaild maar daar heb ik nog geen reactie op gehad helaas
heeft er iemand een email adres van de kro ik heb al wel via de site gemaild maar daar heb ik nog geen reactie op gehad helaas
reply
0
B
bommetje
bommetje
Dec 06, 2005
Banden zijn bij mij ook al helemaal grijsgedraait. Is eigenlijk niet meer naar te kijken :(
Dus start maar een actie en ik doe mee
Banden zijn bij mij ook al helemaal grijsgedraait. Is eigenlijk niet meer naar te kijken :(
Dus start maar een actie en ik doe mee
reply
0
TL
Tom L.
Tom L.
Dec 06, 2005
Serie niet gezien, boeken wel gelezen.
Ik zal de serie overwegen te kopen wanneer deze op dvd verschijnt.
Serie niet gezien, boeken wel gelezen.
Ik zal de serie overwegen te kopen wanneer deze op dvd verschijnt.
reply
0
J
jeroenenagnes
jeroenenagnes
Dec 06, 2005
Ken de serie niet dus misschien een beetje vreemde vraag....
Heeft deze serie ook te maken met de attractie Villa Volta in de Efteling?
Bij die attractie word er namelijk ook over bokkerijders gesproken.
Jeroen.
Ken de serie niet dus misschien een beetje vreemde vraag....
Jeroen.
reply
0
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Dec 07, 2005
nee heeft hier niks mee te maken behalve dat het allebei over de bokkenrijders gaat een roversbende die in de 18de eeuw opereerde in de belgische kempen en limburg.
De serie is losjes gebaseert op Ton van Reen's boek Ontsnapt aan de galg
jeroenenagnes wrote: Ken de serie niet dus misschien een beetje vreemde vraag....
Jeroen.
nee heeft hier niks mee te maken behalve dat het allebei over de bokkenrijders gaat een roversbende die in de 18de eeuw opereerde in de belgische kempen en limburg.
reply
0
J
jeroenenagnes
jeroenenagnes
Dec 07, 2005
Oke, dank je voor het verhelderende antwoord! (y)
Jeroen.
Tom van Abeelen wrote:jeroenenagnes wrote: Ken de serie niet dus misschien een beetje vreemde vraag....
Jeroen.
Oke, dank je voor het verhelderende antwoord! (y)
Jeroen.
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Dec 07, 2005
Was idd een geweldige serie, heb ik vaak gekeken.
Zou ik erg cool vinden als men t op dvd uit bracht (y)
Was idd een geweldige serie, heb ik vaak gekeken.
Zou ik erg cool vinden als men t op dvd uit bracht (y)
reply
0
Q
Quido
Quido
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Dec 08, 2005
okee goed plan en nou maar hopen dat het werkt
Quido wrote: Als we nou gewoon met zijn allen hier het formulier invullen en dan als onderwerp allemaal "DVD Legende van de Bokkerijders" oid. pakken. Zo zien ze duidelijk waar het over gaat en hoeveel vraag er naar is, of ze dan willen reageren is een tweede, maar de boodschap komt over.
okee goed plan en nou maar hopen dat het werkt
reply
0
LH
Lennart H.
Lennart H.
Dec 08, 2005
Gedaan. 8)
Quido wrote: Als we nou gewoon met zijn allen hier het formulier invullen en dan als onderwerp allemaal "DVD Legende van de Bokkerijders" oid. pakken. Zo zien ze duidelijk waar het over gaat en hoeveel vraag er naar is, of ze dan willen reageren is een tweede, maar de boodschap komt over.
Gedaan. 8)
reply
0
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Dec 08, 2005
dit stuurde ze mij terug dus massaal mailen dan komt er misschien verandering in
Geachte heer van Abeelen,
Hartelijk dank voor uw reactie aan de KRO.
Het ligt niet in de bedoeling om de serie "De Bokkerijders" op DVD uit te brengen.
Er mag ook geen kopie van worden verstrekt, dit in verband met de beeldrechten.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dianne Kwakman
KRO Servicelijn
dit stuurde ze mij terug dus massaal mailen dan komt er misschien verandering in
reply
0
Q
Quido
Quido
Dec 09, 2005
Geachte heer Franken,
Het ligt niet in de bedoeling om de serie "De Bokkerijders"
te herhalen en op DVD uit te brengen.
Helaas mag er ook geen kopie van worden verstrekt
i.v.m. de beeldrechten.
Link: http://www.tonvanreen.nl/html/bokkenri.htm.
Met vriendelijke groet.
Els van der Veer
KRO Servicelijn.
Ze zullen er op een gegeven moment wel genoeg van krijgen zodat ze niet meer reageren, of ze komen tot de conlcusie dat ze een herhaling of dvd-release toch maar eens moeten overwegen.
Geachte heer Franken,
i.v.m. de beeldrechten.
Met vriendelijke groet.
Els van der Veer
KRO Servicelijn.
Ze zullen er op een gegeven moment wel genoeg van krijgen zodat ze niet meer reageren, of ze komen tot de conlcusie dat ze een herhaling of dvd-release toch maar eens moeten overwegen.
reply
0
F
Frenkovic
Frenkovic
Dec 09, 2005
ik heb deze; let op de (door mij dikgedrukte) regel!
ik heb deze; let op de (door mij dikgedrukte) regel!
Geachte heer xxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan de KRO.
Het ligt niet in de bedoeling om de serie "De Bokkerijders" op DVD uit te brengen.
Wel zullen wij een verzoek hiervoor indienen bij betreffende afdeling binnen de KRO.
Er mag ook geen kopie van worden verstrekt, dit in verband met de beeldrechten.
Met vriendelijke groet,
Dianne Kwakman
KRO Servicelijn
reply
0
LH
Lennart H.
Lennart H.
Dec 09, 2005
Dit kreeg ik:
Dit kreeg ik:
Geachte heer,
i.v.m. de beeldrechten.
Met vriendelijke groet.
Els van der Veer
KRO Servicelijn.
reply
0
Q
Quido
Quido
Dec 09, 2005
Frenkovic wrote: Het ligt niet in de bedoeling om de serie "De Bokkerijders" op DVD uit te brengen. Wel zullen wij een verzoek hiervoor indienen bij betreffende afdeling binnen de KRO.Dat is al beter ! Hopelijk mailen er nog meer mensen !
reply
0
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Dec 10, 2005
dit is mooi er moeten echt meer mensen mailen
Quido wrote:Frenkovic wrote: Het ligt niet in de bedoeling om de serie "De Bokkerijders" op DVD uit te brengen. Wel zullen wij een verzoek hiervoor indienen bij betreffende afdeling binnen de KRO.Dat is al beter ! Hopelijk mailen er nog meer mensen !
dit is mooi er moeten echt meer mensen mailen
reply
0
M
Maartje
Maartje
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Dec 20, 2005
kom op er zijn toch wel meer mensen die deze geweldige serie op dvd willen hebben dus allemaal mailen
kom op er zijn toch wel meer mensen die deze geweldige serie op dvd willen hebben dus allemaal mailen
reply
0
P
panzervos
panzervos
Jan 03, 2006
2 weken geleden ook al gemaild en kreeg hetzelfde standaard antwoord terug. Maar volgens mij moeten er inderdaad veel meer mensen zijn die deze serie op dvd willen zien verschijnen.
