Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
E
Exxon
BitTorrent bestanden afspelen op DVD-Speler
Feb 18, 2006

Ik gebruik sinds pas BitTorrent om aflevering van TV-Serie te downloaden en daarbij gebruik ik VLC Media Player. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat op de DVD-Speler kan afspelen. Ik heb geen DVD brander, ik kan wel gewoon op CD branden zodat je een VCD krijgt. En als ik een ondertitel download, kan die dan ook daarop staan? Alvast bedankt!

1
1101
Feb 18, 2006

Verwacht geen antwoord. Wij kopen alles altijd.

reply
0
MH
Michael Hamers
Feb 18, 2006

Slotje dr op misschien hier???

reply
0
S
Sneaker
Feb 18, 2006

Martello wrote: Slotje dr op misschien hier???

Lijkt me niet meer dan logisch :wink: .

reply
0
B
BasH
Feb 18, 2006

Vind het wel raar. Topicstarter is helemaal lekker gemaakt in een ander topic over Bittorrent en begint enthousiast te downloaden. Als hij vervolgens de rest van de informatie wil, reageert iedereen hier weer roomser dan de Paus. Het is een beetje meten met twee maten.

reply
0
1
1101
Feb 18, 2006

Inderdaad. Maar voor Big Brother he. Je kunt video omzetten naar MPEG2 maar om dat nu uit te gaan leggen is weer een beetje veel werk.

reply
0
S
Sneaker
Feb 18, 2006

Downloaden is één ding. Hulp vragen hoe je er ondertiteling onder kan zetten en vragen hoe je het om kan zetten, zodat het geschikt is voor een CD/DVD. Dat mag niet op dit forum.

Maar ben het eens over het meten met twee maten. Maar wat niet mag, dat mag niet.

reply
0
NS
Nathan Strik
Feb 18, 2006

Zo, slotje hierop...

En topics over downloaden mogen ook niet, even voor de goede orde.

Er kan natuurlijk wel eens iets door onze strenge bewaking glippen, maar da's dus niet de bedoeling.

reply
0