Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
X
xandernijsten
dvd hakkelt
Mar 27, 2006

Ik heb hier een gemonteerde film die vandaag op dvd moet staan, maar na een hele nacht eraan te hebben gewerkt is het nog niet gefixt. Het bestand dat naar de dvd moet is een DV AVI bestand met een resolutie van 720x576 (PAL D1; 10 minuten; 2,11 GB) geexporteerd uit Adobe Premiere. Allereerst heb ik 'WinAVI Video Converter' gebruikt. Deze converteerde de film netjes in de benodigde VOB bestanden etc. Maar eenmaal op dvd (via Nero), hakkelde hij zowel in de pc, als op twee dvd spelers hier. Toen ik de VOB bestanden ging afkijken, was hetzelfde aan de hand. Daarna heb ik nog een paar programma's gebruikt met hetzelfde resultaat. Het laatste was 'Super DVD Creator'. Daar leken de VOB bestanden wél in eerste instantie te werken, maar eenmaal op dvd via de interne brander had ik weer hetzelfde probleem overal! Er is haast bij, dus als je een mogelijke oplossing denkt te weten, antwoord dan alstjeblieft! Alvast bedankt, Xander

NS
Nathan Strik
Mar 27, 2006

Wat zijn je gebruikte bitrate instellingen?

reply
0
X
xandernijsten
Mar 27, 2006

Het probleem is al opgelost met 'Showbiz DVD'.

reply
0