2 weken geleden ook al gemaild en kreeg hetzelfde standaard antwoord terug. Maar volgens mij moeten er inderdaad veel meer mensen zijn die deze serie op dvd willen zien verschijnen.
reply
0
DK
Dennis Kuijper
Dennis Kuijper
DK
Dennis Kuijper
Dennis Kuijper
Jan 03, 2006
Alles word met d,r tijd op dvd uitgebracht dus dat lijkt me sterk eigenlijk,
misschien willen ze het als verrassing houden :P
Toontje1985 wrote: volgens de KRO niet
Alles word met d,r tijd op dvd uitgebracht dus dat lijkt me sterk eigenlijk,
misschien willen ze het als verrassing houden :P
reply
0
T
Toontje1985
Toontje1985
Jan 03, 2006
dat zou kunnen
de NCRV heeft ook ontkend dat Sil de Strandjutter op DVD zou worden uitgebracht
dat zou kunnen
de NCRV heeft ook ontkend dat Sil de Strandjutter op DVD zou worden uitgebracht
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jan 03, 2006
Die standaard antwoorden zeggen niets. De VARA deed dat in het begin ook met de vraag of ze Unit 13 op DVD wilden uitbrengen. Uiteindelijk is dat toch gebeurd. :)
Die standaard antwoorden zeggen niets. De VARA deed dat in het begin ook met de vraag of ze Unit 13 op DVD wilden uitbrengen. Uiteindelijk is dat toch gebeurd. :)
reply
0
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Jan 03, 2006
dus meer mailen mensen
Lex v/d Moolen wrote: Die standaard antwoorden zeggen niets. De VARA deed dat in het begin ook met de vraag of ze Unit 13 op DVD wilden uitbrengen. Uiteindelijk is dat toch gebeurd. :)
dus meer mailen mensen
reply
0
Q
Quido
Quido
Jan 03, 2006
Ik denk dat dit op dit moment de enige manier is om schot in de zaak te krijgen. Karst zelf deelde me midden oktober het volgende mee, wat niet erg hoopvol was voor zijn series:
Als een van de producenten (en dat is de KRO) er echter werk van wil maken, dan stijgt de kans dat de serie ook daadwerkelijk wordt uitgebracht. En geduld is niet echt op te brengen, als je ziet hoe snel in Nederland de kwaliteit van het bewaarde beeldmateriaal achteruitgaat. Zelfs van een serie uit de jaren '90 schijnt het materiaal in sommige gevallen al niet meer goed genoeg te zijn voor een dvd release (zie Ha die Pa !, waar niet alles van kan worden uitgebracht omdat 'het bronmateriaal dit niet toe laat').
Ander 'probleem' is dat Karst van der Meulen al een aantal jaar verkondigt dat men bezig is met dvd-releases van zijn films, maar dat er nog nooit iets concreet is geworden.
Ik denk dat dit op dit moment de enige manier is om schot in de zaak te krijgen. Karst zelf deelde me midden oktober het volgende mee, wat niet erg hoopvol was voor zijn series:
De kans dat mijn films op DVD gaan uitkomen is wel wat gestegen. Vanaf begin volgend jaar wordt in ieder geval een aantal uitgebracht. Op de Zevensprong en De Bokkerijders zal je nog wel iets langer moeten wachten...
Als een van de producenten (en dat is de KRO) er echter werk van wil maken, dan stijgt de kans dat de serie ook daadwerkelijk wordt uitgebracht. En geduld is niet echt op te brengen, als je ziet hoe snel in Nederland de kwaliteit van het bewaarde beeldmateriaal achteruitgaat. Zelfs van een serie uit de jaren '90 schijnt het materiaal in sommige gevallen al niet meer goed genoeg te zijn voor een dvd release (zie Ha die Pa !, waar niet alles van kan worden uitgebracht omdat 'het bronmateriaal dit niet toe laat').
Ander 'probleem' is dat Karst van der Meulen al een aantal jaar verkondigt dat men bezig is met dvd-releases van zijn films, maar dat er nog nooit iets concreet is geworden.
reply
0
Q
Quido
Quido
Jan 20, 2006
Jongens ! Bedankt voor het mailen allemaal, het lijkt erop dat het gewerkt heeft, want de serie staat momenteel gepland voor 12-09-2006 !! :D
Jongens ! Bedankt voor het mailen allemaal, het lijkt erop dat het gewerkt heeft, want de serie staat momenteel gepland voor 12-09-2006 !! :D
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Jan 20, 2006
Dat is erg goed nieuws! Wil deze serie zeker snel weer eens zien en als dat op dvd kan zou helemaal super zijn!
Quido wrote: Jongens ! Bedankt voor het mailen allemaal, het lijkt erop dat het gewerkt heeft, want de serie staat momenteel gepland voor 12-09-2006 !! :D
Dat is erg goed nieuws! Wil deze serie zeker snel weer eens zien en als dat op dvd kan zou helemaal super zijn!
reply
0
DK
Dennis Kuijper
Dennis Kuijper
Jan 20, 2006
Nu allemaal als een gek gaan mailen voor De Zevensprong :P
Scott Donkers wrote:Quido wrote: Jongens ! Bedankt voor het mailen allemaal, het lijkt erop dat het gewerkt heeft, want de serie staat momenteel gepland voor 12-09-2006 !! :D
Nu allemaal als een gek gaan mailen voor De Zevensprong :P
reply
0
Q
Quido
Quido
Jan 20, 2006
Die staat ook al gepland !
Peter en de Vliegende Autobus 10-4-2006
Martijn en de Magier 12-6-2006
De legende van de Bokkerijders 12-9-2006
Zevensprong 12-10-2006
Thomas en Senior en de Grote Goudroof 9-11-2006
Die staat ook al gepland !
Zevensprong 12-10-2006
reply
0
DK
Dennis Kuijper
Dennis Kuijper
Jan 20, 2006
Das mooi :P
Quido wrote: Die staat ook al gepland !
Zevensprong 12-10-2006
Das mooi :P
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Jan 20, 2006
Nu hopen dat ze er een mooie box van maken en de serie met respect uit brengen :D
Nu hopen dat ze er een mooie box van maken en de serie met respect uit brengen :D
reply
0
Q
Quido
Quido
Jan 20, 2006
Extra materiaal is er volgens mij niet (veel) van. In het archief van Beeld en Geluid kan ik niks vinden, helaas.
