Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
W
Werner
DVD Pacific: moet ik me beginnen zorgen te maken?
Feb 13, 2006

Op 5 januari besteld: Farscape: Starburst Edition - Volume 3. Is 24 uur later geshipped. We zijn nu 13 februari en nog niets aangehad :( Nu zeggen ze wel dat voor surface mail je 30 werkdagen moet wachten vooraleer aangifte van verlies te doen. Maar is een dergelijke uitstel normaal?

P
PaulH
Feb 13, 2006

Nee (kort maar krachtig).

De paketjes die ik uit Amerika ontvang doen er hoog uit 2 weken over om hier (Nederland) te komen. Als jouw bestelling al meer dan 5 weken onderweg is, is de kans groot dat er ergens iets verkeerd is gegaan en dat je je paketje niet meer zult ontvangen.

reply
0
W
Werner
Feb 14, 2006

Ai, daar was ik al bang voor. Toch nog even de 30 werkdagen uitrekenen (da's 6 weken, right?), dan zijn we... 16 februari. Dus binnen 2 dagen...

reply
0
EVH
Erwin vd H
Feb 14, 2006

Ik heb pas ook meer dan 6 weken moeten wachten(incl. kerstperiode),maar uiteindelijk is het toen toch aangekomen.
30-11 verzonden, 16-01 aangekomen, ook met Surface mail.
Tevens staat Pacific erom bekend dat ze expres een lagere waarde erop zetten, en staat de Belgische douane erom bekend dat ze wat lastiger zijn. Misschien heeft het daar mee te maken??

edit, bij surface mail kun je pas na 45 dagen een nieuwe shipment aanvragen, ik heb toen ook een paar keer gemaild met de klantenservice en dit kreeg oa terug:
No shipment can be assumed lost until the expiration of 30 business days from time of shipment for Courier, Domestic Priority and International Air Mail. 45 business days for Domestic Media Mail and International Surface Mail. If you are unfortunate enough to have not received a shipment past these mandatory wait times as specified above then please contact our Returns & Replacements Department on [email]returns@dvdpacific.com[/email] and advise of non delivery. [/b]

reply
0
W
Werner
Feb 14, 2006

Wat zijn in Canada eigenlijk business days? Zondag allicht niet, maar is zaterdag een b.d.?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Feb 14, 2006

Werner Peeters wrote: Wat zijn in Canada eigenlijk business days? Zondag allicht niet, maar is zaterdag een b.d.?

Nee, ook daar hebben ze vijf businessdays: mo-fri.

reply
0
B
BASIL
Re: DVD Pacific: moet ik me beginnen zorgen te maken?
Feb 14, 2006

Werner Peeters wrote: Op 5 januari besteld: Farscape: Starburst Edition - Volume 3. Is 24 uur later geshipped. We zijn nu 13 februari en nog niets aangehad :( Nu zeggen ze wel dat voor surface mail je 30 werkdagen moet wachten vooraleer aangifte van verlies te doen. Maar is een dergelijke uitstel normaal?

Ik heb al ooit 55 dagen (weekend inbegrepen) moeten wachten op mijn pakketje. Dus in jouw geval is hij zeker nog onderweg.
Een goede raad, kies volgende keer voor International Priority Air Mail. Het kost je maar 3$ extra per bestelling maar je heb je pakketje binnen de 5 à 10 dagen maximum (weekend inbegrepen). :wink:

reply
0
W
Werner
Feb 14, 2006

Goeie tip, bedankt Basil.

reply
0
PH
Pascal Heister
Feb 14, 2006

4 feb besteld en vandaag in huis.
Blijft een supershop [img]http://images.fok.nl/s/worshippy.gif[/img]

reply
0
F
fuksysteem
Feb 14, 2006

Surface mail = snailmail :D

M`n recordtijd dat ik moest wachten op iets wat via surface mail verstuurd was vanuit de VS is 4 maanden tot nu toe. Was weliswaar iets besteld via een particulier, maar geeft wel aan dat surface mail ogelooflijk onbetrouwbaar is vwb levertijd.

