Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Albie
Feb 20, 2006
Ik heb hier 5 exemplaren liggen van: Made in Holland - 'De beste nederpop klassiekers van toen, door topartiesten van nu' (Muziek 10 Daagse 2005) Ik geef ze weg! De eerste 5 mensen die me een PM'etje sturen krijgen er één. De verzendkosten zijn 1,56. [img]http://217.148.171.144/productimages/autoimport/927100_927199/0724320050520_bg_front.jpg[/img] Tracklist: 01. Krezip - Venus 02. Guus Meeuwis - 15 Miljoen Mensen 03. Blof - Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder 04. Brainpower Ft. Frank Boeijen - De Kleur Van Je Hart (Zwart Wit 2005) 05. Trijntje Oosterhuis - Am I Losing You Forever? 06. Di-Rect - Iedereen Is Van De Wereld 07. Jan Smit - Het Werd Zomer 08. Ali B Ft. Bots - Wat Zullen We Drinken (7 Dagen Lang) 09. Acda & De Munnik - De Glimlach Van Een Kind 10. De Dijk - Welterusten, Meneer De President Bonustrack: 11. Ferry Corsten - De Bestemming