Extra materiaal is er volgens mij niet (veel) van. In het archief van Beeld en Geluid kan ik niks vinden, helaas.
reply
0
S
Sneepie
Sneepie
Jun 06, 2006
Ik heb nog een keer gemaild.
Dit zei KRO:
Ik heb nog een keer gemaild.
Dit zei KRO:
Het ligt in de bedoeling om "De Legende van de
Bokkerijders" dit jaar op DVD uit te brengen.
Wanneer precies is vooralsnog onduidelijk.
Houdt u daarvoor alstublieft www.webwinkel.kro.nl
in de gaten.
Meer informatie over de serie vindt u terug via
onderstaande link:
http://www.tonvanreen.nl/html/bokkenri.htm.
Met vriendelijke groet,
reply
0
Q
Quido
Quido
Jun 06, 2006
Echt heerlijk dit. Fantastisch hoe ver je kunt geraken door te mailen. Just Entertainment had het zelf over begin volgend jaar. Maar zolang hij er maar komt. Prachtige serie ! :D
Echt heerlijk dit. Fantastisch hoe ver je kunt geraken door te mailen. Just Entertainment had het zelf over begin volgend jaar. Maar zolang hij er maar komt. Prachtige serie ! :D
reply
0
D
Ducktown
Ducktown
Jun 07, 2006
Op www.bubblegum.nl stond hij eerst ook op de releaselijst vermeld voor 12-9 maar daar is hij nu niet meer op te zien.
Ik hoop dat het een foutje is wil deze prachtige serie zo snel mogelijk hebben.
Weet iemand meer?
Op www.bubblegum.nl stond hij eerst ook op de releaselijst vermeld voor 12-9 maar daar is hij nu niet meer op te zien.
Ik hoop dat het een foutje is wil deze prachtige serie zo snel mogelijk hebben.
Weet iemand meer?
reply
0
DK
Dennis Kuijper
Dennis Kuijper
Jun 07, 2006
Gaan we nu met z,n alle mailen voor Het wassende water :P
Quido wrote: Echt heerlijk dit. Fantastisch hoe ver je kunt geraken door te mailen. Just Entertainment had het zelf over begin volgend jaar. Maar zolang hij er maar komt. Prachtige serie ! :D
Gaan we nu met z,n alle mailen voor Het wassende water :P
reply
0
Q
Quido
Quido
Jul 14, 2006
Gemaild naar Just, en dit stond o.a. in de reply:
" De legende van de Bokkerijders gaat voorlopig niet door. De eerste titel die nu uitkomt is De Bende van Hiernaast. "
Zullen we dan maar weer met zijn allen mailen naar Just en/of de KRO ? ;)
Gemaild naar Just, en dit stond o.a. in de reply:
" De legende van de Bokkerijders gaat voorlopig niet door. De eerste titel die nu uitkomt is De Bende van Hiernaast. "
Zullen we dan maar weer met zijn allen mailen naar Just en/of de KRO ? ;)
reply
0
R
Ridge
Ridge
Jul 28, 2006
Even een mail naar just gestuurd en kreeg het volgende antwoord.
Beste Rich
Wij gaan deze titel helaas niet uitbrengen. De kans is er dat een andere partij deze titel uit gaat brengen. Ik heb hier helaas geen informatie over. Wellicht kan je hier binnenkort meer over terugvinden op internet.
Met vriendelijke groeten
Just Entertainment
Zou dus betekenen dat niet just maar een ander het gaat uitbrengen.
Misschien anders een optie om karst van der meulen te mailen als iemand zijn adres weet
Even een mail naar just gestuurd en kreeg het volgende antwoord.
Beste Rich
Wij gaan deze titel helaas niet uitbrengen. De kans is er dat een andere partij deze titel uit gaat brengen. Ik heb hier helaas geen informatie over. Wellicht kan je hier binnenkort meer over terugvinden op internet.
Met vriendelijke groeten
Just Entertainment
Zou dus betekenen dat niet just maar een ander het gaat uitbrengen.
Misschien anders een optie om karst van der meulen te mailen als iemand zijn adres weet
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Bokkerijders
Aug 18, 2006
Hallo,
Ik was ook op zoek naar de bokkerijders en ik zag dat VideoFilm Express de serie uit gaan brengen. Ik zag dat hier ook een hoop vraag is naar de DVD. Ik kwam een persbericht tegen op hun site.
www.videofilmexpress.nl en dan bij pers
Groeten,
John
Aug 18, 2006
Hallo,
Ik was ook op zoek naar de bokkerijders en ik zag dat VideoFilm Express de serie uit gaan brengen. Ik zag dat hier ook een hoop vraag is naar de DVD. Ik kwam een persbericht tegen op hun site.
Groeten,
John
reply
0
Q
Qzyn
Qzyn
Re: Bokkerijders
Aug 18, 2006
Copy - paste persbericht:
Aug 18, 2006
John van den Heuvel wrote: Hallo,
Groeten,
John
Copy - paste persbericht:
Houten 01-08-'06
Videofilm Express zal de KRO serie De Legende van de Bokkekrijders uitbrengen op DVD. Op het moment is er nog geen exacte release datum maar Videofilm Express is op dit moment bezig met de ontwikkeling van het eerste seizoen.
Een korte synopsis van de serie:
De Legende van de Bokkerijders
Limburg, 1760. De Oostenrijkse keizerin heerst en legt de boeren zware belastingen op. Veel landarbeiders zien zich gedwongen in de levensgevaarlijke mijnen te gaan werken. Martien Kremers, een boerenzoon van 14 jaar oud, wil zijn familie van de ondergang redden en heeft een plan om het probleem op te lossen. Na de uitvoering daarvan moet hij vervolgens alles op alles zetten, om niemand achter de waarheid te laten komen. Hij krijgt te maken met de boeren, overheid en Bokkerijders
reply
0
Q
Quido
Quido
Aug 18, 2006
Gek dat ze praten over 'ontwikkeling van het eerste seizoen'. Er is namelijk ook maar 1 serie gemaakt. VFE is goed bezig de laatste tijd wat NL series en films betreft :D
Gek dat ze praten over 'ontwikkeling van het eerste seizoen'. Er is namelijk ook maar 1 serie gemaakt. VFE is goed bezig de laatste tijd wat NL series en films betreft :D
reply
0
Q
Quido
Quido
Oct 07, 2006
Bij een aantal winkels staat hij voor 14-11 (Rodisc, Musicstore), maar ik heb eergisteren van VFE vernomen dat er nog geen concrete datum bekend is (wat is betrouwbaarder?). Hij komt er in ieder geval aan binnen nu en een paar maanden.