Maar voor die paar $`s meer kan je idd gewoon airmail kiezen, dan heb je `t een week later in huis (tenzij de douane `m onderschept, wat blijkbaar OOK bij DVDPAcific mogelijk is, heb ik op de vervelende manier moeten ervaren)

reply
0
M
mokka
Feb 14, 2006

Werner Peeters wrote: Wat zijn in Canada eigenlijk business days? Zondag allicht niet, maar is zaterdag een b.d.?

dvdpacific zit niet in Canada :wink:
en geen zorgen, bij deze zaak komt het altijd goed :D

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Feb 14, 2006

Surface mail is idd niet erg snel, maar is bij mij altijd aangekomen.
Laatste bestelling was 17/1 verzonden en 9/2 stond de postbode ermee voor de deur.

reply
0
W
Werner
Feb 15, 2006

Ik ben niet echt zó gehaast (heb nog genoeg kijkachterstand), maar ik zit door mijn voorraad Farscape heen!

reply
0
F
filmpie
Feb 15, 2006

PaulH wrote: Nee (kort maar krachtig).

De paketjes die ik uit Amerika ontvang doen er hoog uit 2 weken over om hier (Nederland) te komen. Als jouw bestelling al meer dan 5 weken onderweg is, is de kans groot dat er ergens iets verkeerd is gegaan en dat je je paketje niet meer zult ontvangen.

Onzin. Surface mail bij dvdpacific is nooit eerder dan 3 weken bij mij afgeleverd afgaande van de poststempel. Bijna geen enkele andere dvdwinkel verzend naar Europa met Surface mail. Air mail doet er doorgaans hooguit 2 weken over maar dat is hier dus niet het geval.

reply
0
B
BASIL
Feb 16, 2006

Op vrijdag 4 februari laat in de avond had DVDPACIFIC een pakketje verstuurd en op 10 februari laat in de avond had hij een tweede verstuurd. Deze morgen was ik echt verbaast als ik de postbode zag met mijn 2 pakketjes en wat vreemd was was dat mij twee pakketjes samen gebundeld waren met koordjes. Dus mijn tweede pakketje heb ik in minder dan 7 dagen ontvangen.

reply
0
M
Melzz
Feb 16, 2006

10 januari had ik mijn eerste bestelling gedaan en 9 februari lagen ze in de bus....duurt dus best lang.

reply
0
B
BASIL
Feb 16, 2006

Melzz wrote: 10 januari had ik mijn eerste bestelling gedaan en 9 februari lagen ze in de bus....duurt dus best lang.

Kies volgende keer voor Priority Air Mail en dan zal je niet zo lang moeten wachten (ongeveer een week à 10 dagen). :wink:

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Feb 22, 2006

BASIL wrote:
Melzz wrote: 10 januari had ik mijn eerste bestelling gedaan en 9 februari lagen ze in de bus....duurt dus best lang.

Kies volgende keer voor Priority Air Mail en dan zal je niet zo lang moeten wachten (ongeveer een week à 10 dagen). :wink:

Betaal je wel iets meer. :wink:
Ik heb ff een algemene vraag.
Ik hoor wel van die verhalen dat er vaak douane kosten over bestellingen uit de VS zitten. Waar kan dit aan liggen. Als ik bijv. een stuk of 6 dvd's wil halen bij dvd pacific ter waarde van 40 dollar excl. ong., is dit mogelijk,dat je moet bijbetalen?

reply
0
F
fuksysteem
Feb 22, 2006

alles boven EUR 22 moet je in principe btw over betalen. Maar het gaat het erom of de douane je pakketje onderschept.

Over `t algemeen kan je aannemen dat pakketten waar met koeieletters "merchandise" of zo op staat en een hoge waarde, dat dit als een rode lap voor een stier wertk, bij de douane. Dus grote kans dat je dan moet dokken.

Bij andere paketten, waar een lage of geen waarde op staat, daar wil de douna steekproefsgewijs weleens een pakketje onderscheppen, En indien de waarde dan hoger is dan EuR 22 (die je dan zelf moet aangeven via een douaneverklaring form die je thuis gesturd krijg) dan ben je alsnog genaaid indien de waarde > 22 is.

Maar meestal ontglippende dergelijk pakketen (i.e. met lage waarde erop vermeld en blanco doos) de douane.

reply
0
EVH
Erwin vd H
Feb 22, 2006

Ik heb de laatste maanden ongeveer 5 keer iets besteld bij Pacific, en ze zetten er altijd op dat het software is, met een laag bedrag in dollars, iig ruim onder de 22 euro. Nooit problemen mee gehad.

reply
0
B
BASIL
Feb 23, 2006

Kees Hoekerd wrote:
BASIL wrote: [quote=Melzz]10 januari had ik mijn eerste bestelling gedaan en 9 februari lagen ze in de bus....duurt dus best lang.

