Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
DG
Daan de G.
Invasion
Feb 17, 2006

Nog geen thread over deze nieuwe, verslavende serie ? Nou laat ik dan maar aftrappen he :-) Invasion is aan zijn eerste seizoen bezig in de states en is nu al een zeer grote verassing. We zijn nu bij aflevering 15 en de serie wordt alsmaar spannender en heeft elke aflevering weer een (on)verwachte wending die je soms laat zitten met een cliffhanger ( zoals in aflevering 15 ) Waar gaat het nou over ? [img]http://a.abc.com/primetime/schedule/2005-06/images/shows/invasion.jpg[/img] From famed writer/producer Shaun Cassidy (Cold Case, American Gothic, Cover Me) comes a suspenseful tale of a blended family trying to recover from a devastating hurricane and its mysterious aftermath. For centuries man has searched the skies for signs of intelligent life forms. What if those life forms were already here? And what if some of the natural disasters we've been experiencing of late were merely smokescreens to mask something far more ominous? For dedicated park ranger Russell Varon (Eddie Cibrian, Third Watch), a divorced father of two who is expecting a third child with his new wife, local television reporter Larkin Groves (Lisa Sheridan), the hurricane proves to be merely the beginning of a long journey into the unknown. Always skeptical about the paranoid conspiracy theories of his wayward brother-in-law, Dave (Tyler Labine, ABC's That Was Then), Russell may have to revise his thinking when a number of bizarre occurrences start taking place in his community. Though Russell's young daughter, Rose (Ariel Gade), claims to have seen hundreds of lights floating towards the water during the storm, Russell initially dismisses her claim - until he begins to suspect that something is very wrong with his ex-wife, Dr. Mariel Underlay (Kari Matchett, Angel Eyes). The morning after the storm, Mariel is found naked in the water -- with no memory of what transpired the night before. As the tiny town of Homestead, Florida struggles to rebuild itself, Sheriff Tom Underlay (William Fichtner, 2005's The Longest Yard, Black Hawk Down, Armageddon, Go, Contact) -- who is married to Russell's ex-wife -- suspiciously orders the entire area quarantined. Russell starts to investigate the strange goings on and unknowingly begins a fight for the survival of his family, his community, and what might ultimately be the whole human race. nog meer fans?

BH
Bob Hiemstra
Feb 17, 2006

Had de eerste 5 afleveringen gezien, toen hij net begonnen was.
Heb de rest van de afleveringen wel gedownload, maar ben er nog niet aan toegekomen om ze te kijken.

Vind de serie op zich wel leuk, alleen vond het verhaal erg vaag op sommige punten en het leek er een beetje op of ze de vaagheid van Lost hebben willen kopieren. Zo min mogelijk vertellen om de kijker weer elke week voor de buis te krijgen.

reply
0
F
Flash
Feb 17, 2006

Afgelopen zondag mee begonnen.. ben nu bij 1.08..
Zeer vermakelijke serie die ik ook zeker zal blijven volgen :D

reply
0
D
Dude19
Feb 17, 2006

ik vind het te langdradig, helaas.

reply
0
S
spiff
Jun 30, 2006

kan niet akkoord gaan wat betreft die vaagheid. Heb nu de laatste afl. van 1ste seizoen gezien en bijna alles wordt beantwoord, natuurlijk blijven er vraagtekens over voor een volgend seizoen. Wat betreft acteurs en regie zijn ze wel een beetje het mindere broertje van LOST, maar het blijft spannend, hoewel het een beetje minder is dan Lost is dit wel superverslavend.
Voor de liefhebbers van Lost die nu een beetje in een zwart gat zitten kan dit wel een hulpmiddeltje zijn in afwachting van het 3de seizoen van hun favoriete reeks.

reply
0
P
promat
Jul 01, 2006

Hij is toch gecancelled voor het 2e seizoen?

reply
0
S
spiff
Jul 01, 2006

k'heb het gisterennacht ook juist op het net gelezen. dedju toch, niettemin blijft het een mooi en ietwat poëtisch einde van het 1ste seizoen....

reply
0
BH
Bob Hiemstra
Jul 01, 2006

promat wrote: Hij is toch gecancelled voor het 2e seizoen?

