Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
WB
Wout van den Berg
Angel Special Boxset alle 5 seizoenen?
Jan 02, 2006

Hoi iedereen, had ff een vraagje. Is er/of komt er ook een speciale uitgave van Angel met alle 5 seizoen in een soort boxset net zoals Buffy the chosen collection? Of is ie er al, ik wil dit graag weten want dan moet ik die kopen via amazon of waar dan ook :)

R
riskykarin1981
Jan 03, 2006

Die is er al.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=701809&p=57&g=72&pa=sr

Onder Andere bij Play.com te koop. 180.99 euro
Hij staat ook op de site van 20th century UK.

reply
0
B
bart22
Jun 28, 2006

Vanaf 19/07 is er op www.mediadis.com (en ik vermoed ook in de andere Nederlandse en Belgische winkels) een box te koop met daarin alle seizoenen van Angel.

reply
0
MV
Mik. V
Jun 28, 2006

Mediadis heeft nu een actie:

Alle Angel Seizoen-box voor 99.99 i.p.v 199.99!

reply
0
H
Hermiek*
Jun 29, 2006

Hij is zeker mooi!

[img]http://www.mediadis.com/pictures/big/155752.jpg[/img]

Er stond bij Mediadis geen plaatje van de binnenkant..

reply
0
C
Carparzo
Jun 23, 2007

vraagje hoe zien de dvd verpakking er aan de binnenkant uit?
speciale verpakkingen passend bij boxset of gewoon de plastic verpakkingen met een speciale verpakking om alles (het overal te vinden plaatje zoals hierboven)

als het de gewone plastic boxen zijn wordt stuk minder intressant of is er niet een speciale uitgave met Mooie verpakking uitgekomen?

o,ja als iemand plaatje van binnenkant heeft graag want ik kan nergens iets vinden

reply
0
TW
Tom Wollaert
Jun 23, 2007

Ik heb deze box, is gewoon een kartonnen omhulsel dat openklapt. Deksel naar boven en dan valt de voorkant open met daarop een foto met Wesley, Cordie, Gunn en Fred aan de binnenkant. Vanbinnen zitten bij mij gewoon de 5 restage boxen, dus gewoon de plastic boxen.

reply
0
C
Carparzo
Jun 24, 2007

oke bedankt voor de info kan het zijn dat UK versie wel special binnenkant heeft? net als Buffy?

reply
0