Ik hoor wel van die verhalen dat er vaak douane kosten over bestellingen uit de VS zitten. Waar kan dit aan liggen. Als ik bijv. een stuk of 6 dvd's wil halen bij dvd pacific ter waarde van 40 dollar excl. ong., is dit mogelijk,dat je moet bijbetalen?[/quote]

Priority Air Mail kost maar 3$ meer per bestelling. Wat is 3$? nog geen 2 cola's op café :wink:

Bij bestellingen van meer dan 100$ melden ze telkens een fictieve waarde van max. 25$ op de doos.

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Feb 23, 2006

BASIL wrote:
Kees Hoekerd wrote: [quote=BASIL][quote=Melzz]10 januari had ik mijn eerste bestelling gedaan en 9 februari lagen ze in de bus....duurt dus best lang.

Ik hoor wel van die verhalen dat er vaak douane kosten over bestellingen uit de VS zitten. Waar kan dit aan liggen. Als ik bijv. een stuk of 6 dvd's wil halen bij dvd pacific ter waarde van 40 dollar excl. ong., is dit mogelijk,dat je moet bijbetalen?[/quote]

Priority Air Mail kost maar 3$ meer per bestelling. Wat is 3$? nog geen 2 cola's op café :wink:

Bij bestellingen van meer dan 100$ melden ze telkens een fictieve waarde van max. 25$ op de doos.[/quote]
Hmm,dit is dan wel weer een mooie actie van ze,als het bedrag onder de 100 ligt,zullen ze dat ook wel doen lijkt me. :twisted:
Binnenkort maar eens bestelling maken.

reply
0
W
Werner
Feb 23, 2006

Ik heb toch nu maar een mailtje verstuurd dat mijn dvd verloren is gegaan in de post...

reply
0
B
BASIL
Feb 24, 2006

Kees Hoekerd wrote:
BASIL wrote: [quote=Kees Hoekerd][quote=BASIL][quote=Melzz]10 januari had ik mijn eerste bestelling gedaan en 9 februari lagen ze in de bus....duurt dus best lang.

Bij bestellingen van meer dan 100$ melden ze telkens een fictieve waarde van max. 25$ op de doos.[/quote]
Hmm,dit is dan wel weer een mooie actie van ze,als het bedrag onder de 100 ligt,zullen ze dat ook wel doen lijkt me. :twisted:
Binnenkort maar eens bestelling maken.[/quote]

Ik heb eventjes gecheckt en ze schrijven altijd een waarde van 23$ op de doos.

reply
0
B
BASIL
Feb 24, 2006

Werner Peeters wrote: Ik heb toch nu maar een mailtje verstuurd dat mijn dvd verloren is gegaan in de post...

Dat is echt pech :?

reply
0
W
Werner
Feb 24, 2006

Beleefd mailtje teruggehad, 45 werkdagen later blijkt 9 maart te zijn. Als 'ie dan nog niet is gearriveerd, mag ik 'm officieel beschouwen als "verloren", en mag ik ze terugmailen.

reply
0
W
Werner
Mar 09, 2006

45 werkdagen later...

... nog niks gehad, naar de returns gemaild en gevraagd naar een replacement copy...

reply
0
PH
Pascal Heister
Mar 09, 2006

2 weken terug een dvd binnen gekregen (Le Samourai Critterion) haalde de seal er vanaf en tot mijn verbazing zat er geen dvd in de case :shock:
Mailtje naar DVDPacific gestuurd en het probleem voorgelegd, vervolgens heeft DVDPacific een nieuwe dvd opgestuurd. Vandaag heb ik deze ontvangen (y)

reply
0
B
BASIL
Mar 09, 2006

Werner Peeters wrote: 45 werkdagen later...

... nog niks gehad, naar de returns gemaild en gevraagd naar een replacement copy...

