Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Seth__Gekko
Jun 23, 2006
Ik heb een maandje nu mijn Rel Quake II staan en ben ook (mede door Rob) eindelijk op een juiste instelling gekomen. Subtiel in stereo meespelen en lekker knallen met dvd's. Alles ook nagemeten en m.b.v. Db meter alles afgesteld. Nu heb ik best wel vaak last van een soort snel tikkend geluid, wat echt uit de onderkant van de Rel komt. Wanneer ik op een vrij hard volume draai en er een puur laag geluid zonder andere toonsoorten wordt weergegeven dan hoor ik uit mijn Quake II een soort heel snel "getik / geklik". Het lijkt erop dat de driver heeeeel snel heen en weer moet gaan en dit niet trekt. Staat mijn sub dan gewoon te hard? Andere nog veel hardere zwaardere/ lagere tonen worden wel probleemloos weergegeven, maar dat getik vind ik mateloos irritant. Veelal bij horror films er een een (niet al te zwaar) lage strakke toon aanwezig, die alles een beetje onheilspellend maakt, die zijn meestal ook flink aan het tikken. Wanneer ik de sweep op de THX optimizer aanzet dan hoor ik op het einde ook dat getik weer. Iemand suggesties?