Ja, de serie is gecancelled dus het eerste seizoen is het enige.
Heb het hele seizoen, maar vraag me af of het wel zinvol is om dit te gaan kijken als hij toch gecancelled is.

Kan iemand die het hele seizoen gezien heeft mij vertellen of er een beetje een einde aan zit of dat je op het laatst meer vragen hebt dan antwoorden, zoals bij bv Lost.

reply
0
S
spiff
Jul 01, 2006

spiff wrote: ......, niettemin blijft het een mooi en ietwat poëtisch einde van het 1ste seizoen....

Kijken maar zou ik zeggen....

reply
0
BH
Bob Hiemstra
Jul 01, 2006

spiff wrote:
spiff wrote: ......, niettemin blijft het een mooi en ietwat poëtisch einde van het 1ste seizoen....

Kijken maar zou ik zeggen....

Ok, dat zal ik binnenkort dan maar eens gaan doen :D

reply
0
J
joostpolletje
Jul 09, 2006

Is die zeker weten gecanceld? Ik ga hem op dit moment binnenhalen... Het lijkt me een hele vete serie! Is het de moeite waard om seizoen 1 te kijken, omdat seizoen 2 niet doorgaat

reply
0
P
promat
Jul 09, 2006

vanaf a.s. woensdag op Veronica

reply
0
R
Riddle
Jul 09, 2006

joostpolletje wrote: Is die zeker weten gecanceld? Ik ga hem op dit moment binnenhalen... Het lijkt me een hele vete serie! Is het de moeite waard om seizoen 1 te kijken, omdat seizoen 2 niet doorgaat

Is best een leuke serie. Is wel een beetje een open einde. Mss dat er toch nog een beetje hoop is op een S2. De laatste afleveringen geven wel wat antwoorden op een aantal vragen, maar net niet alles.

reply
0
P
pavago
Jul 11, 2006

promat wrote: vanaf a.s. woensdag op Veronica

Lijkt me gave serie, maar niet echt slim om een gecancelde serie aan te kopen

reply
0
M
mercapto
Jul 11, 2006

pavago wrote:

Lekker goedkoop ;) Het is Veronica....

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jul 11, 2006

pavago wrote:

Volgens de Veronica-gids is men bezig om te kijken of er toch een 2de seizoen komt. De reruns blijken toch aan te slaan.

Daarnaast heeft de kwaliteit van een serie toch niets met het aantal seizoenen te maken??

Battlestar Galactica bestond ook maar uit 1 (of 2, wanneer men BSG 1980 meetelt) seizoen(en), maar heeft voor veel fans een grote (cult)waarde.
Een serie als Hardball (Richard Tyson) zou ik graag op dvd willen hebben, ondanks een looptijd van ook maar 1 a 2 seizoenen.

Ook is het nooit uit te sluiten dat een andere zender alsnog besluit om met een serie verder te gaan, zoals bij Sliders.

Deze serie lijkt me interessant, maar ik heb nog een inhaalslag te doen met Stargate 1 t/m 8 (die ik ieder moment kan binnenkrijgen).

reply
0
CW
Chris W
Jul 11, 2006

Hayko de Boer wrote:
Daarnaast heeft de kwaliteit van een serie toch niets met het aantal seizoenen te maken??

Zeker niet

Kijk naar Deadwood. Laatste seizoen gecancelled vanwege lage kijkcijfers, terwijl het een dijk van een serie is. Het genre trekt gewoon weinig mensen. Erg jammer.

