Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
B
Bogart-Fan
Movie Mars
Jan 09, 2006

Ik heb kortgeleden via eBay een aantal dvd's gekocht bij Movie Mars in de USA. De levering geschiedde binnen afzienbare tijd, maar de douane trakteerde mij op een fikse bijbetaling. Nu zag ik gisteren op eBay dat Movie Mars ook dvd's aanbiedt onder de naam 'Movie Mars UK' en bij het land van herkomst staat ook inderdaad United Kingdom. De prijzen zijn ook in ponden. Om er zeker van te zijn dat de dvd's ook daadwerkelijk vanuit de UK worden verzonden heb ik ze gemailed, maar ik kreeg zo'n automatisch gegenereerd mailtje retour waarin slechts werd duidelijk gemaakt dat de prijzen op de factuur in dollars zijn en dat ze te allen tijde de werkelijke waarde op de verpakking zullen vermelden. Maar dus niets over het land van verzenden. Kan iemand mij vertellen of 'Movie Mars UK' de dvd's vanuit de UK of vanuit de USA toestuurt? Dank!