Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
X
xrage
probleem met lightscribe nec 4551a
Mar 31, 2006

Lo :) kan iemand mij mischien helpen ? Heb een nec 4551a en wil met nero lightscribe doen maar als ik de disc er om gekeerd in doe, dan zegt hij dat hij geen disk ziet ? en als ik een ander programma zie dan zegt hij kan lightscribe device niet vinden ? Groetjes

H
hstadman
Re: probleem met lightscribe nec 4551a
Mar 31, 2006

Weet je zeker dat je de disc er omgekeerd in moet doen? volgens mij werkt lightscribe met 2 lasers, 1 voor het schrijven en eentje voor de logo's voor lightscribe!
xrage wrote: Lo :) kan iemand mij mischien helpen ?
Heb een nec 4551a en wil met nero lightscribe doen maar als ik de disc er om gekeerd in doe, dan zegt hij dat hij geen disk ziet ? en als ik een ander programma zie dan zegt hij kan lightscribe device niet vinden ?

Groetjes

reply
0
X
xrage
Mar 31, 2006

jah maar als ik hem niet om keer dan zegt hij disc is full, en dat klopt want hij is al gebrand hehe maar doe ik een lege erin en dan gewoon erin, dan zegt hij je kan hierna niet meer branden weet je wel zeker dat je door wilt gaan ? hehehe

reply
0
U
Ultramorada
Aug 31, 2006

doet ie het inmiddels al?

reply
0