Reclame gezien op Veronica, en ondanks dat het na 1 seizoen is gestopt, wil ik me hier toch aan gaan wagen. Lijkt me een leuke serie.

reply
0
B
Burkie
Jul 12, 2006

Net de pilot en aflevering 1 gezien. Lijkt me een leuke serie om voor 1 seizoen te gaan volgen. Maar het lijkt me, van wat ik nu gezien heb, geen topserie zoals Lost / Prison Break etc etc.

reply
0
T
Trailerdownload
Jul 12, 2006

Hier ook gezien zag er wel grappig uit. Ben wel benieuwd.

reply
0
BT
Bull Terrier
Jul 12, 2006

Yep, ik heb het ook gezien, mijn vriendin vond het al vrij gauw 'boring' en ze heeft er geen belang bij om meerdere series te kijken, we kijken ook Lost namelijk, maar ik wel, mij boeit het niks...The dead zone, Dead like me,Alias,4400 etc...ik kijk het allemaal.

Anyway, ik vond de eerste twee afleveringen boeiend genoeg, en ik blijf deze dus kijken. Gaat veronica nu elke woensdag twee afleveringen uitzenden of houden ze het nu bij 1 per week?

reply
0
JA
Jos A.
Jul 12, 2006

Ik ben na twee afleveringen maar afgehaakt, ik krijg een beetje jeuk van al die "er is iets maar we doen er vijftien seizoenen over om jullie te vertellen wat" series.

reply
0
RM
Ricardo Mulder
Jul 13, 2006

Heb gister ook de twee afleveringen gekeken en moet zeggen dat ik ze toch wel boeiend vond. Ben zeker benieuwd naar de afleveringen van volgende week.

reply
0
S
Seth__Gekko
Jul 14, 2006

Ik vond het ook wel aardig, alleen zijn de uitzendingen van Veronica niet echt super te noemen, ik heb nu gelukkig de eerste 5 dvd's binnen, kan ik tenminste ook zonder reclame gaan kijken.

reply
0
S
Seth__Gekko
Jul 19, 2006

Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien, moet zeggen dat het steeds leuker wordt.

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 19, 2006

ondanks dat de serie langzaam op gang komt, is het toch erg boeiend.
ik ben nu bij afl 17 en het is toch het gevoel dat ik moet kijken.

langzaam op gang en dan naar een goed einde is toch prima?

even terzijde: ik las dat invasion en deadwood gestopt is??
invasion na seizoen 1 en deadwood? wanneer is die gestopt? na seizoen 3?

reply
0
J
joostpolletje
Jul 19, 2006

Ik ben nu ook ermee begonnen, ben momenteel bij aflevering 7. Serie komt idd langzaam op gang, af en toe wel enige spanning. het wordt alleen maar leuker, vind het een leuke serie! alleen heb ik af en toe het idee dat er wat geknipt is, ik neem aan dat jullie de versies van SS2gohan hebben? En soms veranderen scene's gewoon snel.

reply
0
E
Esteban
Jul 19, 2006

Naar mijn mening gaat Invasion ten onder aan het magere plot. Het is allemaal behoorlijk voorspelbaar (simpele montagetruukjes kon al een oplossing bieden) en het allemaal zo ongelooflijk lang word uitgerokken. Op zich heb ik daar geen enkel probleem mee, het schept tijd om iets met de personages te doen. Maar ook dat laatste is hier niet het geval, ze hebben niets om dat op te vangen. Een gemiste kans.

reply
0
F
frank_black
Jul 19, 2006

JozefusGladiolus wrote: Ik ben na twee afleveringen maar afgehaakt, ik krijg een beetje jeuk van al die "er is iets maar we doen er vijftien seizoenen over om jullie te vertellen wat" series.

Daarom heet het ook een serie! :roll:

reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Jul 19, 2006

Ik heb 6 afleveringen gezien nu, en ik vind 't een erg leuke en goeie serie. Spanning wordt opgebouwd, het wordt interessanter en mysterieuzer per aflevering. Acteerwerk is prima in orde, zelfs de jonge Rose doet het prima.