Bij een aantal winkels staat hij voor 14-11 (Rodisc, Musicstore), maar ik heb eergisteren van VFE vernomen dat er nog geen concrete datum bekend is (wat is betrouwbaarder?). Hij komt er in ieder geval aan binnen nu en een paar maanden.
reply
0
D
djm008
djm008
Oct 11, 2006
Ik had begrepen dat de serie pas volgend jaar uitgebracht ging worden? Iemand meer informatie wat het uitbrengen betreft?
Door wie gin de serie eigenlijk ook alweer uitgebracht worden?
Ik had begrepen dat de serie pas volgend jaar uitgebracht ging worden? Iemand meer informatie wat het uitbrengen betreft?
Door wie gin de serie eigenlijk ook alweer uitgebracht worden?
reply
0
Q
Quido
Quido
Oct 11, 2006
Het meest recente is zoals ik in de post boven die van jou al meldde:
" Bij een aantal winkels staat hij voor 14-11 (Rodisc, Musicstore), maar ik heb eergisteren van VFE vernomen dat er nog geen concrete datum bekend is (wat is betrouwbaarder?). Hij komt er in ieder geval aan binnen nu en een paar maanden. "
Distributie door VFE (=Video Film Express).
Het meest recente is zoals ik in de post boven die van jou al meldde:
" Bij een aantal winkels staat hij voor 14-11 (Rodisc, Musicstore), maar ik heb eergisteren van VFE vernomen dat er nog geen concrete datum bekend is (wat is betrouwbaarder?). Hij komt er in ieder geval aan binnen nu en een paar maanden. "
Distributie door VFE (=Video Film Express).
reply
0
D
djm008
djm008
Oct 16, 2006
Ik heb nog even gemaild met de KRO. Ik kreeg de volgende reactie.
De serie " De bokkerijders " serie komt -onder voorbehoud- in de loop van maart
2007 uit.
Er is getracht om de serie eerder het najaar 2006 uit te brengen.
De serie " De Bokkerijders " is een co-produktie is van Nederland, Belgie en Frankrijk .
Er moet met de rechten op juridisch gebied veel worden geregeld
dit heeft voor vertraging gezorgd.
Houdt u voor een exacte datum onze website
in de gaten: www.webwinkel.kro.nl
Met vriendelijke groet,
Els Mastenbroek
KRO Servicelijn
Ik heb nog even gemaild met de KRO. Ik kreeg de volgende reactie.
2007 uit.
De serie " De Bokkerijders " is een co-produktie is van Nederland, Belgie en Frankrijk .
Met vriendelijke groet,
Els Mastenbroek
KRO Servicelijn
reply
0
T
thethijs
thethijs
Oct 16, 2006
Ik begreep van andere posts dat kro hem juist niet ging uitbrengen maar vfe.?toch?
djm008 wrote: Ik heb nog even gemaild met de KRO. Ik kreeg de volgende reactie.
2007 uit.
Met vriendelijke groet,
Els Mastenbroek
KRO Servicelijn
Ik begreep van andere posts dat kro hem juist niet ging uitbrengen maar vfe.?toch?
reply
0
D
djm008
djm008
Oct 16, 2006
Ik denk toch dat de KRO hem in samenwerking met VFE gaat uitbrengen. Alleen .....wanneer.... :?
Ik denk toch dat de KRO hem in samenwerking met VFE gaat uitbrengen. Alleen .....wanneer.... :?
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Ik heb 'm al besteld
Oct 19, 2006
Ik heb de Bokkerrijders net besteld op www.uncertainregard.nl en daar wordt ie op 5 november gerealeased !! Beter, je kan hem daar alvast bestellen.
Ik las ook dat ie vanaf de 14e in de winkel ligt maar je kan 'm al krijgen dus.
Veel plezier
Oct 19, 2006
Ik heb de Bokkerrijders net besteld op www.uncertainregard.nl en daar wordt ie op 5 november gerealeased !! Beter, je kan hem daar alvast bestellen.
Veel plezier
reply
0
T
thethijs
thethijs
Re: Ik heb 'm al besteld
Oct 20, 2006
Das mooi. Eindelijk iets van duidelijkheid :D
Oct 20, 2006
John van den Heuvel wrote: Ik heb de Bokkerrijders net besteld op www.uncertainregard.nl en daar wordt ie op 5 november gerealeased !! Beter, je kan hem daar alvast bestellen.
Veel plezier
Das mooi. Eindelijk iets van duidelijkheid :D
reply
0
Q
Quido
Quido
Oct 20, 2006
Hij staat nu ook voor 14 november in de officiële releaselijst van VFE die ik vandaag ontving. Eindelijk!
Hij staat nu ook voor 14 november in de officiële releaselijst van VFE die ik vandaag ontving. Eindelijk!
reply
0
TA
Tom van Abeelen
Tom van Abeelen
Oct 24, 2006
lange tijd niet op allesoverfilm.nl geweest maar kom net weer even kijken
en dan is dit toch wel een heel lekkere binnenkomer :wink:
wel leuk dat zoon actie toch nog kan werken
lange tijd niet op allesoverfilm.nl geweest maar kom net weer even kijken
en dan is dit toch wel een heel lekkere binnenkomer :wink:
wel leuk dat zoon actie toch nog kan werken
reply
0
FW
Frank Weijers
Frank Weijers
Dvd-box De Bokkerijders vanaf nu te koop bij KRO webwinkel
Oct 25, 2006
Beste allemaal,
De dvd-box De legende van De Bokkerijders is vanaf nu te koop in de KRO webwinkel.
http://www.webwinkel.kro.nl/kro/productDetails.do?productId=507712
Op dit moment (25 okt. '06) is er nog geen voorraad, maar je kan wel alvast bestellen, dan ontvang je hem zodra we voorraad hebben (naar verwachting binnen twee weken na vandaag).
Vriendelijke groet,
Frank Weijers
KRO Webwinkel
Oct 25, 2006
Beste allemaal,
De dvd-box De legende van De Bokkerijders is vanaf nu te koop in de KRO webwinkel.
Op dit moment (25 okt. '06) is er nog geen voorraad, maar je kan wel alvast bestellen, dan ontvang je hem zodra we voorraad hebben (naar verwachting binnen twee weken na vandaag).
Vriendelijke groet,
Frank Weijers
KRO Webwinkel
reply
0
Q
Quido
Quido
Oct 25, 2006
Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Re: Dvd-box De Bokkerijders vanaf nu te koop bij KRO webwink
Oct 26, 2006
cool! (y)
Oct 26, 2006
Frank Weijers wrote: Beste allemaal,
Vriendelijke groet,
Frank Weijers
KRO Webwinkel
cool! (y)
reply
0
H
Herjan
Herjan
Oct 26, 2006
Heel mooi dit! En, zoals Quido ook al zei: fijn dat er naar de fans geluisterd is. Een oprechte "op veler verzoek uitgebracht". :D
Ik bestel 'm over een week of 2 waarschijnlijk als de voorraad er is.