Je heb veel pech want sinds 2006 heb ik al 5 bestellingen ontvangen. Tot nu toe heb ik al mijn bestellingen binnen de 7 à 13 dagen ontvangen. Ik heb wel gemerkt dat de Post af en toe mijn dozen open deed en terug dichtplakte met tape van de Post. Dus het zou goed kunnen dat iemand van de Post jou doos opengedaan heeft en voor hem gehouden heeft. :evil:

reply
0
W
Werner
Mar 09, 2006

Prompt mail teruggehad van Pacific: ik kon kiezen tussen refund en nieuw exemplaar, en heb uiteraard voor dat laatste gekozen. Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met deze... alleen jammer dat ik nog wat langer zal moeten wachten op een replacement copy, want hij is blijkbaar even niet meer op stock...

reply
0
B
BASIL
Mar 22, 2006

Ik bestel regelmatig ben hen maar altijd 4 à 6 dvd per bestelling maar stel nu voor dat ik 20 dvds (met in totaal ongeveer 35 schijfjes) die de komende 2 maanden zullen uitkomen ineens bestel. Die gaan ze zekers niet in één keer versturen maar in ongeveer 3 verzendingen versprijd in die 2 maanden. En ik kies voor Air Mail (dwz 5,49$ + 0,99$ per schijfje). Aangezien dat ik alles in één keer besteld heb moet ik drie keer die 5,49$ betalen omdat ze in drie delen verstuurd worden of maar één keer 5,49$ omdat het over één bestelling gaat? :wink:

reply
0
CH
Cor H.
Mar 23, 2006

Werner Peeters wrote: Prompt mail teruggehad van Pacific: ik kon kiezen tussen refund en nieuw exemplaar, en heb uiteraard voor dat laatste gekozen. Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met deze... alleen jammer dat ik nog wat langer zal moeten wachten op een replacement copy, want hij is blijkbaar even niet meer op stock...

Da's wel netjes, ik hoop dat Proxis.be ook mij dezelfde mogelijkheid geeft.

reply
0
F
fuksysteem
Mar 23, 2006

BASIL wrote: Ik bestel regelmatig ben hen maar altijd 4 à 6 dvd per bestelling maar stel nu voor dat ik 20 dvds (met in totaal ongeveer 35 schijfjes) die de komende 2 maanden zullen uitkomen ineens bestel. Die gaan ze zekers niet in één keer versturen maar in ongeveer 3 verzendingen versprijd in die 2 maanden. En ik kies voor Air Mail (dwz 5,49$ + 0,99$ per schijfje). Aangezien dat ik alles in één keer besteld heb moet ik drie keer die 5,49$ betalen omdat ze in drie delen verstuurd worden of maar één keer 5,49$ omdat het over één bestelling gaat? :wink:

Check de FAQ, in `t kort ja 3x $ 5.49 dokken. [/url]

reply
0
H
HiddeV
Mar 30, 2006

Kan binnenkort ook R1 dvd's afspelen en ben dus op zoek naar een betrouwbare winkel die lage prijzen heeft. Daar is deze er dus een van? Nog meer aanraders?

reply
0
W
Werner
Mar 30, 2006

Overigens, nù heb ik een andere bestelling van DVD Pacific die op een recordtijd (een week of zo) hier was.

reply
0
W
Werner
Mar 30, 2006

Nog meer aanraders: ja, www.playusa.com. De gekende Play-service, maar dan om "wettelijke redenen" afgesplitst van de gewone Play, omdat ze daar geen R1 meer mochten verkopen. Maar de verpakkingen, de service, het geen verzendkosten-principe... allemaal hetzelfde. Enige fysieke verschil is dat de site in het rood staat, terwijl de gewone Play in het oranje is, en dat is dan ook het enige verschil! DVD's worden van binnen de EU geshipped (mijn laatste zending kwam uit Middlesex).

reply
0
H
HiddeV
Mar 30, 2006

Werner Peeters wrote: Nog meer aanraders: ja, www.playusa.com. De gekende Play-service, maar dan om "wettelijke redenen" afgesplitst van de gewone Play, omdat ze daar geen R1 meer mochten verkopen. Maar de verpakkingen, de service, het geen verzendkosten-principe... allemaal hetzelfde. Enige fysieke verschil is dat de site in het rood staat, terwijl de gewone Play in het oranje is, en dat is dan ook het enige verschil! DVD's worden van binnen de EU geshipped (mijn laatste zending kwam uit Middlesex).