Jammer dat het maar 1 seizoen heeft... :(

reply
0
NS
Nathan Strik
Jul 19, 2006

joostpolletje wrote: Ik ben nu ook ermee begonnen, ben momenteel bij aflevering 7. Serie komt idd langzaam op gang, af en toe wel enige spanning. het wordt alleen maar leuker, vind het een leuke serie! alleen heb ik af en toe het idee dat er wat geknipt is, ik neem aan dat jullie de versies van SS2gohan hebben? En soms veranderen scene's gewoon snel.

Ik neem aan dat die afleveringen uit Amerika komen? Denk dat dit gewoon de reclameblokken zijn die ze er tussenuit hebben geknipt. In Amerika heb je om de 4 a 5 minuten reclame tussendoor, dus dat zal het wel zijn.

JozefusGladiolus wrote: Ik ben na twee afleveringen maar afgehaakt, ik krijg een beetje jeuk van al die "er is iets maar we doen er vijftien seizoenen over om jullie te vertellen wat" series.

Geloof me, bij Invasion weet je tegen aflevering 10 echt bijna 100% wat er aan de hand is.
En het moet een beetje spannend blijven natuurlijk. ;)

reply
0
J
joostpolletje
Jul 19, 2006

Ja, idd komen uit Amerika, Hoe komen jullie er aan dan?

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 19, 2006

ik vind persoonlijk ook de setting goed gekozen. een broeierig zuid florida, de glades en the keys. Heel gaaf gewoon. Ben er zelf ook geweest en geeft em wel een top gevoel. heerlijke setting.

reply
0
RM
Ricardo Mulder
Jul 20, 2006

Gister ook even gekeken vanaf de recorder, eerst even 15 min opnemen en dan gaan kijken. Scheelt een hoop reclame :wink:

Om eerlijk te zijn blijf ik de serie toch nog verrassend vinden. Ben niet van mening dat hij voorspelbaar is. Zeker niet [spoiler:3fe49c3c85]na het zien van de datum achter op het fotolijstje en de daarbij behorende ring[/spoiler:3fe49c3c85]. Volgende week zit in in elk geval weer voor de buis :P

reply
0
NS
Nathan Strik
Jul 20, 2006

joostpolletje wrote: Ja, idd komen uit Amerika, Hoe komen jullie er aan dan?

Ook uit Amerika natuurlijk. ;)

Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken trouwens. Hell of a cliffhanger... jammer dat we nooit te zien zullen krijgen hoe dit afloopt. :(

reply
0
J
joostpolletje
Jul 20, 2006

Ik heb zojuist wat ontdekt bij Invasion!!!

Afl: 10
Minuut 19:47
Stukje: Ze laten een computer zien, met een stukje tekst erin over een invasie in venezuela! Dit stukje tekst die op de laptop is te zien is in het Nederlands!!! Er is duidelijk te zien "vanzelf vermoorden" en "kraakte alleen computer van ex-vriendin
"

Dit is toch een leuke ontdekking!! Een stukje in het Nederlands! :!:

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 21, 2006

joostpolletje wrote: Ik heb zojuist wat ontdekt bij Invasion!!!

Afl: 10
Minuut 19:47
Stukje: Ze laten een computer zien, met een stukje tekst erin over een invasie in venezuela! Dit stukje tekst die op de laptop is te zien is in het Nederlands!!! Er is duidelijk te zien "vanzelf vermoorden" en "kraakte alleen computer van ex-vriendin
"

Dit is toch een leuke ontdekking!! Een stukje in het Nederlands! :!:

idd zag ik ook. ik dacht dat er wel een link met Suriname van zou komen. want het was wel enigzins gebrekkig, maar idd erg leuk.

reply
0
R
Rotterdam5314
Jul 21, 2006

een leuke goede serie maar idd het mindere broertje van lost
maar tot lost weer begint een leuk alternatief

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 21, 2006

is zo, maar idd erg vermakelijk. Ik hhop dat de studio zich zal bedenken en er toch nog wat afl aan wil toevoegen om toch een afgerond geheel te krijgen. dit einde is top, maar als je niet verder gaat weer klote vind ik.

reply
0
J
joostpolletje
Jul 23, 2006

Zo zojuist afgekeken... Wat een serie weer zeg!!