Heel mooi dit! En, zoals Quido ook al zei: fijn dat er naar de fans geluisterd is. Een oprechte "op veler verzoek uitgebracht". :D
Ik bestel 'm over een week of 2 waarschijnlijk als de voorraad er is.
reply
0
D
djm008
djm008
Oct 26, 2006
Helemaal top! Ik had hem niet meer voor volgend jaar maart verwacht!
Misschien ergens nog duidelijkere foto's van de box te vinden?
Helemaal top! Ik had hem niet meer voor volgend jaar maart verwacht!
Misschien ergens nog duidelijkere foto's van de box te vinden?
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Oct 27, 2006
http://www.uncertainregard.nl/catalogus.php?film=793&pr=1
Er staat een nieuwe foto op van de uitgeklapte versie. Ziet er mooi uit.
http://www.uncertainregard.nl/catalogus.php?film=793&pr=1
reply
0
H
Herjan
Herjan
Oct 27, 2006
:confused: Waar dan?
John van den Heuvel wrote: http://www.uncertainregard.nl/catalogus.php?film=793&pr=1
reply
0
D
djm008
djm008
Oct 27, 2006
Ik heb dankzij Un certain regard de verpakkingen toegezonden gekregen. Het gaat hier dus om afbeeldingen. Hoe kan ik deze hier plaatsen?
Ik heb dankzij Un certain regard de verpakkingen toegezonden gekregen. Het gaat hier dus om afbeeldingen. Hoe kan ik deze hier plaatsen?
reply
0
H
Herjan
Herjan
Oct 27, 2006
Ergens hosten (eigen webspace, www.photobucket.com, etc.) vervolgens de url tussen IMG-tags zetten:
[code][img]http://www.domein.com/plaatje.jpg[/img][/code]
Je mag ze ook naar mij mailen, dan host ik ze. Mijn voornaam - apestaartje - allesoverfilm.nl.
Ergens hosten (eigen webspace, www.photobucket.com, etc.) vervolgens de url tussen IMG-tags zetten:
[code][img]http://www.domein.com/plaatje.jpg[/img][/code]
Je mag ze ook naar mij mailen, dan host ik ze. Mijn voornaam - apestaartje - allesoverfilm.nl.
reply
0
D
djm008
djm008
Oct 27, 2006
Beide afbeeldingen zijn mogelijk gemaakt dankzij: Un certain regard
http://www.uncertainregard.nl
http://img68.imageshack.us/img68/6010/bokkerijderdigipackgk1.jpg
[img]http://img68.imageshack.us/img68/7048/bokkerijdersuitgeklaptel0.th.jpg[/img]
Beide afbeeldingen zijn mogelijk gemaakt dankzij: Un certain regard
http://www.uncertainregard.nl
http://img68.imageshack.us/img68/6010/bokkerijderdigipackgk1.jpg
[img]http://img68.imageshack.us/img68/7048/bokkerijdersuitgeklaptel0.th.jpg[/img]
reply
0
H
Herjan
Herjan
Oct 27, 2006
Ik heb je even je berichtje aangepast, omdat die eerst afbeelding wel erg groot was..
Maar ziet er super uit!
Ik heb je even je berichtje aangepast, omdat die eerst afbeelding wel erg groot was..
Maar ziet er super uit!
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Nov 01, 2006
Denk je serieus dat de KRO de serie uitbrengt omdat er aantal mensen van dit forum gemailed hebben?
Quido wrote: Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
Denk je serieus dat de KRO de serie uitbrengt omdat er aantal mensen van dit forum gemailed hebben?
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Nov 01, 2006
Jij bent ook een mooie, gaat het om de kwaliteit of om de prijs?
Azazel wrote: nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Nov 01, 2006
Hij was al weer weg, zie dat ie nu hier op het forum staat. Kreeg je dat zo maar van Un Certain Regard? Wel goede reclame
Herjan Hakkers wrote:John van den Heuvel wrote: http://www.uncertainregard.nl/catalogus.php?film=793&pr=1
Hij was al weer weg, zie dat ie nu hier op het forum staat. Kreeg je dat zo maar van Un Certain Regard? Wel goede reclame
reply
0
H
Herjan
Herjan
Nov 01, 2006
Het feit dat Frank Wijers zich hier speciaal registreert en komt melden dat de serie nu te koop is, geeft toch aan dat de mailactie op z'n minst iets heeft betekend in de besluitvorming.
Beiden over het algemeen. Maar de prijs in de KRO shop vind ik al vrij netjes en in dit geval vind ik het ook geen probleem om er een paar euro meer voor te betalen dan een MM prijs. Al is het alleen maar om wat dankbaarheid naar de KRO te tonen.
John van den Heuvel wrote:Quido wrote: Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
Het feit dat Frank Wijers zich hier speciaal registreert en komt melden dat de serie nu te koop is, geeft toch aan dat de mailactie op z'n minst iets heeft betekend in de besluitvorming.
John van den Heuvel wrote:Azazel wrote: nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.
Beiden over het algemeen. Maar de prijs in de KRO shop vind ik al vrij netjes en in dit geval vind ik het ook geen probleem om er een paar euro meer voor te betalen dan een MM prijs. Al is het alleen maar om wat dankbaarheid naar de KRO te tonen.
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Nov 01, 2006
Beiden over het algemeen. Maar de prijs in de KRO shop vind ik al vrij netjes en in dit geval vind ik het ook geen probleem om er een paar euro meer voor te betalen dan een MM prijs. Al is het alleen maar om wat dankbaarheid naar de KRO te tonen.[/quote]
Klopt maar het feit blijft dat de KRO niet zelf iets uitbrengt, dat is uiteindelijk een distributeur zoals Video Film Express nu doet. Als je een mail actie doet kan je beter een distributeur aanspreken aangezien die de de aankoop doen en het weer aan de winkels verkopen
Echt helemaal mee eens. Iets graag willen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten vind ik wel een beetje jammer. Weer echt Nederlands. Je zit niet voor niets op dit forum toch? Kwaliteit is lijkt me belangrijker dan koopjes scoren.
Herjan Hakkers wrote:John van den Heuvel wrote: [quote=Quido]Nogmaals: erg mooi initiatief van jullie (de KRO) en fijn dat er naar de consument geluisterd is! Hopelijk blijft het hier niet bij, want er zijn nog meer mooie producties (mede) door de KRO geproduceerd.
John van den Heuvel wrote:Azazel wrote: nu nog vinden bij de lokale MM :wink: tegen een mooie prijs.
