Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
R
R_B
R_B
Enquete
Mar 29, 2006
Als ik op de link van de mail klik (http://www.allesoverfilm.nl/survey.php), krijg ik dit: U heeft reeds uw stem uitgebracht. Het is niet mogelijk om twee keer aan de stemming deel te nemen. De DVD.nl crew Terug naar index ============= Ik heb nog geen enquete ingevuld.
Mar 29, 2006
Als ik op de link van de mail klik (http://www.allesoverfilm.nl/survey.php), krijg ik dit: U heeft reeds uw stem uitgebracht. Het is niet mogelijk om twee keer aan de stemming deel te nemen. De DVD.nl crew Terug naar index ============= Ik heb nog geen enquete ingevuld.
T
Timothy
Timothy
Mar 29, 2006
Ik wel, en het is in ieder geval een mooi initiatief. Zit er toevallig niemand anders op jouw netwerk die al gestemd kan hebben?
Ik wel, en het is in ieder geval een mooi initiatief. Zit er toevallig niemand anders op jouw netwerk die al gestemd kan hebben?
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Re: Enquete
Mar 29, 2006
Precies hetzelfde hier. Wil hem wel graag invullen in ieder geval!
Mar 29, 2006
R_B wrote: Als ik op de link van de mail klik (http://www.allesoverfilm.nl/survey.php), krijg ik dit:
U heeft reeds uw stem uitgebracht. Het is niet mogelijk om twee keer aan de stemming deel te nemen.
De DVD.nl crew
Terug naar index
=============
Ik heb nog geen enquete ingevuld.
Precies hetzelfde hier. Wil hem wel graag invullen in ieder geval!
reply
0
J
Jan
Jan
Mar 29, 2006
En bij mij dus niet !!
Philippe wrote:Lennart Heurter wrote: Bij mij werkt hij gewoon.
Idem bij mij.
En bij mij dus niet !!
reply
0
P
pfan
pfan
Mar 29, 2006
En bij mij dus niet !![/quote]
Bij mij ook niet!
Jan wrote:Philippe wrote: [quote=Lennart Heurter]Bij mij werkt hij gewoon.
Idem bij mij.
En bij mij dus niet !![/quote]
Bij mij ook niet!
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Mar 29, 2006
Kan het zijn dat bij diegene waar het niet werkt dat jullie niet automatisch inloggen? Als dat zo is, zet dan even een vinkje bij "Automatisch inloggen" en dan kun je als het goed is wel de enquete invullen.
Kan het zijn dat bij diegene waar het niet werkt dat jullie niet automatisch inloggen? Als dat zo is, zet dan even een vinkje bij "Automatisch inloggen" en dan kun je als het goed is wel de enquete invullen.
reply
0
RT
Rianne T.
Rianne T.
F
Frank
Frank
Mar 30, 2006
Bij mij ook. Dat kan dus niet de oorzaak zijn van het probleem.
Rianne van der Tuin wrote: Ik doe niet aan automatisch inloggen en bij mij deed hij het wel gewoon
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Mar 30, 2006
Het is niet en/en, maar of/of. Veel mensen hadden dit probleem ook bij de DVD.nl awards. Na het automatisch inloggen te hebben aangevinkt ging het bij die mensen (vaak) goed.
Dit wil dus niet zeggen dat als je het automatisch inloggen niet hebt aangevinkt je de problemen dus ook altijd hebt.
Frank wrote:Rianne van der Tuin wrote: Ik doe niet aan automatisch inloggen en bij mij deed hij het wel gewoon
Het is niet en/en, maar of/of. Veel mensen hadden dit probleem ook bij de DVD.nl awards. Na het automatisch inloggen te hebben aangevinkt ging het bij die mensen (vaak) goed.
Dit wil dus niet zeggen dat als je het automatisch inloggen niet hebt aangevinkt je de problemen dus ook altijd hebt.
reply
0
W
Werner
Werner
EH
Erik Hagen
Erik Hagen
Apr 07, 2006
Goed initiatief inderdaad. (y) Heb 'm natuurlijk ook ingevuld. Ben benieuwd wat eruit komt rollen.
Goed initiatief inderdaad. (y) Heb 'm natuurlijk ook ingevuld. Ben benieuwd wat eruit komt rollen.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
May 18, 2006
De resultaten van de enquete zijn verwerkt en hebben er vooral voor gezorgd dat het aantal 'hardware' subfora nu flink is uitgebreid zodat 'Home Theater Algemeen' wat overzichtelijker wordt. Een deel van de threads zijn reeds overgezet naar de nieuwe subfora, we zijn hier echter nog niet klaar mee.
De resultaten van de enquete zijn verwerkt en hebben er vooral voor gezorgd dat het aantal 'hardware' subfora nu flink is uitgebreid zodat 'Home Theater Algemeen' wat overzichtelijker wordt. Een deel van de threads zijn reeds overgezet naar de nieuwe subfora, we zijn hier echter nog niet klaar mee.
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
May 18, 2006
Eric,
Waarom dan geen subforum voor 'Versterking'???? :?
