Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
W
Willempie
dvd met slideshow
May 08, 2006

Hallo, Vorig jaar ben ik met mijn opleiding naar Berlijn geweest en heb daar zowel een film als een foto's van. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om een slideshow van de foto's naast de de film op de dvd te zetten zodat je in het menu kan kiezen of je de film of de foto's wilt bekijken. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

RS
Ronald Stiebolt
May 09, 2006

Raxio Easy Media Creator 7/8 is zo'n allesomvattend pakket waarmee je zoiets vrij makkelijk kan maken.

reply
0
H
hstadman
May 09, 2006

Dit is een goed programma om dvd's mee te maken!
http://www.mediachance.com/dvdlab/

reply
0
H
hstadman
May 09, 2006

Ehh, heet het programma niet toevallig ROXIO?! :shock: :? :wink:
Ronald Stiebolt wrote: Raxio Easy Media Creator 7/8 is zo'n allesomvattend pakket waarmee je zoiets vrij makkelijk kan maken.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
May 09, 2006

hstadman wrote: Ehh, heet het programma niet toevallig ROXIO?! :shock: :? :wink:
Ronald Stiebolt wrote: Raxio Easy Media Creator 7/8 is zo'n allesomvattend pakket waarmee je zoiets vrij makkelijk kan maken.

Niet te geloven; m'n eerst vaut van dit jaar!

reply
0
H
hstadman
May 09, 2006

Tja, als iemand nu gaat zoeken naar raxio zal ie niet zoveel vinden. Roxio daarentegen vergroot de kans enorm om het juiste pakket te vinden. :wink: Roxio is de concurrent van Nero burning rom. :wink:

DVDlab zal wel wat duurder zijn maar biedt echter ook meer professionele features!

Ronald Stiebolt wrote:
hstadman wrote: Ehh, heet het programma niet toevallig ROXIO?! :shock: :? :wink: [quote=Ronald Stiebolt]Raxio Easy Media Creator 7/8 is zo'n allesomvattend pakket waarmee je zoiets vrij makkelijk kan maken.

Niet te geloven; m'n eerst vaut van dit jaar![/quote]

reply
0
N
nic6
May 09, 2006

Ja, is de beste software voor het mengen van Foto en videofilm ULead Workshop 2. van het Lood van U en u kunt uw eigen fantastisch menu maken! :lol:

Yes, the best software for mixing Photo's and video film is U Lead Workshop 2.
And you can make your own fantastic menu's!

reply
0