Toppertje vind ik, alleen het einde is minder

En er gebeuren weer dingen, zo jammer helaas...

reply
0
R
Rotterdam5314
Jul 27, 2006

is deze al te krijgen met nl sub???

reply
0
B
BASIL
Jul 28, 2006

Rotterdam5314 wrote: is deze al te krijgen met nl sub???

Moet nog in de Verenigde Staten uitkomen. Die ga ik zekers bestellen. Spijtig dat er geen tweede seizoen meer komt. Op de Z1 release heb je alléén een Engelse soundtrak met franse ondertitels. Dat is leuk als je drietalig bent (Frans/Nederlans/Engels) :)

Dus zul nog moeten wachten tot 2007 om deze serie te vinden met nederlandse ondertitels. Als het ooit bij on uitkomt want dat is nog niet 100% zeker.

reply
0
R
Rotterdam5314
Jul 28, 2006

BASIL wrote:
Rotterdam5314 wrote: is deze al te krijgen met nl sub???

Moet nog in de Verenigde Staten uitkomen. Die ga ik zekers bestellen. Spijtig dat er geen tweede seizoen meer komt. Op de Z1 release heb je alléén een Engelse soundtrak met franse ondertitels. Dat is leuk als je drietalig bent (Frans/Nederlans/Engels) :)

Dus zul nog moeten wachten tot 2007 om deze serie te vinden met nederlandse ondertitels. Als het ooit bij on uitkomt want dat is nog niet 100% zeker.

ik hoop van wel want heb al 2 afleveringen gemist. dus dan vindt ik het ook niet echt leuk meer om nog verder te kijken.
nou voorlopig is het dus de kat uit de boom kijken

reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Aug 03, 2006

Heb net de laatste aflevering gezien. Echt een goeie show. De laatste paar afleveringen zijn echt zeer goed en spannend gedaan. Hele goeie cliffhanger. En erg klote dat de show gecancelled is. Ik had hier érg graag meer seizoenen van gezien. (net als van Surface, wat ook een leuke show is)

reply
0
RM
Ricardo Mulder
Aug 10, 2006

Heb gister ook even weer trouw voor de buis gezeten. Moet zeggen dat het soms wel een beetje langdradig aan het worden is om eerlijk te zijn. heb de Nederlandse krantenkoppen inderdaad ook ondekt gister :wink:

reply
0
C
chrissnow
Aug 18, 2006

Eerste 3 afleveringen gezien en vindt het tot nu toe heel goed. Alleem hoor ik nu verhalen dat er geen 2e seizoen komt en ga ik twijfelen of ik wel verder zal kijken. Is het al zeker dat er geen 2e seizoen komt???

reply
0
L
locutus71
Aug 18, 2006

volgens dvd-home komt deze op 27 september uit op DVD , zijnde seizoen 1. Kan ik eindelijk de seriesfinale bekijken.

reply
0
R
Rotterdam5314
Aug 18, 2006

chrissnow wrote: Eerste 3 afleveringen gezien en vindt het tot nu toe heel goed. Alleem hoor ik nu verhalen dat er geen 2e seizoen komt en ga ik twijfelen of ik wel verder zal kijken. Is het al zeker dat er geen 2e seizoen komt???