Mooi dat die ook goed is qua service, alleen heb ik een aantal prijzen vergeleken en die vielen me erg tegen :(

reply
0
W
Werner
Mar 30, 2006

Je mag niet vergeten dat Play USA geen verzendkosten rekent.
Overigens is het nog iets goedkoper als je daar je currency instelt op Britse pond; de koers die ze zelf voor Euro en Dollar berekenen, is een stuk hoger dan wat je via je creditcardmaatschappij aangerekend krijgt. Kijk maar eens op www.xe.com en vergelijk!

reply
0
H
HiddeV
Mar 30, 2006

Werner Peeters wrote: Je mag niet vergeten dat Play USA geen verzendkosten rekent.
Overigens is het nog iets goedkoper als je daar je currency instelt op Britse pond; de koers die ze zelf voor Euro en Dollar berekenen, is een stuk hoger dan wat je via je creditcardmaatschappij aangerekend krijgt. Kijk maar eens op www.xe.com en vergelijk!

Je hebt gelijk scheelt iets. Maar je worden alle dvd's binnen de EU geshipped? Dan heb je dus ook nooit import kosten?

reply
0
W
Werner
Mar 31, 2006

Hidde Verkooijen wrote: Je hebt gelijk scheelt iets. Maar je worden alle dvd's binnen de EU geshipped? Dan heb je dus ook nooit import kosten?

Tot nogtoe wel, maar ik heb er nog niet zo vaak besteld - eerste kwam uit Middlesex, tweede is nog ergens ondeweg...

reply
0
F
fuksysteem
Mar 31, 2006

Geloof wel dat Playusa de Canadese versies verkoopt, ondanks de naam PlayUSA. Wel R1 dus, maar niet de US versies.

reply
0
W
Werner
Mar 31, 2006

fuksysteem wrote: Geloof wel dat Playusa de Canadese versies verkoopt, ondanks de naam PlayUSA. Wel R1 dus, maar niet de US versies.

Niet bij elke disc is daar een verschil in. Kijken en vergelijken is de boodschap...

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Apr 04, 2006

Klopt het dat dvd pacific de verzendkosten voor survey mail omhoog gekrikt heeft?
Geen 2,49 meer, maar 3,48.
Ze zeggen dat dit ligt aan non standard dvd's, maar dit is gewoon een normale dvd.
Iemand anders die dit ook heeft opgemerkt?

reply
0
F
fuksysteem
Apr 04, 2006

zou best kunnen, voor airmail is het standard bedrag sinds (geloof) 1/1 ook verhoogd van 4.98 naar 5.49 nu.

reply
0
KR
Kevin Rijm
Apr 20, 2006

Hey iedereen

Vraagje hier maar even posten. Heeft iemand nog problemen met afspelen van dvd's van bij pacific. Enige tijd geleden bestelde ik er Fear and loathing in las vegas (criterion) en deze bleef na ongeveer een uurtje hangen, bonusmateriaal van de eerste disc werkte ook totaal niet. Heb direct een nieuwe disc ontvangen en deze doet het wel.

Maar vandaag kreeg ik jumanji deluxe edition binnen en je kan het al raden... na 50 minuten niks meer :evil: , ook geen bonusmateriaal.

Speler is regiovrij dus daar kan het niet aan liggen.

Alvast bedankt!

reply
0
EVH
Erwin vd H
Apr 20, 2006

Kevin Rijm wrote: Hey iedereen

Vraagje hier maar even posten. Heeft iemand nog problemen met afspelen van dvd's van bij pacific.

Alvast bedankt!

Nee nergens problemen mee met dvd's van pacific, maar nog niet alles gekeken.

reply
0
KP
Kasper P.
Apr 20, 2006

Zijn allemaal prima dvd's hoor. Laatst wat besteld, alles deed het prima!

reply
0
F
fuksysteem
Apr 26, 2006

hm, is er al iemand anders wiens pakketje van DVDpacific ook onderschept is door die klootzakken vd douane?

Ik kreeg vandaag voor de 2e keer dit jaar `n douaneverklaring in m`n bus van die idioten om in te vullen, en `t zijn toch alleen 2 dvdtjes (weliswaren boxen, maar toch).

Ik had `t tot nu toe nog nooit meegemaakt dat iets van DVDpacific in gijzeling werd genomen, maar dit jaar nu dus al 2 keer.

reply
0
M
mschol
Apr 26, 2006

2de paasdag wat besteld de vrijdag erop was ie al binnen (elfen lied vol1 + artbox :) )
en geen douane stickers :P

reply
0
W
Werner
Apr 26, 2006

fuksysteem wrote: Ik had `t tot nu toe nog nooit meegemaakt dat iets van DVDpacific in gijzeling werd genomen, maar dit jaar nu dus al 2 keer.

