Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
HB
Hayko de Boer
Kan dvd.nl traderslijst niet openen
Jun 19, 2006

Wanneer ik op de link klik van de traders-lijst (plus-min lijst), dan krijg ik een lege pagina. Het zal wel iets met mijn computerinstellingen te maken hebben. Iemand een tip hoe ik dit om kan zetten?

H
Herjan
Jun 19, 2006

Misschien iets langer wachten tot pagina geladen is? Ik heb hier getest met Firefox en Explorer en beide gaan prima.

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 19, 2006

Nee, ik kan minuten wachten...

de pagina laadt onmiddelijk (geen error of zo).

http://www.allesoverfilm.nl/plusmin.php

maar dan heb ik dus een leeg scherm, waar ik niet in kan scrollen of wat dan ook...

Alle andere links werken wel. Ik heb al ergens een link gevonden naar "geef plus of min", dat scherm doet het wel, als ik dan klik op "ga terug naar totaaloverzicht" - leeg scherm...

Blijft vreemd, ik ga zometeen even een andere computer aansluiten om dat eens te checken.

reply
0
MZ
Martin Z.
Jun 20, 2006

Heb er ook last van...

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 20, 2006

Nou, ik heb net ingelogd op een andere computer (ook thuis), daar doet de pagina het wel.

Ik kom er alleen niet achter wat er mis is met de instellingen van mijn pc.

reply
0
S
slindenau
Jun 20, 2006

Wat krijg je te zien als source? Dus rechts klikken > bron weergeven.

Misschien eens je cache legen, of ctrl+f5 ('forced' refresh) doen?

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 20, 2006

slindenau wrote: Wat krijg je te zien als source? Dus rechts klikken > bron weergeven.

Source:

Cache legen en/of forced refresh -- helpt beide ook niet.....

reply
0
MZ
Martin Z.
Jun 22, 2006

@ Hayko: waar heb je die link naar 'geef plus/min' gevonden?

Mijn comp laadt de 'totaal overzicht' pagina ook niet :cry:

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Jun 22, 2006

Hier hetzelfde probleem.
Cookie probleem ofzo?
Lekker irritant als je wilt (terug) plussen.

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 22, 2006

Martin Zandbergen wrote: @ Hayko: waar heb je die link naar 'geef plus/min' gevonden?

Mijn comp laadt de 'totaal overzicht' pagina ook niet :cry:

Ik had 'm laatst ergens gezien... ik zal nog eens gaan zoeken....

Maar het lijkt een universeel probleem te worden, uitgaande van de reakties van jou en van Kees.

Ik heb vanochtend alle cookies opgeschoond, vanalles in mijn instellingen liggen veranderen... resultaat - nada.

edit: het zou deze moeten zijn http://www.allesoverfilm.nl/plusmin.php?page=geef_plusmin

reply
0
MZ
Martin Z.
Jun 22, 2006

aaahhh thanks :)

Verder is het wel erg irri jah :?

edit: sjonge, dan geef ik een plus en dan krijg ik meteen weer een blanco scherm :x

reply
0
B
BratMokstrof
Jun 22, 2006

De source is gelijk aan die van het vroegtijdig afkappen van een pagina (soort algemene lege-pagina source).

Terwijl je wacht, wat geeft hij dan linksonder in de statusbalk en loopt dat balkje van "pagina laden" rechts in de statusbalk nog?

Wat gebeurt er als je na 30 seconden wachten op de Stop knop drukt en wat is dan de source als je die kunt opvragen?

reply
0
H
Herjan
Jun 22, 2006

Ik zal even proberen via het crewforum iemand van de beheerders hierop te attenderen.

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 22, 2006

BratMokstrof wrote: De source is gelijk aan die van het vroegtijdig afkappen van een pagina (soort algemene lege-pagina source).

Terwijl je wacht, wat geeft hij dan linksonder in de statusbalk en loopt dat balkje van "pagina laden" rechts in de statusbalk nog?

Wat gebeurt er als je na 30 seconden wachten op de Stop knop drukt en wat is dan de source als je die kunt opvragen?

Ik klik op de link van de allesoverfilm.nl traderslijst en dan...

begint de pagina te laden, het balkje loopt en geeft 1 blokje en het balkje "loopt vol"- op het scherm verschijnt meteen de lege pagina.

