Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
AD
Astrid Dohmen
happeren voorbereidende fase branden
Jan 05, 2006

In powerproducer 2 gold (eenvoudig maar prima programma) heb ik een film gemonteerd met een aantal menu's en hoofdstukken met muziek, foto's ed. Lengte ca 2,4 gb en 40 min film). Als ik deze wil branden krijg je eerst de voorbereidende fase (duurt het langst en vervolgens de brandfase. Nu is het zo dat als ik voor de hoogste kwaliteit kies hij in de voorbereidende fase bij 21% blijft hangen (uur of 5) terwijl het programma gewoon actief is. Neem ik nu de laagste kwaliteit dan is de voorbereidende fase binnen een uur afgerond. Ik wil natuurlijk de hoogste kwaliteit maar weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Voorheen heb ik met het programma ook dvd's gebrand met eenzelfde grootte, maar dan zonder foto's en toegevoegde muziek.

NS
Nathan Strik
Jan 05, 2006

Welkom op DVD.nl!

Graag maar 1 onderwerp openen over je vraag.

reply
0