Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
EB
Eric van Ballegoie
Crewmeeting en nieuwjaarsborrel
Dec 20, 2005

Beste mensen, Om het nieuwe jaar goed te beginnen en terug te kijken op het afgelopen jaar, hebben we het idee opgevat om op zondag 8 januari een crewmeeting / nieuwsjaarsborrel te organiseren op ons kantoor in Voorburg. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we dan overleggen over de gang van zaken op site en forum en tevens kennismaken met crewleden die je nog nooit 'face to face' hebt ontmoet. Een en ander zal rond 15:00 beginnen aan de Ridder Snouckaertlaan 9 (2273 HZ Voorburg). Heb je zin om te komen? Laat het dan even weten in deze thread!

RS
Ronald Stiebolt
Dec 20, 2005

Ik wil graag van de partij zijn, mocht ik met iemand mee kunnen rijden... Herjan?

reply
0
C
Caledonians
Dec 20, 2005

Ik zou graag met iedereen 'face to face' kennismaken maar ik moet me helaas bij deze afmelden. Heb namelijk maandag 9 januari twee belangrijke tentamens dus ik zit dan zondag nog met mn neus in de boeken. Mocht ik geen tentamens hebben gehad had ik een probleem met het vervoer gehad aangezien ik geen auto heb en dus van het openbaar vervoer afhankelijk ben.

Maar bij deze: iedereen van de crew wens ik een gezond en gelukkig nieuwjaar! Hopelijk ook met veel dvd plezier!

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 21, 2005

Maar weer even deze thread onder de aandacht brengen! ;)

Verder: HWI-groep, giga-bedankt voor alweer een bijzonder prettige kerstkaart!

En natuurlijk iedereen fijne dagen toegewenst!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 21, 2005

Ok hiervandaan de hartelijke dank aan de HWI-groep voor de kaart met bon! (y)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 21, 2005

Scott Donkers wrote: Ik zou graag met iedereen 'face to face' kennismaken maar ik moet me helaas bij deze afmelden. Heb namelijk maandag 9 januari twee belangrijke tentamens dus ik zit dan zondag nog met mn neus in de boeken. Mocht ik geen tentamens hebben gehad had ik een probleem met het vervoer gehad aangezien ik geen auto heb en dus van het openbaar vervoer afhankelijk ben.

Mochten de plannen nog veranderen, dan kan ik je eventueel om een uur of 12 wel oppikken. Rijden we samen op een rustig tempo in mijn brommobiel in zo'n 3 uurtjes naar Den Haag.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Dec 21, 2005

Ware het niet dat hij tentames heeft...
Anders was een rit in de brommobiel (wat overigens een diepe belediging is voor het chique voertuigje) zeker aan te raden.

Nieuwjaarsborrel altijd goed! (y)

reply
0
H
Herjan
Dec 21, 2005

Allereerst aan de redactie: mijn dank voor de kaart en de kerstgratificatie! (y)

En dan over 9 januari. Ik verwacht wel dat ik kan, maar ik kan het pas later met zekerheid zeggen. M'n agenda barst van de afspraken. Ik heb er wel zin in in ieder geval!

En ja Ronald, je mag dan meerijden! Neem ik gelijk Titanic voor je mee... ;)

reply
0
C
Caledonians
Dec 21, 2005

Alex van den Berg wrote:
Scott Donkers wrote: Ik zou graag met iedereen 'face to face' kennismaken maar ik moet me helaas bij deze afmelden. Heb namelijk maandag 9 januari twee belangrijke tentamens dus ik zit dan zondag nog met mn neus in de boeken. Mocht ik geen tentamens hebben gehad had ik een probleem met het vervoer gehad aangezien ik geen auto heb en dus van het openbaar vervoer afhankelijk ben.

Mochten de plannen nog veranderen, dan kan ik je eventueel om een uur of 12 wel oppikken. Rijden we samen op een rustig tempo in mijn brommobiel in zo'n 3 uurtjes naar Den Haag.

Ik zal het in mn achterhoofd houden Alex! Bedankt voor het aanbod in ieder geval! (y) Ben alleen bang dat het toch leren wordt op die zondag... :( Maar als ik die twee tentamens haal kan ik mezelf wel 3e jaars BI-er noemen met alle studiepunten behaald. Dus daar gaan we voor!

reply
0
SH
Sander Haarmans
Dec 21, 2005

Iedereen alvast prettige feestdagen toegewenst !!!

Ten eerste: Hartelijk dank voor de kerstkaart met een toch wel zeer aantrekkelijk presentje erin.
Ten tweede: Over 9 januari kan ik tot nu toe nog weinig zeggen, het is namelijk zo dat ik rond die tijd vader ga worden en tja dat kan je zelf helaas niet precies plannen :wink:

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 21, 2005

Sander Haarmans wrote: ....het is namelijk zo dat ik rond die tijd vader ga worden en tja dat kan je zelf helaas niet precies plannen :wink:

Wel een beetje prioriteiten leren stellen Sander! ;)

Maar serieus: op voorhand van harte gefeliciteerd!

