Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
H
henkprins
DVD-recorder gebruiken als harde schijf en als dvd brander
Jan 06, 2006

Dames/Heren, Wil deze winter m'n filmpjes, gemaakt met m'n Video8 AF camera, op m'n PC te gaan bewerken om ze vervolgens op DVD te branden. Hiervoor zou mijn PC voorzien moeten worden van een grotere Harde Schijf en tevens een DVD-brander. Echter overweeg ik ook om een DVD-recorder met harde schijf aan te schaffen om TV-programma's op te nemen. Nu mijn vraag: Is het mogelijk om mijn camera aan te sluiten op de DVD-recorder, vervolgens mijn filmpjes op de harde schijf te laden, de DVD-recorder aan te sluiten op mijn PC, de filmpjes te bewerken en vervolgens de DVD te branden op de DVD-recorder? (als dit mogelijk is heb ik 2 vliegen in een klap) M.vr.gr. Henk Prins

RO
René Olaerts
Hiervoor zou mijn PC voorzien moeten worden van een grotere
Feb 02, 2006

met de nodige hardware (tv kaartje ?liefst een scartaansluiting)kan dat perfect ,alleen kan je via uw pc bij m'n weten niet in de hd van je DVD recorder bladeren .De meerkost van 'n DVD rw met HD (bv 100GB) is wel van die mate dat ik toch een externe harde schijf zou overwegen :roll:

reply
0