Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
DK
Dennis Kuijper
Munich
Apr 01, 2006

DreamWorks has sent over official artwork for Munich which stars Eric Bana, Daniel Craig and Ciarán Hinds. This new Steven Spielberg directed film will be available to own in either a single, or double-disc limited edition from the 9th May. The single-disc will retail at around $29.98, whereas the limited edition will set you back $36.98. As far as we know, the only extra material on the standard set will be a video introduction by Spielberg. The double-disc edition will include that, along with an in-depth seven-part behind the scenes documentary. We'll bring you further details shortly. For now, here's the standard art: [img]http://img98.imageshack.us/img98/6707/munichr1artworkpic4cl.jpg[/img] Brom:DvdActive

F
Filmfan1988
Apr 01, 2006

geen mooi artwork. Het ziek er een beetje uit als een standaard actiefilm, terwijl de film zelf veel meer is...

reply
0
T
TheGodfather
Apr 02, 2006

Filmfan1988 wrote: geen mooi artwork. Het ziek er een beetje uit als een standaard actiefilm, terwijl de film zelf veel meer is...

Helemaal mee eens. Hoop dat de 2 disc "LE" een mooiere hoes krijgt...

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Apr 06, 2006

Aangezien hij toch in een kast staat kan die artwork me niet echt boeien....zolang de inhoud maar goed is :P

reply
0
T
TheGodfather
Apr 12, 2006

R1 Collector`s Edition artwork:

[img]http://img115.imageshack.us/img115/5807/munich5lm.jpg[/img]

reply
0
A
Aloys
Apr 12, 2006

Die 2Disc ziet er beter uit, alleen past die achtergrondkleur niet echt bij de rest.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Apr 12, 2006

Jullie zijn ook niet snel tevreden he. Ik snap al die ophef over hoesjes niet zo. Je gaat toch niet hele dagen naar dat hoesje zitten kijken of wel. Ook zie ik alleen de zijkant maar als ie in de kast staat.
Foto niet mooi, kleur niet goed, lelijke balk enz enz.
Zoals The Duke al zei, het gaat toch om de inhoud. Dit is tenminste mijn mening.

reply
0
T
TheGodfather
Apr 12, 2006

Marcel den Haan wrote: Jullie zijn ook niet snel tevreden he. Ik snap al die ophef over hoesjes niet zo. Je gaat toch niet hele dagen naar dat hoesje zitten kijken of wel. Ook zie ik alleen de zijkant maar als ie in de kast staat.
Zoals The Duke al zei, het gaat toch om de inhoud. Dit is tenminste mijn mening.

tuurlijk wel, maar als je toch veel geld betaald voor een dvd, wil je natuurlijk wel gelijk een mooi hoesje erbij. En idd: dat rood vind ik ook niet echt mooi

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Apr 12, 2006

Marcel den Haan wrote: Ik snap al die ophef over hoesjes niet zo. Je gaat toch niet hele dagen naar dat hoesje zitten kijken of wel.

Ik kijk anders nergens meer van op....slipcases, stalen boeken, Harry Potter-boycot-acties..... :twisted:

Enige wat mij mbt deze titel interesseerd is wat die Limited Edition nu voor extra's heeft.....hij is vrij prijzig, en de specs zijn nog onbekend...1 maand voor de release....

reply
0
M
martini
Apr 13, 2006

Staat er nou Amsterdam op de achtergrond???

reply
0
REB
Rob Eric Blank
Apr 13, 2006

martini wrote: Staat er nou Amsterdam op de achtergrond???
Yep

reply
0
T
TheGodfather
Apr 14, 2006

2 disc lijkt een digipack te worden :D

[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/DVD/munich.jpg[/img]

reply
0
JV
Jurgen V
Apr 14, 2006

Sweeeeeet :D

reply
0
W
wushu-4-ever
Apr 15, 2006

Jurgen V wrote: Sweeeeeet :D

Ja toch! :wink:

Misschien nog een mooie limited edition erbij (wishful thinking)???

reply
0
SD
steven van dijk
Apr 15, 2006

martini wrote: Staat er nou Amsterdam op de achtergrond???

Als je de film heb gezien weet je dat er een stukje zich in Amsterdam afspeelt.

reply
0
SD
steven van dijk
Apr 15, 2006

Marcel den Haan wrote: Jullie zijn ook niet snel tevreden he. Ik snap al die ophef over hoesjes niet zo. Je gaat toch niet hele dagen naar dat hoesje zitten kijken of wel. Ook zie ik alleen de zijkant maar als ie in de kast staat.

Helemaal mee eens.

reply
0
R
Rubbert
Apr 15, 2006

Vind hem heel erg vet, de digipack, ga ik meteen halen. Alleen vind ik dat rode op de achtergrond niet echt passen. Maarja, misschien kun je dat plaatje ook bij het forum "dvd's regio 2" plaatsen??

reply
0
WD
Wouter van Dis
Apr 16, 2006

Word deze digipack alleen gereleased in the UK? Niet zo mooi in NL? Want hij is wel echt heel mooi.

reply
0
PH
Pascal Heister
Apr 17, 2006

had hem ook al gepost in een ander topic, maar hij staat hier dus ook al :)
Deze 2 disc wordt ook voor mij :)

reply
0
T
TheGodfather
May 05, 2006

Weet iemand toevallig hoe t komt dat de 2 disc LE nergens is te pre-orderen behalve bij axelmusic?
Zelfs pacific heeft `m niet :?

reply
0
BH
Bob Hiemstra
May 06, 2006

TheGodfather wrote: Weet iemand toevallig hoe t komt dat de 2 disc LE nergens is te pre-orderen behalve bij axelmusic?

