Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
A
Aloys
Opmerking van mij.
Apr 09, 2006

Mijn complimenten. Ik zit op veel fora, en kom ook op steeds meer, maar dit is zeker weten een van de beste. Niet alleen de informatie die hier te vinden is is goed, maar ook de mensen hier zijn heel erg aardig en behulpzaam, als je hier iets vraagt krijg je geen nutteloze reacties zoals: "gebruik google!" maar je word goed geholpen. de regels zijn duidelijk en alles is goed geregeld! Zo, dit wilde ik even kwijt.

JS
John Sital
Re: Opmerking van mij.
Apr 09, 2006

Bono_Aloys wrote: Mijn complimenten.

Ik zit op veel fora, en kom ook op steeds meer, maar dit is zeker weten een van de beste.

Niet alleen de informatie die hier te vinden is is goed, maar ook de mensen hier zijn heel erg aardig en behulpzaam, als je hier iets vraagt krijg je geen nutteloze reacties zoals: "gebruik google!" maar je word goed geholpen.

de regels zijn duidelijk en alles is goed geregeld!

Zo, dit wilde ik even kwijt.

bedankt dat je dit wilde delen :roll: :twisted: :wink:

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Apr 09, 2006

Bono_Aloys wrote: ls je hier iets vraagt krijg je geen nutteloze reacties zoals: "gebruik google!" maar je word goed geholpen.

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=43134
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

reply
0
A
Aloys
Apr 09, 2006

theThinWhiteDuke wrote:
Bono_Aloys wrote: ls je hier iets vraagt krijg je geen nutteloze reacties zoals: "gebruik google!" maar je word goed geholpen.

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=43134
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oké, dat neem ik terug. :P

reply
0
DV
Dennis Vansant
Apr 10, 2006

Slijmjurk ;)
Héhé, er komen allerhande mensen op dit forum. Je hebt mensen die graag over DVD's praten, je hebt de handelaars die hier enkel komen voor de verkoop en ook mensen tussenin :)
Af en toe een beetje positieve feedback, daar leven mods en admins toch voor? ;)

reply
0