Belgische of Nederlandse douane?

reply
0
F
fuksysteem
Apr 26, 2006

Die idioten van NL

reply
0
L
Lorre
Apr 30, 2006

Heb ook besteld voor het eerst bij DVDpacific. Zijn er mensen die al veel probs gehad hebben met de douna ofzo? Want ben altijd wat wantrouwerig...

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Apr 30, 2006

Ik heb tot nu toe 8 bestellingen geplaatst en nog nooit problemen met de douane gehad.

reply
0
H
HiddeV
May 02, 2006

2x wat besteld daar, goede service en ook snel verwerkt. Levering via Air-Mail is ook snel, 5 dagen na verzending al binnen (incl. weekend).
Geen problemen met de douane.

Vandaag heb ik ook Scrubs S3 r1 ontvangen, de release datum is pas volgende week. Heb er geen problemen mee ;)

reply
0
F
fuksysteem
May 03, 2006

hm, als ik dit allemaal zo lees dan denk ik dat m`n adres gewoon op de zwarte lijst staat of zo bij de douane.

Een andere verklaring heb ik er dan niet voor dat pakketten die voorheen nooit onderschept werden dit jaar allemaal onderschept zijn door die kolerelijers. Wacht nu dus alweer 2 weken langer op m`n pakketje :x

reply
0
L
Lorre
May 14, 2006

Ik heb daar nu 2 DBZ boxen besteld. En ze zijn nu al een goeie 10 werkdagen onderweg. levering is tussen de 5 a 10 dagen. kan iemand me zeggen of je sneller probs hebt met de douane als je boxen besteld of niet?

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
May 14, 2006

Lorre wrote: Ik heb daar nu 2 DBZ boxen besteld. En ze zijn nu al een goeie 10 werkdagen onderweg. levering is tussen de 5 a 10 dagen. kan iemand me zeggen of je sneller probs hebt met de douane als je boxen besteld of niet?
Ik zou nog even wachten na het weekend. Je hebt wel met air mail gekozen als shipping?

reply
0
L
Lorre
May 15, 2006

Idd, ik heb International Priority Air Mail (5 to 14 business days) gekozen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
May 15, 2006

Lorre wrote: Idd, ik heb International Priority Air Mail (5 to 14 business days) gekozen.

Hou er dus wel rekening mee dat het werkdagen zijn. Weekenden dus niet meegerekend.
Ik heb een paar weken geleden ook iets bij Pacific gekocht en dit naar een adres in de USA laten sturen waar ik verbleef. Ook daarvoor hadden ze 8 werkdagen nodig (arriveerde gelukkig op de dag dat ik naar huis ging!). Dus naar NL of BE kan het ook wat langer duren dan ze aangeven.

reply
0
EVH
Erwin vd H
May 15, 2006

Ludo Keeris wrote:
Lorre wrote: Idd, ik heb International Priority Air Mail (5 to 14 business days) gekozen.

Hou er dus wel rekening mee dat het werkdagen zijn. Weekenden dus niet meegerekend.
Ik heb een paar weken geleden ook iets bij Pacific gekocht en dit naar een adres in de USA laten sturen waar ik verbleef. Ook daarvoor hadden ze 8 werkdagen nodig (arriveerde gelukkig op de dag dat ik naar huis ging!). Dus naar NL of BE kan het ook wat langer duren dan ze aangeven.

Mijn laatste aankoop was er na 6 werkdagen(4-5 verzonden, 12-5 aangekomen.) Dus soms gaat het wel erg snel. En wederom geen douanekosten, er stond op het pakje een waarde van 23 dollar, terwijl er eerder iets van 80 euro inzat :D

reply
0
L
Lorre
May 15, 2006

Ludo Keeris wrote:

Ik hou daar rekening mee. Er zijn nu 11 werkdagen verstreken. Ben gewoon wat ongerust. Kan veel gebeuren bij de post enzo. :lol:

@erwin van den heuvel: Mijn pakje is al verzonden van 28/04 en nog niet aangekomen :) Bij jou ging het idd erg snel.

reply
0
D
Double
May 15, 2006

Ik heb in maart wat bestelt het duurden 6 weken, had alang de hoop op gegeven en toch nog ontvangen.

reply
0