Als er maar 1 seizoen is, hoef je ook minder aan te schaffen :wink:

Als het eerste seizoen gewoon erg goed is en niet met een open einde eindigd, dan koop ik hem denk ik wel. Als er een open eind in zit, en ze gaan niet verder ermee zou ik wel teleur gesteld zijn :(

Ik zou het trouwens niet weten of het al zeker is.

reply
0
P
promat
Aug 18, 2006

het is zeker dat de serie is gecancelled.
Net als Surface overigens.

reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Aug 18, 2006

Ik snap echt niet dat top series als Invasion en Surface gecancelled worden. Terwijl soaps zoals As the World Turns al 50 jaar bezig zijn. :/

reply
0
PVB
Pim v. Bree
Aug 18, 2006

Ik vind het ook wel jammer dat dit soort series stoppen, maar toch begrijp ik het wel. Series zoals Invasion, Surface en Threshold zijn allemaal gecancelled dit jaar, ik heb ze allemaal gezien, maar toch vind ik ze minder goed/leuk dan series die het wel volhouden. Vooral Invasion had gewoon te weinig snelheid, Surface had een te groot 'kinder' gehalt, en Threshold weer het 'freak of the week' idee. Heist is ook nog een serie die gecancelled is, deze serie vond ik nou niet echt een leuke cast hebben en te 'popiejopie'. Maar desalniettemin, er zijn veel slechtere series die wel blijven bestaan.

reply
0
JR
Jan-Willem Ros
Aug 26, 2006

Ik vraag me af waarom een serie van zo'n kwaliteit gecancelled word. :evil:

reply
0
B
BASIL
Aug 27, 2006

Deze reeks komt in september bij ons uit op dvd :wink:

reply
0
AH
Andre van Helvoort
Aug 27, 2006

Ik heb de serie Invasion seizoen 1 ook gezien.

Ik vindt het best een aardige serie, alleen vindt ik dat er in het de laatste aflevering niet alle vragen worden behandeld, dat is niet erg als er maar een vervolg op komt. Dus laat het 2e seizoen maar snel komen.

cijfer 7.2

reply
0
P
promat
Aug 27, 2006

Euuhh Andre, heb jij dit topic wel doorgelezen ?
Zie een paar posts hierboven...

:oops:

reply
0
P
promat
Aug 27, 2006

Euuhh Andre, heb jij dit topic wel doorgelezen ?

reply
0
P
promat
Aug 27, 2006

foutje

reply
0
AH
Andre van Helvoort
Aug 27, 2006

promat wrote: Euuhh Andre, heb jij dit topic wel doorgelezen ?

ja hoezo als ik vragen mag.

reply
0
P
promat
Aug 27, 2006

Andre van Helvoort wrote:

Omdat jij zegt: laat het 2e seizoen maar komen, terwijl er al lang bekend is dat de serie is gecancelled in Amerika.

reply
0
P
promat
Aug 27, 2006

Omdat jij zegt: laat het 2e seizoen maar komen, terwijl er al lang bekend is dat de serie is gecancelled in Amerika.

reply
0
AH
Andre van Helvoort
Aug 28, 2006

promat wrote:
Andre van Helvoort wrote: [quote=promat]Euuhh Andre, heb jij dit topic wel doorgelezen ?

Omdat jij zegt: laat het 2e seizoen maar komen, terwijl er al lang bekend is dat de serie is gecancelled in Amerika.[/quote]Dat heb ik wel gelezen ja, maar ik bedoelde dan ook dat ze toch maar nog maar eens een keer na moeten gaan denken en dan toch maar met seizoen 2 moeten komen al is het maar door een andere film-maatschappij.

reply
0
C
chrissnow
Aug 31, 2006

Degene die de serie "gecancelled" heeft is ook niet helemaal van deze wereld.....

reply
0
C
chrissnow
Sep 04, 2006

Gisterenavond laatste aflevering gekeken; redelijk tevreden met het einde ook al is het voor een deel open.
Wil toch dat ze maar een S2 moeten gaan maken

reply
0
X
xirow
Sep 07, 2006

Weet iemand toevallig hoe ver Invasion hier in Nederland op tv precies is? Dus welke 2 afleveringen kwamen gisteren op tv? Ik heb ze namelijk gemist en wil ze (via een andere weg) graag alsnog zien.

reply
0
AH
Andre van Helvoort
Sep 07, 2006

xirow wrote: Weet iemand toevallig hoe ver Invasion hier in Nederland op tv precies is? Dus welke 2 afleveringen kwamen gisteren op tv? Ik heb ze namelijk gemist en wil ze (via een andere weg) graag alsnog zien.
alstublieft.