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 21, 2005

Het is dan ook 8 januari, dus dat moet geen probleem zijn dan :mrgreen:

reply
0
SH
Sander Haarmans
Dec 21, 2005

Marcel den Haan wrote: Het is dan ook 8 januari, dus dat moet geen probleem zijn dan :mrgreen:

Dat is Herjan z'n schuld :mrgreen: , die had het over 9 Januari.

reply
0
H
Herjan
Dec 21, 2005

Sander Haarmans wrote:
Marcel den Haan wrote: Het is dan ook 8 januari, dus dat moet geen probleem zijn dan :mrgreen:

Dat is Herjan z'n schuld :mrgreen: , die had het over 9 Januari.

Ja, excuus! Daar kwam ik zojuist ook achter bij het maken van een afspraak voor woensdag 11 januari... :oops:

reply
0
MB
Martijn Beunk
Dec 22, 2005

Heren, ontzettend bedankt voor de kaart met bon!!! :D

Ik ben helaas afwezig op de kerstborrel ivm een flinke overwerkperiode op mijn werk :(

reply
0
C
Caledonians
Dec 22, 2005

En ook ik heb vandaag de kaart met bon mogen ontvangen! Hartstikke bedankt! En inderdaad op naar een nog mooier allesoverfilm.nl in 2006! :bier:

reply
0
NS
Nathan Strik
Dec 22, 2005

Ook vanuit Nunspeet dank voor de kerstkaart met kleine attentie!

Ik had het in het redactieforum al gezegd, maar ik ben er uiteraard zeker bij.

reply
0
ES
Edgar Smit
Dec 23, 2005

1) Bedankt voor de kerstkaart met bonus, erg leuk!
2) 08 Januari zal helaas moeilijk worden omdat ik nu al tijd tekort kom, zelfs in de weekeindes
3) Sander, bij deze vast proficiat en veel sterkte de eerste paar jaar (heb er zelf 3 dus ik weet waar ik het over heb) (y)
4) rest mij nog jullie allemaal vast hele fijne dagen toe te wensen en dvd-rijk 2006!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 24, 2005

En bij deze wil ik ook "familie de Haan" bedanken voor de kerst/nieuwjaarswens! (y)

reply
0
H
Herjan
Jan 04, 2006

Wie komen er zondag allemaal? Of gaat het hele zaakje niet meer door?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 04, 2006

Jawel het gaat door.

Vrijwel de gehele redactie-crew komt zowieso, van de forumcrew komen helaas minder mensen. Dat betekent overigens niet dat jullie niet welkom zijn! ;)

Het idee is om rond 15:30 te beginnen, wat bij te praten en te overleggen over de gang van zaken, om vervolgens aan het eind van de middag / begin van de avond een hapje te gaan eten in een restaurant hier in de buurt.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 07, 2006

@Scott... Ik ga ervan uit dat jij morgen thuisblijft om je tentamens te leren? Zo niet... laat het me dan even voor morgenochtend 11:30 weten, dan kan ik je nog even oppikken ;)

Tel: 026-3513490 of 06-25178357

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jan 08, 2006

Sander Haarmans wrote:
Ten tweede: Over 9 januari kan ik tot nu toe nog weinig zeggen, het is namelijk zo dat ik rond die tijd vader ga worden en tja dat kan je zelf helaas niet precies plannen :wink:

Voor diegene die het nog niet weten, 2 Jan is onze zoon Milan geboren en tot nu toe gaat alles prima, hij eet, groeit en poept goed.
Helaas zal ik dus afwezig zijn op de nieuwjaarsborrel omdat er dagelijks visite komt en het er dus erg druk mee heb voorlopig.

reply
0
H
Herjan
Jan 08, 2006

Sander Haarmans wrote: Voor diegene die het nog niet weten, 2 Jan is onze zoon Milan geboren en tot nu toe gaat alles prima, hij eet, groeit en poept goed.

Ik wist 't niet, maar bij deze dus mijn felicitaties! Ook aan je vrouw en Milan.

reply
0
C
Caledonians
Jan 08, 2006

Alex van den Berg wrote: @Scott... Ik ga ervan uit dat jij morgen thuisblijft om je tentamens te leren? Zo niet... laat het me dan even voor morgenochtend 11:30 weten, dan kan ik je nog even oppikken ;)

Tel: 026-3513490 of 06-25178357

Hoi Alex, het is nu later als 11:30 maar ik bleef inderdaad thuis om mn tentamens te leren... :( Balen balen en nog eens balen! Bedankt voor het aanbod in ieder geval! (y)

Iedereen veel plezier op de meeting! :bier:

EDIT: Sander gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

reply
0
H
Herjan
Jan 08, 2006

Ik heb net bericht gehad dat ook Stiebolt het niet gaat halen. Aangezien er blijkbaar niemand van de forumcrew komt, zeg ik bij deze ook af. Bovendien ben ik momenteel niet echt in de stemming vanwege die rel op dit moment. Bespreek e.e.a. maar binnen de crew van admins en ik hoor de uitkomst wel.