Geen idee. Ik heb hem gepreordered bij loaded247, kon hem ook nergens anders vinden.

reply
0
BH
Bob Hiemstra
May 06, 2006

Bob Hiemstra wrote:
TheGodfather wrote: Weet iemand toevallig hoe t komt dat de 2 disc LE nergens is te pre-orderen behalve bij axelmusic?

Geen idee. Ik heb hem gepreordered bij loaded247, kon hem ook nergens anders vinden.

Ik kan hem daar trouwens nu ook niet meer vinden.
Beetje vaag allemaal.

reply
0
T
TheGodfather
May 06, 2006

Bob Hiemstra wrote:
Bob Hiemstra wrote: [quote=TheGodfather]Weet iemand toevallig hoe t komt dat de 2 disc LE nergens is te pre-orderen behalve bij axelmusic?

Beetje vaag allemaal.[/quote]
ok thnx voor het antwoord.
Iemand die nog toevallig een site weet waar ie te krijgen kan zijn? anders bestel ik `m wel bij axelmusic. Jammer dat ie daar zo duur is :(

reply
0
C
Cinemaniac
May 06, 2006

TheGodfather wrote:
Bob Hiemstra wrote: [quote=Bob Hiemstra][quote=TheGodfather]Weet iemand toevallig hoe t komt dat de 2 disc LE nergens is te pre-orderen behalve bij axelmusic?

Iemand die nog toevallig een site weet waar ie te krijgen kan zijn? anders bestel ik `m wel bij axelmusic. Jammer dat ie daar zo duur is :([/quote]

Tis idd vaag, ja. Verleden keer stond ie nog op dvdboxoffice voor 'n aardig prijsje, nu izzie daar nergens meer te vinden. Ik heb 'm in ieder geval gepreorderd bij amazon.

reply
0
T
TheGodfather
May 08, 2006

Cinemaniac wrote:
TheGodfather wrote: [quote=Bob Hiemstra][quote=Bob Hiemstra][quote=TheGodfather]Weet iemand toevallig hoe t komt dat de 2 disc LE nergens is te pre-orderen behalve bij axelmusic?

Iemand die nog toevallig een site weet waar ie te krijgen kan zijn? anders bestel ik `m wel bij axelmusic. Jammer dat ie daar zo duur is :([/quote]

Tis idd vaag, ja. Verleden keer stond ie nog op dvdboxoffice voor 'n aardig prijsje, nu izzie daar nergens meer te vinden. Ik heb 'm in ieder geval gepreorderd bij amazon.[/quote]
Heb antwoord gekregen van pacific op m`n mailtje: ze hadden `m wel maar is al uitverkocht en hebben `m dus uit hun lijst op de site verwijderd.

reply
0
T
TheGodfather
May 09, 2006

dvdtalk.com review

reply
0
T
TheGodfather
May 17, 2006

Foto`s :D

[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006002.jpg[/img]
[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006003.jpg[/img]
[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006004.jpg[/img]
[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006005.jpg[/img]
[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006006.jpg[/img]
[img]http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/dvds17-05-2006007.jpg[/img]

8)

reply
0
K
kazlatan
May 17, 2006

Ziet er toch wel cool uit. Die van mij is gelukkig ook al onderweg :D

reply
0
CP
Coen P.
May 20, 2006

vandaag de regio 3 binnengekregen. 1 disc met uk subs. snel maar eens kijken.

reply
0
JP
John P.
May 21, 2006

Coen Peelen wrote: vandaag de regio 3 binnengekregen. 1 disc met uk subs. snel maar eens kijken.

Is dat deze? : klik

Er staat bij : Subtitles: Thai, Chinese, Indonesian

Heeft die toch Engelse ondert.?

reply
0
CP
Coen P.
May 22, 2006

John P. wrote:
Coen Peelen wrote: vandaag de regio 3 binnengekregen. 1 disc met uk subs. snel maar eens kijken.

weird!

op de hoes staat uk subs. Zal hem na werk ff in de speler gooien!

ik kom er nog op terug!

reply
0
T
TheGodfather
May 22, 2006

voor de geinteresseerden ;)

reply
0
JP
John P.
May 22, 2006

TheGodfather wrote: voor de geinteresseerden ;)

VERSANDKOSTEN EUROPA 8,00 €

Yeah right :?
Dat is meer dan het dubbele van de werkelijke verzendkosten.
Zegt al meer dan genoeg over de verkoper.

reply
0
M
MatrixTom
May 22, 2006

Is het al bekend of er ook een R2NL van die mooie Collector's Edition uitkomt?

reply
0
F
Frank
May 22, 2006

MatrixTom wrote: Is het al bekend of er ook een R2NL van die mooie Collector's Edition uitkomt?

Volgens het persbericht van Universal (te vinden op www.dvdinfo.be) verschijnt er alleen een single-disc. :(

reply
0
CP
Coen P.
May 23, 2006

John P. wrote:

100% zeker: engelse subs voor doven en slechthorenden!

gisteren meteen maar de film gezien!

reply
0
F
Frank
May 23, 2006

Frank wrote:
MatrixTom wrote: Is het al bekend of er ook een R2NL van die mooie Collector's Edition uitkomt?

Volgens het persbericht van Universal (te vinden op www.dvdinfo.be) verschijnt er alleen een single-disc. :(

Het lijkt erop dat de 2-disc toch verschijnt, maar alleen bij VanLeest en Free Record Shop (deze verkopen de 1-disc dan weer niet).

reply
0
JP
John P.
May 23, 2006

Coen Peelen wrote:

100% zeker: engelse subs voor doven en slechthorenden!

gisteren meteen maar de film gezien!

Bedankt Coen, dan ga ik 'm toch bestellen bij WOW.

(y)

reply
0