Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
S
screamjennifer
Bseen dvd noooit meer
Jan 25, 2006

Bij mijn eerste bestelling die ik daar plaatste stond een levertijd van 2-8 werkdagen. Na 28 werkdagen pas mijn bestelling ontvangen.(het is natuurlijk maar hoe je werkdagen opvat, ze werken daar misschien maar 1 dag per week). Nu nogmaals geprobeerd Een bestelling geplaatst weer levering tussen 2-8 werkdagen en een mail ontvangen dat de betaling ontvangen was op 04/01/2006 ondertussen 25/01/2006 en uiteraard nog NIKS ontvangen. Nu maar een boze mail gestuurd en mij zien ze daar nooit meer terug. :evil:

S
Sigma
Jan 25, 2006

Daar ga ik zeker bestellen :shock:

74.99€ voor de Miami Vice season 1 box

Is zoiets nu om te janken of om te lachen?

reply
0
S
screamjennifer
Jan 25, 2006

deze had ik nu niet besteld :roll:
maar als je bv. kijkt naar hun herbie box staat die toch redelijk goedkoop.
ze hebben wel interessante aanbiedingen maar die levertijden he :evil:

reply
0
LS
Leon van Stijn
Jan 25, 2006

Ik heb er een paar keer besteld en geen enkel probleem gehad.

reply
0
C
Caledonians
Jan 26, 2006

Leon van Stijn wrote: Ik heb er een paar keer besteld en geen enkel probleem gehad.

Ik heb er eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen mee van de enkele keren dat ik daar iets heb besteld. Is alweer een tijdje terug dus kan zijn dat hun service achteruit is gegaan...

reply
0
S
screamjennifer
Jan 27, 2006

na mijn vriendelijke mail deze teruggekregen :roll:
of met andere woorden hoe een levertijd van 2-8 dagen, kan uitdraaien in 5 weken (lachen jullie maar met mijn 28 dagen) :twisted:

Beste,

Ik heb vandaag antwoord gekregen van de uitgever. Deze heeft laten weten dat de Herbie Box momenteel opnieuw geproduceerd wordt. Deze ontvangen zijn aankomende donderdag/vrijdag op voorraad. Wij zullen hem dan naar verwachting de dinsdags daarop ontvangen.

Wij zullen hem dan direct uitleveren. Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
BSEEN Direct
Henk-Jan Lijzenga

reply
0
S
screamjennifer
Feb 07, 2006

nogmaals een mailtje gekregen :roll:

Geachte,

De status van uw order met nummer ****** is gewijzigd.

De huidige status van uw order is:

07-02-2006 - Vandaag ontvingen wij het bericht van de uitgever dat de toelevering van nieuw geproduceerde product `Herbie Collectors Edition (4DVD)` enige vertraging heeft opgelopen. De uitgever geeft aan dat wij uiterlijk vrijdag a.s. over de nieuwe voorraad kunnen beschikken. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop, dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Mochten er toch nog vragen zijn, dan kunt u die stellen via
[email]info@bseenallesoverfilm.nl[/email] of door de BSEEN Klantenservice te bellen,
dit kan op nummer [0517] 23 34 43.

Met vriendelijke groet,

BSEEN-DVD klantenservice

reply
0
PH
Paul H.
Feb 07, 2006

Vind de prijzen toch alles behalve laag. Heb net een beetje bij de westerns zitten kijken maar vind er geen koopje tussen.

reply
0