Season 1, Episode 17: The Key
Season 1, Episode 18: Re-Evolution

reply
0
X
xirow
Sep 07, 2006

xirow wrote: Weet iemand toevallig hoe ver Invasion hier in Nederland op tv precies is? Dus welke 2 afleveringen kwamen gisteren op tv? Ik heb ze namelijk gemist en wil ze (via een andere weg) graag alsnog zien.
alstublieft.

Hartstikke bedankt (y)

reply
0
AH
Andre van Helvoort
Sep 07, 2006

xirow wrote:
Andre van Helvoort wrote: [quote=xirow]Weet iemand toevallig hoe ver Invasion hier in Nederland op tv precies is? Dus welke 2 afleveringen kwamen gisteren op tv? Ik heb ze namelijk gemist en wil ze (via een andere weg) graag alsnog zien.
alstublieft.

Hartstikke bedankt (y)[/quote]Graag gedaan ik had hen nog in mijn PPC staan omdat ik hem ook eerst volgde op tv tot dat ik een keer 2 afleveringen had gemist.

Maar ik heb ze inmiddels toch allemaal al gezien.

reply
0
J
jack-5
Oct 01, 2006

nog 3 dagen en dan is Invasion tekoop in Nerderland :D

reply
0
O
Ohjajoh!?
Oct 08, 2006

Gisteren gezien bij Saturn Zuidplein Rotterdam voor €49,99 :cry:

Zonde dat het maar één seizoen is, onbegrijpelijk...eindelijk weer eens een serie van top kwaliteit, met een duidelijke (en doorlopende) verhaallijn en dan cancellen ze het wegens te hoge kosten en weinig animo. En zo'n show als Numbers die op Veronica er altijd na kwam heeft wel een tweede seizoen gehad...hoe verzinnen ze het!? :shock:
Ongelooflijk, er zijn al zat van die series en dan verzinnen ze er één waarbij een rekenwonder effe de moord oplost :? ....effe kijken ..pi³ x 454479,898² delen door 7894,578 x pi½ ah ha..het is de butler :roll:

Moet zeggen dat ik invasion qua verhaal nog beter vind dan Lost. Daar zijn gewoon in het script zelf al lost geraakt! Ze verzinnen maar steeds weer wat bij op het zooitje uit te rekken.

reply
0
O
Ohjajoh!?
Oct 08, 2006

Weet niet of het uberhaupt wat helpt, maar je kan een petitie tekenen om de show te redden:

http://www.petitiononline.com/33030/petition.html

reply
0
W
wolfrolf
Oct 09, 2006

Ohjajoh!? wrote: ..effe kijken ..pi³ x 454479,898² delen door 7894,578 x pi½ ah ha..het is de butler :roll:

[img]http://x402.putfile.com/4/10709122060.gif[/img]! Dat klinkt als een fascinerende show :P

Het is verder inderdaad erg jammer dat Invasion gecancelled is... hoewel het best een slome serie was qua verhaal...

reply
0
DLM
Dead Like Me
Oct 29, 2006

Ik heb nu nog twee afleveringen te gaan. Naar het uitziet zijn het twee spannende afleveringen. :P

Echt fantastische serie zeker kijken allemaal.
:wink:

reply
0
B
BASIL
Oct 29, 2006

Dead Like Me wrote: Ik heb nu nog twee afleveringen te gaan. Naar het uitziet zijn het twee spannende afleveringen. :P

Echt fantastische serie zeker kijken allemaal.
:wink:

