Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
W
Werner
PlayUSA: Van waar?
Feb 19, 2006

Een simpel vraagje: van waar verzendt PlayUSA? www.playusa.com Kwestie van douane-perikelen en zo even te checken...

H
hare
Feb 19, 2006

Canada volgens mij :)

reply
0
P
Painkiller
Feb 19, 2006

?

Ik dacht juist dat playusa eerst intern vanuit noord amerika naar play.com stuurt (indien je vanuit europa bestelt), vanwaar het zaakje naar je gepost wordt, juist om zo de douane perikelen te omzeilen.

Kan iemand anders dit bevestigen, aangezien het een tijdje geleden is dat ik daar heb bestelt...

reply
0
W
Werner
Feb 19, 2006

Painkiller wrote: ?

Ik dacht juist dat playusa eerst intern vanuit noord amerika naar play.com stuurt (indien je vanuit europa bestelt), vanwaar het zaakje naar je gepost wordt, juist om zo de douane perikelen te omzeilen.

Ja, dat is precies waar het me om te doen is. Iemand recentere informatie?

reply
0
R
riskykarin1981
Feb 27, 2006

Ik heb meerdere keren bij playusa besteld en ik heb nog nooit moeten bij betalen.

reply
0
T
TheGodfather
Feb 27, 2006

De laatste paar keer dat ik er heb besteld kwam het vanuit Brussel ;)

reply
0
W
Werner
Feb 28, 2006

Thanks. 'k Heb eens 1 dvd'tje besteld om het uit te proberen...

reply
0
R
riskykarin1981
Feb 28, 2006

De meeste bestellingen die ik gedaan heb, heb ik ook erg snel gekregen. De laatste bestelling deed ik rond de feestdagen (kerst) dat is niet aan te raden. Deze zending duurde 3 weken ofzo.

Maar verder heb ik over PlayUSA en Play.com totaal klachten. Het is mijn nummer 1 leverancier :) en ze helpen graag om mijn verslaving in stand te houden :)

reply
0