Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
KK
Klaas Kuperus
PM overschrijven?
Feb 14, 2006

Wanneer je box vol is, en je krijgt alsnog berichten, overschrijven die dan de laatste ontvangen PM's? Ik krijg het gevoel dat ik vaak PM's kwijt ben namelijk....

JVH
Joost v.d. Ham
Feb 14, 2006

Volgens mij krijg je geen berichten meer als je inbox vol is. Wel een mail dat je hem moet legen ;)

reply
0
NS
Nathan Strik
Feb 15, 2006

Als je inbox vol is dan worden de PM's als het goed is verwijderd volgens het FIFO principe (First In, First Out).

Als het goed is worden dus enkel je oude PM's verwijderd.

Wil je voorkomen dat er helemaal niks wordt verwijderd, dan raad ik je aan je PM box regelmatig op te schonen.

reply
0
KK
Klaas Kuperus
Feb 15, 2006

Dus zo kan het gebeuren dat wanneer je heel veel deals maakt, je soms PM's kwijtraakt waar gegevens in staan die je moest bewaren.... Niet echt slim volgens mij...

reply
0
LH
Louwrens H.
Feb 15, 2006

Klaas Kuperus wrote: Dus zo kan het gebeuren dat wanneer je heel veel deals maakt, je soms PM's kwijtraakt waar gegevens in staan die je moest bewaren.... Niet echt slim volgens mij...

Dan is het misschien een idee om de berichten die je echt moet bewaren op te slaan in je savebox :wink:

reply
0