Laat ons weten als je de 2 laatste afleveringen gezien hebt :wink:

reply
0
I
intexor
Oct 29, 2006

jack-5 wrote: nog 3 dagen en dan is Invasion tekoop in Nerderland :D

is dit nu ook weer een serie met aparte releasedatums voor België en Nederland? want ben hem hier nog nergens tegengekomen, of hij moest toevallig al uitverkocht geweest zijn in de winkels waar ik kom.

reply
0
B
BASIL
Oct 29, 2006

intexor wrote:
jack-5 wrote: nog 3 dagen en dan is Invasion tekoop in Nerderland :D

is dit nu ook weer een serie met aparte releasedatums voor België en Nederland? want ben hem hier nog nergens tegengekomen, of hij moest toevallig al uitverkocht geweest zijn in de winkels waar ik kom.

In Brussel is hij nergens te vinden.

reply
0
I
intexor
Oct 30, 2006

misschien verkoopt hij gewoon goed want ik zie de box nu bijv. wel staan op Mediadis en ook bij Proxis. dan bestel ik hem maar.

reply
0
B
BASIL
Oct 30, 2006

intexor wrote: misschien verkoopt hij gewoon goed want ik zie de box nu bijv. wel staan op Mediadis en ook bij Proxis. dan bestel ik hem maar.

aan welke prijs?

reply
0
I
intexor
Oct 30, 2006

BASIL wrote:
intexor wrote: misschien verkoopt hij gewoon goed want ik zie de box nu bijv. wel staan op Mediadis en ook bij Proxis. dan bestel ik hem maar.

aan welke prijs?

€44.99

http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=157819

reply
0
B
BASIL
Oct 30, 2006

intexor wrote:
BASIL wrote: [quote=intexor]misschien verkoopt hij gewoon goed want ik zie de box nu bijv. wel staan op Mediadis en ook bij Proxis. dan bestel ik hem maar.

aan welke prijs?

€44.99

http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=157819[/quote]

Ik vind hem veel te duur zekers voor een reeks zonder een einde. Ik ga wachten totdat de R1 aan ongeveer 20€ komt. :wink:

reply
0
S
Seth__Gekko
Oct 30, 2006

Oef lekker aan de prijs voor een open serie inderdaad.

reply
0
DLM
Dead Like Me
Oct 31, 2006

}Wow ik heb nu alle afleveringen gezien en ben echt hellemaal ondersteboven. Ik moet zeggen dat het jammer is dat er tot nog toe maar een seizoen is. Maar met dit einde is wat mij betreft wel te leven. Veel vragen worden beantwoord en er blijven voldoende speculaties mogelijk. :lol:

Maar even over de prijs ik heb bij media markt rond de dertig euro betaald voor mij Invasion DVDbox. Ik vindt het ook vreemd dat de box niet in iedere winkel te vinden is. Maar ik raad aan naar media markt of V&D te gaan want daar zie ik de box geregeld staan. { Mischien leuk om te vertellen. Toen ik bij media markt was. stonden nog minstens 5 boxen en toen ik een uurtje of wat later mijn box wilde pakken om af te rekenen had ik nog net de laatste. :D }

Echt kijken / Kopen echt de moeite waaard :P

reply
0
C
Chiel!
Jun 23, 2008

Bijna 2 jaar na het laatste bericht in dit topic: Inmiddels de eerste uitzending gezien, en ik vroeg me af of het héél erg sf word, met buitenaardse wezenens en dat soort shit...

Dan kan ik nu direct afhaken :)

reply
0
P
promat
Jun 23, 2008

wordt wel gesuggereerd maar zien doe je ze niet veel

reply
0
C
Chiel!
Jun 23, 2008

Wél dus... oke. Dat je ze niet ziet is dan wel weer een pluspunt, morgen maar eens afl. 2 kijken voordat ik de hele serie download.

reply
0
IB
Ingmar B.
Jun 24, 2008

Ik heb seizoen 1 gekocht paar weken terug voor 25 euro bij de FRS. Nog niks van gezien, maar lijkt me tof!

reply
0