Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Qube
Jul 26, 2006
Korte tijd geleden heb ik de Samsung SH-S162L DVD-brander met LightScribe gekocht en geinstalleerd. Ik heb alleen een probleem met het gebruik van deze LightScribe functie. Na het ontwerpen van een label lukt het mij niet om dit label daadwerkelijk te branden. De LightScribe software geeft aan dat hij aan het branden is, alleen als het proces is afgerond is de schijf gewoon LEEG. Ik heb de laatste firmware geinstalleerd en de DVD ligt goed in de slede (upsidedown). Ik heb Philips LightScribe DVD’s. Ik heb dit probleem zowel in de Nero als in de SureThing software. Ik heb het internet afgezocht naar mensen met een soortgelijk probleem. Alleen op een duitse site kon ik iets vinden, maar het antwoord kon ik niet ontcijferen. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Bedankt alvast! Uw aller newbee