Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
G
Grave
Mozilla en dvd.nl
Aug 08, 2006

Weet niet wat er aan de site van allesoverfilm.nl is verandert de laatste tijd, maar krijg steeds vage meldingen op deze site als ik Mozilla Firefox gebruik als browser. Ik open het forum en hij vraagt hoe hij de php file moet gaan openen etc en hij logt me ook niet meer automatisch in. Terwijl de site het altijd perfect deed. Iets verandert? :?

MH
Marcel den Haan
Aug 08, 2006

Ik gebruik ook Firefox en geen problemen hier.

reply
0
A
Annemie
Aug 08, 2006

Dat probleem heb ik nog niet gehad, maar wat ik soms wel vreemd vind is het volgende :
1. ik bekijk een categorie en markeer alle posts als gelezen. Na een tijdje krijg ik terug het symbool te zien voor ongelezen posts... terwijl er niets nieuws is bijgekomen.
2. Ik heb een topic geopend en toch blijft die als ongelezen staan
Beide problemen doen zich geregeld voor, maar niet altijd.
Ik weet niet of het enkel een firefox probleem is, aangezien ik het nog niet met IE heb geprobeerd.

reply
0
NS
Nathan Strik
Aug 12, 2006

Ik heb ook Firefox en geen problemen.

Misschien staat er een instelling verkeerd?

reply
0
SB
de smet bjorn
Re: Mozilla en dvd.nl
Oct 03, 2006

Grave wrote: Weet niet wat er aan de site van allesoverfilm.nl is verandert de laatste tijd, maar krijg steeds vage meldingen op deze site als ik Mozilla Firefox gebruik als browser.

Ik open het forum en hij vraagt hoe hij de php file moet gaan openen etc en hij logt me ook niet meer automatisch in.

Terwijl de site het altijd perfect deed. Iets verandert? :?

reply
0
R
Roadster
Re: Mozilla en dvd.nl
Oct 04, 2006

de smet bjorn wrote:
Grave wrote: Weet niet wat er aan de site van allesoverfilm.nl is verandert de laatste tijd, maar krijg steeds vage meldingen op deze site als ik Mozilla Firefox gebruik als browser.

Ik open het forum en hij vraagt hoe hij de php file moet gaan openen etc en hij logt me ook niet meer automatisch in.

Terwijl de site het altijd perfect deed. Iets verandert? :?

Ik kan heel vaag soms wel en soms niet inloggen

reply
0