Dit duurt een paar seconden, linksonder verschijnt zodra de lege pagina in beeld komt "gereed" .

Dus het is niet zo dat de pagina blijft laden, maar hij kapt gewoon de opdracht af en plaatst een leeg scherm...

@Herjan (en iedereen die meedenkt): dank je wel!

reply
0
B
BratMokstrof
Jun 22, 2006

Vreemd...

Probeer voor de aardigheid eens of je deze link wel kunt laden: http://www.kaartspelranking.nl/dvd/plusmin.htm

(zelfde als de php, maar dan de html opgeslagen).

Links e.d. doen het niet, stylesheets uiteraard ook niet, maar voor het idee. ;)

reply
0
MZ
Martin Z.
Jun 22, 2006

Die doet het ja, alleen met een ander uiterlijk (maar dat verwachtte je wel denk :) )

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 22, 2006

Ja, die pagina laadt wel...

reply
0
B
BratMokstrof
Jun 22, 2006

OK, kleine aanpassing gedaan, laadt ie nog steeds nu?

(En dat hij er anders uitziet klopt hoor. ;) )

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 22, 2006

BratMokstrof wrote: OK, kleine aanpassing gedaan, laadt ie nog steeds nu?

(En dat hij er anders uitziet klopt hoor. ;) )

Hij doet 't nog steeds....

reply
0
B
BratMokstrof
Jun 22, 2006

OK, nog een paar aanpassingen gedaan, voor zover ik weet is hij nu bijna helemaal functioneel.

De style-sheets en plaatjes worden geladen, javascript geactiveerd, dus ... Als hij het nu doet is het gek. :S

Als het zo is, kun je dan het origineel opvragen en kijken of hij steeds na een vaste tijd "Gereed" geeft linksonder, of dat het wisselt?

reply
0
S
slindenau
Jun 22, 2006

Hayko de Boer wrote:
slindenau wrote: Wat krijg je te zien als source? Dus rechts klikken > bron weergeven.

Source:

Cache legen en/of forced refresh -- helpt beide ook niet.....

Hmm dat is vreemd, de site wordt gewoon helemaal niet geladen, en je krijgt nu een standaard 'blank' source van je browser te zien volgens mij. Want deze code komt helemaal niet voor in de echte source van de traderlijst.

Hebben jullie misschien een antivirus programma of firewall aanstaan, die het javascript wellicht blokkeerd?

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 22, 2006

Ik heb een firewall aanstaan (halve sterkte), die echter al maanden als zodanig is ingeschakeld. Tot dusver de enige pagina die niet laadt.

Maar wellicht heeft het hiermee te maken, ik ga daar eens mee aan de slag.

reply
0
S
slindenau
Jun 23, 2006

Dat kan je heel snel testen door al je firewalls & virusscanners (tijdelijk) uit te zetten. Als het dan nog niet werkt weet je dat het ergens anders aan ligt ;).

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 23, 2006

slindenau wrote: Dat kan je heel snel testen door al je firewalls & virusscanners (tijdelijk) uit te zetten. Als het dan nog niet werkt weet je dat het ergens anders aan ligt ;).

Dat was 'm. Na het uitschakelen van de internetsecurity (firewall) kan de pagina wel laden.

Reden dat ik dit niet eerder had getest, is dat ik niets aan mijn instellingen heb veranderd en tot een tijdje terug deed die traderspagina het gewoon (met dezelfde instellingen als nu).....

Nu maar kijken dat ik het zo krijg ingesteld dat de firewall de pagina 'toelaat".

@ Martin en Kees: was dit bij jullie ook de oorzaak?

reply
0
S
slindenau
Jun 23, 2006

Sommige van dat soort programma's hebben inderdaad de neiging sommige scripts te blokkeren, waarom ze dit doen is voor mij totaal onduidelijk...want meestal is daar helemaal geen reden toe :).

reply
0
H
Herjan
Jun 23, 2006

Kan het soms te maken hebben met die beruchte Windows Update van enkele dagen/weken geleden? Had iets te maken met dat ActiveX en andere zaken niet zomaar meer uitgevoerd werden...

reply
0
S
slindenau
Jun 23, 2006

ActiveX kan het niet zijn, want ik werk met firefox en daar werkt ActiveX sowieso al niet in...en ik kan de traderlijst wel openen.

reply
0
MZ
Martin Z.
Jun 23, 2006

Hayko de Boer wrote:
slindenau wrote: Dat kan je heel snel testen door al je firewalls & virusscanners (tijdelijk) uit te zetten. Als het dan nog niet werkt weet je dat het ergens anders aan ligt ;).

