Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
T
TheGodfather
TKG topic verdwenen?
Jan 31, 2006

Ik was net op zoek naar m`n TKG topic (dat ik overigens al een tijdje niet heb ge-update) maar kon t nergens vinden, ook niet via de search. 1 van de mods die me kan helpen m`n topic te vinden? thanks :D

F
frank_black
Jan 31, 2006

klikkerdeklik :)

reply
0
T
TheGodfather
Jan 31, 2006

rare regel als je t mij vraagt, dat je per se 1 keer per maand moet reageren. up ik m`n thread niet onnodig, is t weer niet goed :?
dus nou moet ik een nieuw topic openen? lekker dan :roll:

reply
0
R
R_B
Feb 01, 2006

TheGodfather wrote: rare regel als je t mij vraagt, dat je per se 1 keer per maand moet reageren. up ik m`n thread niet onnodig, is t weer niet goed :?

Plaats hem dan hier:
www.dvdforum.nl

Daar wordt je thread niet zomaar verwijdert. Ook niet nadat je er een maand niks aan gedaan hebt. Kun je rustig op vakantie gaan zonder dat je je topic moet gaan uppen tijdens je vakantie.

reply
0
S
Swanski
Feb 01, 2006

godfather: ben ik met je eens

R_B: wat doe je dan op allesoverfilm.nl?

reply
0
T
TheGodfather
Feb 01, 2006

R_B wrote:
TheGodfather wrote: rare regel als je t mij vraagt, dat je per se 1 keer per maand moet reageren. up ik m`n thread niet onnodig, is t weer niet goed :?

Plaats hem dan hier:
www.dvdforum.nl

Daar wordt je thread niet zomaar verwijdert. Ook niet nadat je er een maand niks aan gedaan hebt. Kun je rustig op vakantie gaan zonder dat je je topic moet gaan uppen tijdens je vakantie.

daar heb ik t zelfde topic ook lopen, maar daar wordt ie ook niet gevonden door de zoek functie :roll:

reply
0