Beiden over het algemeen. Maar de prijs in de KRO shop vind ik al vrij netjes en in dit geval vind ik het ook geen probleem om er een paar euro meer voor te betalen dan een MM prijs. Al is het alleen maar om wat dankbaarheid naar de KRO te tonen.[/quote]
Klopt maar het feit blijft dat de KRO niet zelf iets uitbrengt, dat is uiteindelijk een distributeur zoals Video Film Express nu doet. Als je een mail actie doet kan je beter een distributeur aanspreken aangezien die de de aankoop doen en het weer aan de winkels verkopen
Echt helemaal mee eens. Iets graag willen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten vind ik wel een beetje jammer. Weer echt Nederlands. Je zit niet voor niets op dit forum toch? Kwaliteit is lijkt me belangrijker dan koopjes scoren.
reply
0
H
Herjan
Herjan
Nov 01, 2006
Volgens mij niet. De rechten van de serie liggen bij de producent, in dit geval de KRO. Bij hen moet je gaan opperen iets uit te brengen. Indien zij besluiten dit te doen nemen ze een distributeur aan de arm om het uit te voeren. Een distributeur kan niet besluiten of een serie of film op DVD uitgebracht zal worden.
John van den Heuvel wrote: Klopt maar het feit blijft dat de KRO niet zelf iets uitbrengt, dat is uiteindelijk een distributeur zoals Video Film Express nu doet. Als je een mail actie doet kan je beter een distributeur aanspreken aangezien die de de aankoop doen en het weer aan de winkels verkopen
Volgens mij niet. De rechten van de serie liggen bij de producent, in dit geval de KRO. Bij hen moet je gaan opperen iets uit te brengen. Indien zij besluiten dit te doen nemen ze een distributeur aan de arm om het uit te voeren. Een distributeur kan niet besluiten of een serie of film op DVD uitgebracht zal worden.
reply
0
T
ToniMontana
ToniMontana
Q
Quido
Quido
Nov 01, 2006
@ John van den Heuvel: nee hoor, zo naïef ben ik niet. Ik geef ook nergens aan dat wij hier dat allemaal alleen hebben bewerkstelligd. Ik spreek over de consument in zijn algemeenheid. Daar horen de mensen van dit forum die gemaild hebben bij, maar ook veel anderen (er staat niet voor niks bij 'op veler verzoek').
En inderdaad heeft het weinig zin om lukraak een dvd-maatschappij te mailen/bellen als je een serie op dvd wilt zien verschijnen, aangezien deze niks met de serie zelf van doen hebben. Bovendien bereik je niet veel als de helft van de mensen Bridge mailt en de andere helft VFE.
@ John van den Heuvel: nee hoor, zo naïef ben ik niet. Ik geef ook nergens aan dat wij hier dat allemaal alleen hebben bewerkstelligd. Ik spreek over de consument in zijn algemeenheid. Daar horen de mensen van dit forum die gemaild hebben bij, maar ook veel anderen (er staat niet voor niks bij 'op veler verzoek').
En inderdaad heeft het weinig zin om lukraak een dvd-maatschappij te mailen/bellen als je een serie op dvd wilt zien verschijnen, aangezien deze niks met de serie zelf van doen hebben. Bovendien bereik je niet veel als de helft van de mensen Bridge mailt en de andere helft VFE.
reply
0
FW
Frank Weijers
Frank Weijers
Ontwikkeling en verkoop dvd-boxen bij KRO
Nov 02, 2006
Beste allen,
Er is geen standaard-werkwijze m.b.t. het releasen van tv-series op dvd: soms ligt het initiatief bij een omroep, soms bij een dvd-distributeur, maar vergeet ook de producent niet (i.c. IdtV).
Uiteindelijk wordt er in gezamenlijkheid besloten of we een serie op dvd willen releasen. Belangrijk daarbij zijn uiteraard of we denken dat er vraag naar is (mailbombardementen kunnen daarbij zeker helpen), of de tussenhandelaars het product in de winkels willen plaatsen (winkelruimte is schaars) en of het juridisch gezien mogelijk is (soms is het rechtenverhaal erg gecompliceerd).
In dit geval was het niet de KRO die het initiatief nam. Het initiatief lag bij Video Film Express of bij IdtV (dat weet ik niet precies). Daarna is mij gevraagd of de KRO het ook wilde en denkend aan de vele e-mails die we daarover hadden ontvangen kwam dat aanbod als geroepen.
De KRO is natuurlijk heel blij als mensen de dvd-box bij de KRO willen kopen. Dat houdt ons enthousiast als het gaat om het releasen van toekomstige dvd-boxen (er zijn nog diverse series niet op dvd leverbaar). We beseffen dat we niet de goedkoopste zijn. Helaas kan dat vaak niet anders: sommige andere winkels gebruiken dvd's om traffic naar hun winkel te genereren. Ze bieden dvd's aan met een te lage marge (soms zelfs met verlies), maar hopen dat je straks óók bij ze komt kopen als er duurder product moet worden vervangen. Vandaar dat je bij Media Markt altijd naar boven moet voor de dvd's en cd's, zo zie je onderweg al die mooie -en helemaal niet zo goedkope!- tv's, dvd-spelers, home cinema systemen, etc. Andere ketens hebben zóveel vestigingen, dat ze in grotere aantallen kunnen inkopen bij de distributeurs en dus (meestal na verloop van tijd) een lagere inkoopprijs kunnen krijgen. Overigens biedt Video Film Express ons in dit geval een nette inkoopprijs, maar doordat wij nu eenmaal geringere aantallen verkopen dan de meeste andere winkels (de winklel is bij ons nog altijd minder belangrijk dan het maken van mooie programma's) zijn bij ons de kosten relatief hoger en zijn we genoodzaakt een wat hogere prijs te vragen.
Dankzij dit forum hebben we al een aantal Bokkerijders-boxen verkocht, ik wil de bestellers bij deze hartelijk bedanken! Wij zullen er, samen met VFE, alles aan doen om ervoor te zorgen dat degenen die hem bij ons bestellen de box eerder in huis hebben dan anderen.
Vriendelijke groet,
Frank Weijers
KRO Webwinkel
Nov 02, 2006
Beste allen,
Er is geen standaard-werkwijze m.b.t. het releasen van tv-series op dvd: soms ligt het initiatief bij een omroep, soms bij een dvd-distributeur, maar vergeet ook de producent niet (i.c. IdtV).
Uiteindelijk wordt er in gezamenlijkheid besloten of we een serie op dvd willen releasen. Belangrijk daarbij zijn uiteraard of we denken dat er vraag naar is (mailbombardementen kunnen daarbij zeker helpen), of de tussenhandelaars het product in de winkels willen plaatsen (winkelruimte is schaars) en of het juridisch gezien mogelijk is (soms is het rechtenverhaal erg gecompliceerd).
