Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Watcher
Aug 14, 2006
Beste DVDliefhebbers, Zoals velen wellicht met mij heb ik een Gruwelijke hekel aan mensen die Rotzooi plaatsen op deze zo door ons zo geliefde Site. Deze Rotzoo noemen we Spam. Dit zijn onderwerpen die helemaal niks te maken met DVD en aanverwanten, maar alleen maar zorgen voor kettingreakties aan Mail en dergelijke dingen. Vaak wordt dit gedaan, door zogenaamde nieuwkomers, die er gewoon LOL in hebben, om deze Shitzooi te plaatsen. En dan proberen ze nog te zeggen in hun Topic (alhoewel ik vind dat je zulke onderwerpen nog eens geen onderwerp mag noemen, maar dit terzijde). Ik ben van Mening dat we dit Keihard moeten aanpakken. In ieder geval wil ik geen Schoolmeester gaan spelen, maar ik heb DVD en de W ebsite zogezegd in mijn Hart zitten als Echte liefhebber, en velen met mij waarschijnlijk. Ik kan het daarom niet hebben als deze door ons zo geliefde site vervuild word met deze Rotzooi. Dus als ik iets tegenkom wat naar SPAM riekt, gaat er in ieder geval een Bericht uit naar Beheerder uit, om de Desbetreffende Topic te verwijderen, en Plaatser te Blokkeren Definitief. Ik doe dit omdat ik met plezier hier kom, en mijn Plezier, en jullie Plezier, niet wil zien weggenomen worden, door Zulke Idioten. Ik denk dat er veel mensen zijn die het met me eens zijn. Daarom heb ik deze Topic aangemaakt, en ben ik erg benieuwd naar wat jullie Standpunten zijn betreffende Dit Onderwerp. Laat jullie horen. Alvast Bedankt, en Hopelijk komen er veel Reakties (in de Goede zin van het woord dan), Met Vriendelijke Groeten, Raymond SPAMROTZOOI EN SPAMMERS : NIET HIER OP WWW.DVD.NL EN DEFINITIEF WEG ERMEE