Prettige middag allemaal.

reply
0
KC
Koen Crijns
Jan 08, 2006

Herjan Hakkers wrote: Bovendien ben ik momenteel niet echt in de stemming vanwege die rel op dit moment.

Dat is toch juist des te meer reden om wél te komen?

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 08, 2006

Sander Haarmans wrote: 2 Jan is onze zoon Milan geboren

Hartstikke leuk. Gefeliciteerd. Was mij nog niet bekend. Leuke naam! Zag ook op het geboortekaartje zojuist dat hij een fantastische tweede naam heeft. ;)
Veel geluk!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 08, 2006

Sander Haarmans wrote: Voor diegene die het nog niet weten, 2 Jan is onze zoon Milan geboren en tot nu toe gaat alles prima, hij eet, groeit en poept goed.

Ik wist dat er iets op komst was, maar niet dat het ook al was gearriveerd!

Van harte gefeliciteerd voor jullie drietjes en hopelijk een zeer welvarende toekomst voor Milan gewenst! (y)

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 08, 2006

Helaas zal ik dus afwezig zijn op de nieuwjaarsborrel omdat er dagelijks visite komt en het er dus erg druk mee heb voorlopig.
Sander van harte voor jullie allemaal en geniet ervan.

Als ze nog zo klein zijn, zijn ze om op te vreten en als ze 16 zijn heb je spijt dat je dat nooit gedaan hebt (6) :wink:.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 09, 2006

Ook namens Koen, Frank en mijzelf van harte gefeliciteerd met de kleine, en hartelijk dank voor de kaart!

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 09, 2006

Voor hen die er gisteren waren: Dit is wat er vrijdag middag en zaterdag in de ruimte gebeurde waar we de meeting hielden:

[img]http://castor.hwigroup.com/~eric/animatie-online.gif[/img]

Het was zondagochtend dus nog even wat stofzuig / inricht-werk om alles weer toonbaar te maken. ;)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Jan 09, 2006

Euh, jullie wilde geen pottekijkers?

Sorry dat ik er op het laatste moment niet bij was overigens.

Sander: van harte!

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 09, 2006

Ronald Stiebolt wrote: Euh, jullie wilde geen pottekijkers?

Precies! Ultrasecret overleg he.. ;)

reply
0
C
Caledonians
Jan 09, 2006

Eric van Ballegoie wrote: Voor hen die er gisteren waren: Dit is wat er vrijdag middag en zaterdag in de ruimte gebeurde waar we de meeting hielden:

Leuk filmpje! Heb zo te zien inderdaad een ultrasecret vergadering gemist! :wink:

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 10, 2006

Voor alle duidelijkheid ;), we zijn bezig om een kamer in te richten speciaal om audio / video apparatuur te gaan testen. Vandaar dus dat de raamkant dichtgemaakt is, projectoren testen gaat namelijk niet er goed als er veel licht binnenkomt. Deze nieuwe muur wordt nog behangen en daarna zwart/wit geschilderd, net als de muur aan de andere kant.

Hier onder een impressie van de ruimte zoals hij nu is, let aub niet op de rommel (losse kabels en de drie 30" monitoren die een gezamenlijke desktopresolutie maken van 7680x1600 pixels :D).

[img]http://castor.hwigroup.com/~eric/bios-links.jpg[/img]

[img]http://castor.hwigroup.com/~eric/bios-rechts.jpg[/img]

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 10, 2006

Eric, we kunnen dus meer hardware tests gaan verwachten?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 10, 2006

Yep, veel meer.

Goed suggesties zijn wat dat betreft dan ook altijd welkom.

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 10, 2006

- All-in-one VS losse componenten.
- DVD spelers tot 50 euro.
- Subwoofers tot 500 euro.
- Kabels, bijv SCART, welke loont nu echt de moeite?
- de 2 speakersets (Sony, Denon, Bose)
- centre speakers (onder het mom van hoe belangrijk is die nou echt?)
- Rear Speakers (in prijsklasses)
- Projector Schermen VS dia Schermen
- boekenplank/satteliet/zuil in stereo opzet
- receivers per prijsklasse

Die schoten me zo even te binnen :wink:

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 10, 2006

OH enneh:

LCD-PLasma-Projectie-Breedbeeld CRT
wat koop je voor zeg 1000 euro en wat krijg je ervoor?
Misschien ook wel leuk, de
"wat koop ik voor .... euro" tests:
telkens een ander iets, hele set, PlasmaTV, Subwoofer, alleen receiver en dat testen.

reply
0
MB
Martijn Beunk
Jan 10, 2006

Ok, ik ben hier zwaar illegaal als ex-werknemer van allesoverfilm.nl (6) , maar de kamer ziet er zeer puik uit Eric!!!

reply
0