In dit geval was het niet de KRO die het initiatief nam. Het initiatief lag bij Video Film Express of bij IdtV (dat weet ik niet precies). Daarna is mij gevraagd of de KRO het ook wilde en denkend aan de vele e-mails die we daarover hadden ontvangen kwam dat aanbod als geroepen.
De KRO is natuurlijk heel blij als mensen de dvd-box bij de KRO willen kopen. Dat houdt ons enthousiast als het gaat om het releasen van toekomstige dvd-boxen (er zijn nog diverse series niet op dvd leverbaar). We beseffen dat we niet de goedkoopste zijn. Helaas kan dat vaak niet anders: sommige andere winkels gebruiken dvd's om traffic naar hun winkel te genereren. Ze bieden dvd's aan met een te lage marge (soms zelfs met verlies), maar hopen dat je straks óók bij ze komt kopen als er duurder product moet worden vervangen. Vandaar dat je bij Media Markt altijd naar boven moet voor de dvd's en cd's, zo zie je onderweg al die mooie -en helemaal niet zo goedkope!- tv's, dvd-spelers, home cinema systemen, etc. Andere ketens hebben zóveel vestigingen, dat ze in grotere aantallen kunnen inkopen bij de distributeurs en dus (meestal na verloop van tijd) een lagere inkoopprijs kunnen krijgen. Overigens biedt Video Film Express ons in dit geval een nette inkoopprijs, maar doordat wij nu eenmaal geringere aantallen verkopen dan de meeste andere winkels (de winklel is bij ons nog altijd minder belangrijk dan het maken van mooie programma's) zijn bij ons de kosten relatief hoger en zijn we genoodzaakt een wat hogere prijs te vragen.
Dankzij dit forum hebben we al een aantal Bokkerijders-boxen verkocht, ik wil de bestellers bij deze hartelijk bedanken! Wij zullen er, samen met VFE, alles aan doen om ervoor te zorgen dat degenen die hem bij ons bestellen de box eerder in huis hebben dan anderen.
Vriendelijke groet,
Frank Weijers
KRO Webwinkel
reply
0
JH
John van den Heuvel
John van den Heuvel
Nov 02, 2006
Jammer dat de media markt zo werkt. Maakt echt de dvd markt kapot zo...
Gelukkig zijn er nog mensen zoals hier op het forum die wel kwaliteit kunnen waarderen.
Guido, als er goede ideeën zijn voor een serie of film die nog niet in Nederland is uitgebracht denk dat een mail naar een distributeur niet direct iets opleverd maar kan ze wel op ideeën brengen. Hoe dan ook de Bokkerijders is nu wel verkrijgbaar en daar ging het om toch..
Jammer dat de media markt zo werkt. Maakt echt de dvd markt kapot zo...
Gelukkig zijn er nog mensen zoals hier op het forum die wel kwaliteit kunnen waarderen.
Guido, als er goede ideeën zijn voor een serie of film die nog niet in Nederland is uitgebracht denk dat een mail naar een distributeur niet direct iets opleverd maar kan ze wel op ideeën brengen. Hoe dan ook de Bokkerijders is nu wel verkrijgbaar en daar ging het om toch..
reply
0
D
djm008
djm008
Nov 07, 2006
Heeft hier misschien nog iemand foto's van deze serie trouwens?
Of iets van scans van artikelen die destijds in de pers zijn geweest?
Heeft hier misschien nog iemand foto's van deze serie trouwens?
Of iets van scans van artikelen die destijds in de pers zijn geweest?
reply
0
FW
Frank Weijers
Frank Weijers
KRO Webwinkel heeft voorraad!
Nov 07, 2006
De dvd-box van De Bokkerijders is vanaf nu op voorraad bij de KRO Webwinkel. Wij zullen de mensen die inmiddels besteld hebben zo spoedig mogelijk hun exemplaar toesturen.
Bestel hier
Frank Weijers
KRO Webwinkel
Nov 07, 2006
De dvd-box van De Bokkerijders is vanaf nu op voorraad bij de KRO Webwinkel. Wij zullen de mensen die inmiddels besteld hebben zo spoedig mogelijk hun exemplaar toesturen.
Bestel hier
Frank Weijers
KRO Webwinkel
reply
0
D
djm008
djm008
Nov 07, 2006
Hoi Frank,
Is de box nu ook al in de winkel?
Hebben jullie trouwens de goeie versie? Want er zat een drukfout op de voorkant. Daar stond Gene Beervoets en het moet Gene Bervoets zijn. E.e.a. zou veranderd worden voor de tweede druk...
Hoi Frank,
Is de box nu ook al in de winkel?
Hebben jullie trouwens de goeie versie? Want er zat een drukfout op de voorkant. Daar stond Gene Beervoets en het moet Gene Bervoets zijn. E.e.a. zou veranderd worden voor de tweede druk...
reply
0
D
djm008
djm008
M
Mike86
Mike86
Nov 11, 2006
Ik Heb de box maandag besteld en gisteren vrijdag binnen gekregen. (besteld via KRO).
Op mijn hoesje staat Gere Beervoets, maar dat neemt niet weg dat ik niet ongelofelijk blij ben met de box!
Vanaf de uitzendingen op tv wilde ik de serie op video hebben. En nu zo veel jaar later staat hij in mijn dvd kast. De serie heb ik nu op zaterdag ochtend al weer helemaal gezien. 13 afleveringen, die in mijn beleving vroeger veel langer duurde. Ook was ik bepaalde rollen vergeten die van anna (de heks) bijvoorbeeld.
Een heerlijke serie die ik de komende dagen nog maar eens ga bekijken. De titelsong vind ik ook heel erg mooi.
Ik Heb de box maandag besteld en gisteren vrijdag binnen gekregen. (besteld via KRO).
Op mijn hoesje staat Gere Beervoets, maar dat neemt niet weg dat ik niet ongelofelijk blij ben met de box!
Vanaf de uitzendingen op tv wilde ik de serie op video hebben. En nu zo veel jaar later staat hij in mijn dvd kast. De serie heb ik nu op zaterdag ochtend al weer helemaal gezien. 13 afleveringen, die in mijn beleving vroeger veel langer duurde. Ook was ik bepaalde rollen vergeten die van anna (de heks) bijvoorbeeld.
Een heerlijke serie die ik de komende dagen nog maar eens ga bekijken. De titelsong vind ik ook heel erg mooi.
reply
0
D
djm008
djm008
Nov 11, 2006
Mike,
Hoe is de kwaliteit? Echt een DVD kwaliteit?
Of merk je dat het ouder beeldmateriaal is?
Ik ben zelf in het bezit van een video naar dvd omgezette versie...
Groet,
Tinus.
Mike,
Hoe is de kwaliteit? Echt een DVD kwaliteit?
Of merk je dat het ouder beeldmateriaal is?
Ik ben zelf in het bezit van een video naar dvd omgezette versie...
