Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
F
Flipper
Flipper-Topic !
May 16, 2006

Wat écht iedereen wil... (maar wel niet zal krijgen...) is een Flipper-Topic. Een stukje ruimte alhier waarin deze highskilled & Nijenrode Crackin' dolphin' zijn/haar artikelen kan plaatsen. Hier wordt door de massa reikhalzend naar uitgekeken... Maar tsja, 't Zal er wel weer niet van komen hé ?! Flipper

F
Frank
May 16, 2006

Mag ik je aanraden om voortaan dit soort berichten niet meer bij dit onderdeel op het forum te plaatsen? Dit onderdeel gaat over opmerkingen over DVD.nl, de werking van de site en dergelijke dus. Discussies over DVD-releases kun je doen bij het onderdeel DVD Algemeen, DVD Regio 2 of DVD Overige Regio's.

reply
0
EH
Erik Hagen
May 16, 2006

Frank wrote: Mag ik je aanraden om voortaan dit soort berichten niet meer bij dit onderdeel op het forum te plaatsen? Dit onderdeel gaat over opmerkingen over DVD.nl, de werking van de site en dergelijke dus. Discussies over DVD-releases kun je doen bij het onderdeel DVD Algemeen, DVD Regio 2 of DVD Overige Regio's.

Amen. En dat had Flipper als 'self proclaimed genius' best zelf kunnen achterhalen. :roll:

reply
0
H
Herjan
May 16, 2006

Dit is nu al de tweede thread die je maar lukraak ergens opent. Ik wil je nu voor de tweede keer met klem vragen eerst na te denken! Je komt blijkbaar vandaag voor 't eerst hier. Houd je even gedeisd en lees vooral eerst. Vervolgens reageer je gewoon een keer in bestaande threads (en on topic!) en mocht je echt nergens antwoorden vinden op vragen die je hebt, dán kun je in het juiste subforum een thread openen.

reply
0