Nu heeft elk onderdeel een eigen subforum behalve het misschien wel meest essentiele onderdeel van een HT.... :wink:
Groet,
Alexander
Eric van Ballegoie wrote: De resultaten van de enquete zijn verwerkt en hebben er vooral voor gezorgd dat het aantal 'hardware' subfora nu flink is uitgebreid zodat 'Home Theater Algemeen' wat overzichtelijker wordt. Een deel van de threads zijn reeds overgezet naar de nieuwe subfora, we zijn hier echter nog niet klaar mee.
Eric,
Nu heeft elk onderdeel een eigen subforum behalve het misschien wel meest essentiele onderdeel van een HT.... :wink:
Groet,
Alexander
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
May 18, 2006
Eric van Ballegoie wrote: De resultaten van de enquete zijn verwerkt en hebben er vooral voor gezorgd dat het aantal 'hardware' subfora nu flink is uitgebreid zodat 'Home Theater Algemeen' wat overzichtelijker wordt. Een deel van de threads zijn reeds overgezet naar de nieuwe subfora, we zijn hier echter nog niet klaar mee.Werkt erg fijn! Thanx!
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
May 18, 2006
Is inmiddels toegevoegd, 'versterkers en receivers' hebben nu ook een eigen hoekje.
A. Duijmelinck wrote:
Is inmiddels toegevoegd, 'versterkers en receivers' hebben nu ook een eigen hoekje.
reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Joost v.d. Ham
May 18, 2006
wow....ik dacht even op een hardware forum beland te zijn ;) Ach, er zal wel vraag naar zijn.
wow....ik dacht even op een hardware forum beland te zijn ;) Ach, er zal wel vraag naar zijn.
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
May 18, 2006
U bent bij deze bedankt. :D :wink:
Eric van Ballegoie wrote:A. Duijmelinck wrote:
U bent bij deze bedankt. :D :wink:
reply
0
J
joostpolletje
joostpolletje
May 18, 2006
Vind het ook super.. Veel overzichtelijker. En zo kan er efficienter wat gezocht worden!
Vind het ook super.. Veel overzichtelijker. En zo kan er efficienter wat gezocht worden!
reply
0
D
DC
DC
May 18, 2006
Hmm, ik kom hier voor DVD's niet voor hardware. Nu moet ik eerst een hele pagina naar beneden scrollen om bij de DVD-forumsectie(mediadragers) te komen. Kunnen jullie de mediadragers niet boven de hardware zetten? Het heet hier tenslotte toch DVD.nl, hardware forums zijn er genoeg.
[edit] Dat klinkt wel heel negatief, hardware is prima, maar verlies je corebusiness niet uit het oog!! [/edit]
Hmm, ik kom hier voor DVD's niet voor hardware. Nu moet ik eerst een hele pagina naar beneden scrollen om bij de DVD-forumsectie(mediadragers) te komen. Kunnen jullie de mediadragers niet boven de hardware zetten? Het heet hier tenslotte toch DVD.nl, hardware forums zijn er genoeg.
[edit] Dat klinkt wel heel negatief, hardware is prima, maar verlies je corebusiness niet uit het oog!! [/edit]
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
May 18, 2006
Boven elk forumonderdeel zit een blauwe balk met daarin een tekst. Boven de subfora over dvd's staat Mediadragers. Als je daar een keer op drukt worden de andere subfora als het ware 'verborgen'.
Kijk, weer een probleem opgelost..... :wink:
DC wrote: Hmm, ik kom hier voor DVD's niet voor hardware. Nu moet ik eerst een hele pagina naar beneden scrollen om bij de DVD-forumsectie(mediadragers) te komen. Kunnen jullie de mediadragers niet boven de hardware zetten? Het heet hier tenslotte toch DVD.nl, hardware forums zijn er genoeg.
Boven elk forumonderdeel zit een blauwe balk met daarin een tekst. Boven de subfora over dvd's staat Mediadragers. Als je daar een keer op drukt worden de andere subfora als het ware 'verborgen'.
reply
0
D
DC
DC
May 18, 2006
Goeie tip, maar lost m'n probleem niet echt op. Dit moet ik bij elk bezoek opnieuw doen, bovendien wil ik DVD algemeen ook zien. Jouw oplossing toont maar 1 categorie.
A. Duijmelinck wrote:
Goeie tip, maar lost m'n probleem niet echt op. Dit moet ik bij elk bezoek opnieuw doen, bovendien wil ik DVD algemeen ook zien. Jouw oplossing toont maar 1 categorie.
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
May 18, 2006
Gewoon op de categorie klikken waar je in wil kijken en die gaat open en de andere sluiten weer. Lijkt me niets mis mee.
Wil je weer alles zien druk je op 'forum index' en je hebt weer een totaaloverzicht voor alle nieuwe berichten.
En tja, als je het te veel moeite vind om daarop te drukken als je inlogt dan vind ik je eigenlijk gewoon een mierenneuker....... :wink:
DC wrote:A. Duijmelinck wrote:
Gewoon op de categorie klikken waar je in wil kijken en die gaat open en de andere sluiten weer. Lijkt me niets mis mee.
Wil je weer alles zien druk je op 'forum index' en je hebt weer een totaaloverzicht voor alle nieuwe berichten.
En tja, als je het te veel moeite vind om daarop te drukken als je inlogt dan vind ik je eigenlijk gewoon een mierenneuker....... :wink:
reply
0