Groet,
Tinus.
reply
0
Q
Quido
Quido
Nov 15, 2006
Eigenlijk zijn alle Karst vd Meulen releases tot dusver spotgoedkoop. Zijn films 5,99 en de series zo'n 16,99 (Zevensprong) en 14,99 (Bokkerijders).
Eigenlijk zijn alle Karst vd Meulen releases tot dusver spotgoedkoop. Zijn films 5,99 en de series zo'n 16,99 (Zevensprong) en 14,99 (Bokkerijders).
reply
0
D
djm008
djm008
Nov 16, 2006
Zoals in een ander topic van mij te lezen. Mijn DVD speler heeft moeite met afspelen. Na 7 sec hangt hij eventjes vast. Vervolgens speelt hij wel gewoon af.
Gisteren dede 2 dvd's dat. Vandaag na geruild te hebben maar 1 dvd.
Zoals in een ander topic van mij te lezen. Mijn DVD speler heeft moeite met afspelen. Na 7 sec hangt hij eventjes vast. Vervolgens speelt hij wel gewoon af.
Gisteren dede 2 dvd's dat. Vandaag na geruild te hebben maar 1 dvd.
reply
0
D
djm008
djm008
Nov 16, 2006
Misschien al iemand opgevallen...mensen die de "illegale" video op dvd versie hebben. Zoals te zien is staat er meer beeld bij de aflevering Koningswater dan bij "illegale" versie.
Misschien al iemand opgevallen...mensen die de "illegale" video op dvd versie hebben. Zoals te zien is staat er meer beeld bij de aflevering Koningswater dan bij "illegale" versie.
reply
0
M
mcsharq
mcsharq
Nov 16, 2006
Voor de fans,
ik heb deze dvd set net gekocht bij Van Leest.
voor slechts 17,99
en dan heb je 325min!
dus de volledige serie.
Voor de fans,
ik heb deze dvd set net gekocht bij Van Leest.
voor slechts 17,99
en dan heb je 325min!
dus de volledige serie.
reply
0
T
ToniMontana
ToniMontana
Nov 17, 2006
MM 14,99 maar goed
Ik heb de serie nu in 2 dagen helemaal gekeken.
Echt super!!!
MM 14,99 maar goed
Ik heb de serie nu in 2 dagen helemaal gekeken.
Echt super!!!
reply
0
Q
Quido
Quido
Nov 17, 2006
Wij mogen drie exemplaren van de box weggeven in samenwerking met VFE: Prijsvraag Bokkerijders.
Al hoef je het voor de prijs in de winkels zeker niet te laten! Heb de serie ook weer binnen twee dagen afgekeken. Top! :D
Wij mogen drie exemplaren van de box weggeven in samenwerking met VFE: Prijsvraag Bokkerijders.
Al hoef je het voor de prijs in de winkels zeker niet te laten! Heb de serie ook weer binnen twee dagen afgekeken. Top! :D
reply
0
S
Sneepie
Sneepie
MM Hengelo: 13,99
Nov 21, 2006
Iedere Media Markt mag zoals eerder genoemd zelf de prijzen bepalen (als ze zich maar aan het beleid van de holding houden).
Als je de prijs van Media Markt vermeldt is het daarom belangrijk om ook de vestiging te vermelden.
Bij de Media Markt in Hengelo is ie trouwens maar 13,99
Goedkoopste wat ik tot nu toe gezien heb.
Nov 21, 2006
Iedere Media Markt mag zoals eerder genoemd zelf de prijzen bepalen (als ze zich maar aan het beleid van de holding houden).
Als je de prijs van Media Markt vermeldt is het daarom belangrijk om ook de vestiging te vermelden.
Bij de Media Markt in Hengelo is ie trouwens maar 13,99
Goedkoopste wat ik tot nu toe gezien heb.
reply
0
S
Sneepie
Sneepie
Nov 21, 2006
Ik zou juist zeggen dat Media Markt de prijzen scherp houdt.
Of ze nu wel of niet overal de goedkoopste mee zijn, ze zorgen er wel voor dat andere winkels scherp blijven in het beprijzen van hun artikels.
John van den Heuvel wrote: Jammer dat de media markt zo werkt. Maakt echt de dvd markt kapot zo...
Ik zou juist zeggen dat Media Markt de prijzen scherp houdt.
Of ze nu wel of niet overal de goedkoopste mee zijn, ze zorgen er wel voor dat andere winkels scherp blijven in het beprijzen van hun artikels.
reply
0
Q
Quido
Quido
H
Hilmo
Hilmo
Dec 03, 2006
Echt te gek! Eindelijk op dvd :D Ik heb gister meteen de eerste dvd bekeken en ik vroeg me ineens af waar het opgenomen is. Ik las op internet in Limburg en Belgie (en iets van 10 of 20 locaties ofzo), maar weet iemand precies waar? Bijvoorbeeld [spoiler:273fe96d59]die kerk, waar het goud wordt gestolen en dat plein waar ze de pastoor willen onthoofden[/spoiler:273fe96d59]. Lijkt me grappig om daar eens te gaan kijken in een vakantie ofzo :D Bij de Zevensprong heb je zoiets ook, dus waarom hier niet van?
Mod. Edit: SPOILER TAGS GEBRUIKEN!!!
Echt te gek! Eindelijk op dvd :D Ik heb gister meteen de eerste dvd bekeken en ik vroeg me ineens af waar het opgenomen is. Ik las op internet in Limburg en Belgie (en iets van 10 of 20 locaties ofzo), maar weet iemand precies waar? Bijvoorbeeld [spoiler:273fe96d59]die kerk, waar het goud wordt gestolen en dat plein waar ze de pastoor willen onthoofden[/spoiler:273fe96d59]. Lijkt me grappig om daar eens te gaan kijken in een vakantie ofzo :D Bij de Zevensprong heb je zoiets ook, dus waarom hier niet van?
Mod. Edit: SPOILER TAGS GEBRUIKEN!!!
reply
0
H
Hilmo
Hilmo
Dec 09, 2006
Voor de geinteresseerden/fans: Ik heb een forum gemaakt, waarop we gezamelijk kunnen zoeken naar de locaties, over de bokkerijders verder kunnen praten en info over de acteurs. :D Ik hoop dat jullie ook allemaal mee willen helpen om de informatie compleet te krijgen. Samen bereik je meer
http://www.forumup.nl/?mforum=bokkerijders
Voor de geinteresseerden/fans: Ik heb een forum gemaakt, waarop we gezamelijk kunnen zoeken naar de locaties, over de bokkerijders verder kunnen praten en info over de acteurs. :D Ik hoop dat jullie ook allemaal mee willen helpen om de informatie compleet te krijgen. Samen bereik je meer
http://www.forumup.nl/?mforum=bokkerijders
reply
0