Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
H
Hermiek*
Joan of Arcadia
Feb 17, 2006

Heeft iemand enig idee wanneer seizoen 1 van Joan of Arcadia uitkomt in Nederland, R2?

C
Cooldown
Feb 17, 2006

Heeft iemand enig idee of het klopt dat de serie helemaal gestopt is??

reply
0
E
Exxon
Feb 17, 2006

Ik wil hem ook op DVD, de serie is helemaal gestopt na 2 seizoen en wordt in het voorjaar herhaald, waarschijnlijk RTL4, misschien RTL7.

reply
0
P
pavago
Feb 18, 2006

echt jammer dat ie gecanceld is net nu het wat spannender begon te worden op het einde van s2 :cry:

reply
0
K
Koploper
Feb 18, 2006

hmmm vroeg me al af of hier ooit een box van kwam maar nu de serie gecancelt is ga ik dus ie meer aanschaffe..

Jammer.........

reply
0
E
Exxon
Feb 18, 2006

Ik denk dat ze er eerst van uit gingen dat er nog een S3 kwam omdat S2 een open einde had en dat het daarna is gecanceld. Jammer, was een goeie serie.

reply
0
K
Koploper
Feb 18, 2006

Weet iemand trouwens de reden dat ie gecancelt is te weinig kijkers?.....

reply
0
P
pavago
Feb 18, 2006

Koploper wrote: Weet iemand trouwens de reden dat ie gecancelt is te weinig kijkers?.....

volgens mij paste het niet in het beleid van de zender enzo..

reply
0
K
Koploper
Feb 18, 2006

pavago wrote:
Koploper wrote: Weet iemand trouwens de reden dat ie gecancelt is te weinig kijkers?.....

volgens mij paste het niet in het beleid van de zender enzo..

Misschien dat een andere zender de serie overneetm zou daar spraken van kunne zijn......

reply
0
N
naomivd
Feb 19, 2006

nee denk niet dat een andere zender het zou overnemen, anders had je er waarschijnlijk nu al wat van gehoord. de serie is al bijna een jaar van de buis... wel jammer idd, vooral met dat open einde.

reply
0
H
Hermiek*
Feb 19, 2006

Ik denk dat ik ondanks het open einde, toch de 2 seizoenen wel aan wil schaffen.. dus als iemand daar meer nieuws over heeft, hoor ik het graag!! :)

reply
0
S
starbuck
Feb 20, 2006

Ik mis haar wel een beetje :oops:

[img]http://www.cult.tv/images/Arcadia1.jpg[/img]

reply
0
P
pavago
Feb 20, 2006

misschien als we allemaal mailen naar rtl ofzo ? dat ze dan wat meer haast maken met het uitbrengen hiero?

reply
0
K
Koploper
Feb 21, 2006

pavago wrote: misschien als we allemaal mailen naar rtl ofzo ? dat ze dan wat meer haast maken met het uitbrengen hiero?

Kdenk nie dat het veel zou helpen :( als ze de serie eenmaal staken dan...................

reply
0
T
TR1988
Feb 21, 2006

De serie werd in Amerika uitgezonden door het tv-station CBS. Na seizoen 1 daalde de kijkcijfers per aflevering zo erg dat ze op de helft van seizoen 2 hebben besloten het te cancelen. Hiervoor is de serie The Ghost Whisperer met Jennifer Love Hewitt voor teruggekomen. Ik weet alleen niet of de box van seizoen 1 en 2 ook r2 uitkomt.

reply
0
E
Exxon
May 14, 2008

De boxen zijn op Amazon.com afgeprijsd naar 20 dollar, wat op dit moment neerkomt op € 12,95. Heb ze daarom een week geleden besteld.

Een paar dagen nadat ik de boxen had besteld keek ik in het dagschema van RTL en Joan of Arcadia wordt vanaf 2 juni elke dag herhaald, om 18.00u op RTL8.

reply
0
G
goldeagle31
Aug 13, 2008

TR1988;877112 wrote: De serie werd in Amerika uitgezonden door het tv-station CBS. Na seizoen 1 daalde de kijkcijfers per aflevering zo erg dat ze op de helft van seizoen 2 hebben besloten het te cancelen. Hiervoor is de serie The Ghost Whisperer met Jennifer Love Hewitt voor teruggekomen. Ik weet alleen niet of de box van seizoen 1 en 2 ook r2 uitkomt.

hallo ik kan je zeggen waar je ghost whisperer kunt kopen seissoen 1 en seissoen2 je moet dan naar deze site gaan ff aan melden dan ff de serrie intypen en dan op film zetten en dan op het pijlje langs het balkje waar zoeken staat en dan alles op kliken en hij vind de serrie alleen de serrie joan of arcadia hebben ze niet hebik ook al gezocht op die site ik hoop dat jullie me kunnen helpen of door geven waar ik joan of arcadia ergens kan kopen oja de site waar je ghost whisperer kunt kopen is www.cosmox.nl ik hoop dat ik jullie hier mee heb geholpen en hoop dat iemand mij 'n site kunnen door geven waar ik de serrie joan of arcadia seissoen 1+2 kan kopen of bestellen

MVG goldeagle31

reply
0
G
goldeagle31
Aug 13, 2008

hallo ik kan je zeggen waar je ghost whisperer kunt kopen seissoen 1 en seissoen2 je moet dan naar deze site gaan ff aan melden dan ff de serrie intypen en dan op film zetten en dan op het pijlje langs het balkje waar zoeken staat en dan alles op kliken en hij vind de serrie alleen de serrie joan of arcadia hebben ze niet hebik ook al gezocht op die site ik hoop dat jullie me kunnen helpen of door geven waar ik joan of arcadia ergens kan kopen oja de site waar je ghost whisperer kunt kopen is www.cosmox.nl ik hoop dat ik jullie hier mee heb geholpen en hoop dat iemand mij 'n site kunnen door geven waar ik de serrie joan of arcadia seissoen 1+2 kan kopen of bestellen want ik ben die ook aan het zoeken want ik vond het een goede serrie joan of arcadia

MVG goldeagle31

reply
0