Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
K
Kenneth
shop21.be
Feb 27, 2006

Iemand ervaring met deze site? Er is geen creditkaart vereist en de verzending is gratis... De prijzen lijken mij zeer redelijk, ik weet niet of ze ook verzenden naar Nederland.

S
SpaaiK
Feb 27, 2006

Heb er al enkele keren een bestelling geplaatst van "Prijspakkers" en "Koopjes".
Alles verliep zoals het hoort maar naar Nederland komen er nog 5euro verzendingskosten bij.

reply
0
W
Werner
Feb 27, 2006

Heb er ervaring mee. Totnogtoe gelukkig alleen positief. Shop21 heeft een winkeltje in Bredene, ben er een paar keer geweest. Ze proberen met een beperkt aantal titels te "hard discounten", en tussen de aanbiedingen zit er al wel eens iets tussen. Zo heb ik er in de week van de release de 2-disc van Collateral op de kop kunnen tikken voor 14 euro. Ik heb een paar weken geleden nog met Nikey, de zaakvoerder, gesproken, en het winkeltje gaat binnenkort de deuren sluiten zodat ze zich voor de volle 100 % op de internetverkoop kunnen richten. Alleen is het met de Belgische posttarieven inderdaad niet meer te doen om gratis te verzenden naar Nederland, zoals elke Belg intussen wel weet. Als je zo wat titels kan laten samenkomen, is het ook voor Nederlanders best een interessante site.

reply
0
B
Blackthorne
Mar 01, 2006

Ook alleen positieve ervaringen mee gehad: snelle levering, correct afgehandeld en beantwoorden correspondentie direct.

reply
0