Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
B
bitch
zoek - error?
Jun 17, 2006

Hai, Heb me zojuist eindelijk eens lid gemaakt, alhier. Las eerst alleen stiekem mee :oops: haha, maar ik krijg een error bij de zoekmachine? [code]Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 524288 bytes) in /srv/www/htdocs/allesoverfilm.nl/forum/search.php on line 388 [/code] Is het hier zo overbalast, of gaat dit vanzelf weer over? Gr Marjolein

LK
Ludo Keeris
Jun 17, 2006

Hoi Marjolein,

Allereerst, welkom op het forum!
Wat de zoekfunctie betreft: mogelijk dat je een zoekopdracht gaf die teveel zoekresultaten oplevert. Probeer je zoekopdracht te verfijnen en het vinkje bij "zoeken op alle woorden te zetten.

reply
0
B
bitch
Jun 17, 2006

hai, ik ga het gelijk proberen, had idd 'the' in de titel, dat zijn er natuurlijk een hele hoop, haha

reply
0
S
Sméagol
Jul 04, 2006

Ik gebruik dit topic even:

Is het mogelijk om bij de search, wanneer je op een nickname zoekt, bij de resultaten links weer te geven die direct naar de betreffende post van die user ehh linken?

reply
0
ES
Erik Sastriawan
Sep 21, 2006

Met alle respect, maar de zoekfunctie blijft kansloos....

Als ik zoek op The AND Lost AND City krijg ik vandaag ook die fatal error. Vinkje wijzigen maakt niets uit....

Daarnaast heb vaak zat dat wanneer ik AND gebruik alsnog 3 pagina's of meer als resultaat krijg gepresenteerd.

reply
0
H
Herjan
Sep 22, 2006

Erik, gewoon zoeken op "lost city" en aangeven dat je alle woorden wilt zoeken. Eventueel kiezen voor "alleen in titel zoeken" of een bepaald forum.

Succes.

reply
0
ES
Edgar Smit
Sep 28, 2006

Ik misbruik deze ook meteen maar even :wink:.

Ik mis in de zoekfunctie eigenlijk de mogelijkheid om te zoeken naar de draadjes die iemand begonnen is. Je kunt wel zoeken op auteur, maar dan krijg je alles waar de gezochtte auteur in gepost heeft.

De enige manier om alle draadjes van iemand te zoeken is sorteren op auteur maar dan krijg je iedereen die wel eens een draadje gestart is.
Stel ik wil alle draadjes zien die Ludo gestart is, dan moet ik eerst tig pagina's met namen doorworstelen voordat ik bij de L ben.

Het zou wel makkelijk zijn als je bijv alle draadjes van iemand kan opvragen, en niet alleen alle reacties, of kijk ik daar gewoon overheen?

reply
0