Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
LV
Lisa V
Frasier seizoen 5
Mar 06, 2006

Iemand enig idee wanneer seizoen 5 van Frasier (paramount) eindelijk utikomt? Op de site van paramount staat dat 5-8 moet uitkomen in 2006 maar daar is niets van te bekennen, en als ik mail naar paramount komen ze ook al niet verder dan een '2006'.

GP
Gerhu Punte
Jun 22, 2006

Ja, ook ik ben erg benieuwd!! Wie-o-wie brengt licht in de duisternis????
Wanneer kunnen we seizoen 5 en volgende verwacten?

reply
0
D
Ducktown
Jun 22, 2006

Ja het wordt inderdaad tijd dat deze eens gaat uitkomen.
Op regio 1 zijn ondertussen ook seizoen 6,7,8 en 11 al verkrijgbaar.

reply
0
PS
peter smits
Jun 23, 2006

wat is er gebeurt met de missende seisoenen dan?

reply
0
D
Ducktown
Jun 23, 2006

Is niks mee gebeurt seizoen 8 is net een paar weken uit seizoen 11 is al een hele tijd verkrijgbaar ik weet ook niet waarom dit seizoen is uitgebracht terwijl er nog andere seizoenen moesten uitkomen.

Ik heb dit ook bij een paar andere serie's gezien rare jongens die Amerikanen. :D

reply
0
I
intexor
Jun 23, 2006

wat ik nog gekker vond is dat ze op amazon dan ook boxen aanboden waar dan de eerste seizoenen en dat laatste seizoen inzaten, staat toch helemaal niet mooi. maar is idd blijkbaar niet uitzonderlijk in de VS.

anyway ik hoop dat ze hier nog eens uitkomen, vond het een redelijk leuke serie (wat ik er van gezien heb althans, denk vooral de eerste seizoenen).

reply
0
GP
Gerhu Punte
Dec 12, 2006

Bijgaand antwoord kreeg ik tot mijn spijt op een door mij aan Van Leest gestelde vraag:

[i]Beste Gerhu,

de release is helaas niet doorgegaan, oftewel: de leverancier zag er geen heil meer in en heeft besloten om seizoen 5 in Nederland niet meer uit te brengen. Vrij ongewoon, moet ik zeggen!

Verschrikkelijk balen!!!!!

reply
0
TB
Theo B
Dec 12, 2006

Gerhu Punte wrote:
Verschrikkelijk balen!!!!!

Inderdaad!

Iemand enig idee of in de UK wel seizoen 5 (en verder) wordt uitgebracht?

reply
0
D
dvdfre@k
Dec 12, 2006

03-05-2007 Frasier - Seizoen 6 TV film/serie Paramount
04-10-2007 Frasier - Seizoen 7 TV film/serie Paramount

reply
0
TB
Theo B
Dec 12, 2006

dvdfre@k wrote: 03-05-2007 Frasier - Seizoen 6 TV film/serie Paramount
04-10-2007 Frasier - Seizoen 7 TV film/serie Paramount

Dat zal dan ook wel niet doorgaan!

reply
0
M
Murgen
Dec 16, 2006

Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u de DVD ‘Frasier’ bij ons besteld met bestelnummer:

De filmmaatschappij heeft kort geleden echter laten weten dat dit artikel niet meer uitgebracht zal worden. Om die reden hebben wij uw bestelling dan ook moeten annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice

Belachelijk! En zo stimuleer je zone-loze spelers ... duH! :evil:

reply
0
GP
Gerhu Punte
Dec 16, 2006

Zouden we nu ook de eerste 4 seizoenen weer kunnen inleveren en ons geld kunnen terugkrijgen? Eerst iemand lekker maken en dan zomaar stoppen, dat riekt naar Wanprestatie en volgens de wet is dat strafbaar!

reply
0
CW
Celtic Warrior
Dec 20, 2006

Wat voor een onzin is dit nu zeg, er zijn wss een hoop mensen die die boxen gekocht hebben, waaronder ik. Echte rotstreek! :(

reply
0
C
CyB
Dec 29, 2006

Hallo,

Ik had seizoen 5 ook eerst bij bol.com besteld, maar kreeg ook de mededeling dat deze box door Paramount geannuleerd werd.

Dan maar de import-versie bestellen bij Amazon dacht ik, maar heb em vandaag ontvangen en vreemd genoeg was deze wel met Nederlandse ondertiteling.

Dus voor zij die em graag willen op regio 2 en met NL-ondertiteling kan ik Amazon.com aanraden. Ik had em binnen 3 dagen (België).

Groetjes,
CyB

reply
0
HW
Hans Wilmes
Jan 03, 2007

Hallo Cyb en andere Frasier liefhebbers,

Ik zou graag serie 5 bestellen MET Nederlandse ondertiteling. Weet iemand de beste weg?

Als ik hem bij Amazon.com in de VS bestel krijg ik dan niet een DVD serie met verkeerde regio-code? (zonder ondertiteling)

Als ik in Engeland bestel hoe is het dan met de ondertiteling? Hoe gaat het betalen van een bestelling in het buitenland, heeft iemand daar ervaring mee? Hoe zit het met bezorgkosten?

(Als ik hem in Duitsland bestel krijg ik waarschijnlijk een Duitse versie want op de series die ik nu heb is geen Duitse ondertiteling of Duits audiospoor, ik neem dus aan dat er een speciale versie voor de Duitsers gemaakt wordt, als er al iets voor Duitsland gemaakt wordt)

Alvast bedankt,

Hans

reply
0
C
CyB
Jan 03, 2007

Hans,

Ik heb je een mailtje gestuurd met enige info.
Voor andere liefhebbers; ik heb de box via UK besteld.
Dit is regio 2 en vreemdgenoeg MET Nederlandse ondertiteling.

Groetjes,
CyB

reply
0
TB
Theo B
Jan 03, 2007

Paramount is wel vreemd bezig dan.

Seizoen 1 brengen ze uit zonder NL-ondertiteling. Seizoen 5 heeft NL-ondertiteling en die wordt NIET hier uitgebracht.

reply
0
C
CyB
Jan 03, 2007

Ja, inderdaad. Mijn verbazing was ook groot toen ik Nederlands kon kiezen bij de subtitles. Het zou goed zijn als de volgende seizoenen ook langs deze weg besteld zouden kunnen worden.

reply
0
I
intexor
Jan 03, 2007

jezus toch wat een amateurs daar bij Paramount, hun series laat ik voorlopig wel links liggen (nuja, als ze eindelijk twin peaks S2 uitbrengen maak ik even een uitzondering :p).

reply
0
S
Speedy
Jan 09, 2007

Wat me opvalt is dat die boxen in UK altijd achterlijk duur zijn in vergelijking met de NL prijzen! Ruim 40 euro?!? (Amazon.co.uk en play.com)
Voor de eerste 4 boxen heb ik hier in de winkel ongeveer 25 betaald en dat vond ik al veel geld.

reply
0