Dat was 'm. Na het uitschakelen van de internetsecurity (firewall) kan de pagina wel laden.

Reden dat ik dit niet eerder had getest, is dat ik niets aan mijn instellingen heb veranderd en tot een tijdje terug deed die traderspagina het gewoon (met dezelfde instellingen als nu).....

Nu maar kijken dat ik het zo krijg ingesteld dat de firewall de pagina 'toelaat".

@ Martin en Kees: was dit bij jullie ook de oorzaak?

Bij mij was dit ook de oorzaak... Maarja ik ben een complete computernoob dus heb geen idee hoe dit op te lossen :?

@ Hayko & anderen: oplossinkje (gevonden) hiervoor?

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Jun 23, 2006

Ik heb Norton internet security, zal daarvan ff de firewall uitzetten, wie weet is dit een optie.

edit: geen succes

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jun 24, 2006

@ Martin -> ik kom er ook nog niet uit, ik heb weinig trek om mijn firewall, die op halve sterkte staat ingesteld (gemiddeld) nog lager te zetten.

Ik heb vanalles geprobeerd, maar nog geen resultaat.

@ Kees -> heb je bij Norton geprobeerd om (even) alles uit te schakelen ?(1 knop - beveiling uitschakelen, dan stel je 'm in op weer inschakelen na 5 min., maar je kunt 'm ook meteen weer handmatig inschakelen). Daarna even opnieuw de internetbrowser openen en de pagina proberen.

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Jun 28, 2006

@ Hayko:

Hey, toppie!
Dan kom ik er weer in.

reply
0
M
Miksel
Jun 30, 2006

ik kom wel op de pagina, maar ik krijg als melding dat ik niet ingelogd ben. is dat hetzelfde probleem? en wanneer ik de link gebruik die in dit topic staat kom ik wel bij invullen, maar zodra ik hem wil verzenden krijg ik een foutmelding. enig idee?

Edit: ik ben al achter het probleem

reply
0
JV
Jeroen vS
Jul 23, 2006

Miksel wrote: ik kom wel op de pagina, maar ik krijg als melding dat ik niet ingelogd ben. is dat hetzelfde probleem? en wanneer ik de link gebruik die in dit topic staat kom ik wel bij invullen, maar zodra ik hem wil verzenden krijg ik een foutmelding. enig idee?

Edit: ik ben al achter het probleem

Ik heb exact hetzelfde probleem. Op de pagina "Overzicht plussen en minnen" staat bovenaan "Je bent niet ingelogd!".

Virusscanners uitzetten heb ik geprobeerd, ook op mijn werk, maar het heeft niet veel uitgehaald. Iemand enig idee? Ik heb ook last met andere PHP pagina's op andere websites.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Jul 23, 2006

Verwijder je cookies eens en log opnieuw in. Dit wil nog wel eens helpen met inlog problemen.

reply
0
JV
Jeroen vS
Jul 23, 2006

Ik heb mijn cookies verwijderd, McAfee securitycenter gesloten, firewalls uitgeschakeld, IE opnieuw gestart en het werkt niet.

reply
0
R
riny
Jul 23, 2006

Jeroen vS wrote: Ik heb mijn cookies verwijderd, McAfee securitycenter gesloten, firewalls uitgeschakeld, IE opnieuw gestart en het werkt niet.

uitloggen > opnieuw inloggen maar dan 'log me automatisch in' aanvinken.
opgelost.

reply
0
JV
Jeroen vS
Jul 23, 2006

jim2873 wrote:
Jeroen vS wrote: Ik heb mijn cookies verwijderd, McAfee securitycenter gesloten, firewalls uitgeschakeld, IE opnieuw gestart en het werkt niet.

uitloggen > opnieuw inloggen maar dan 'log me automatisch in' aanvinken.
opgelost.

??????????????????????????????????????????????????????????????
Ik begrijp er niets van, maar het werkt wel. Fantastisch. Dank je wel.
??????????????????????????????????????????????????????????????

reply
0