Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
DW
DVD Watcher
Geplaatste SPAMROTZOOI : Jullie meningen AUB!!!
Aug 14, 2006

Beste DVDliefhebbers, Zoals velen wellicht met mij heb ik een Gruwelijke hekel aan mensen die Rotzooi plaatsen op deze zo door ons zo geliefde Site. Deze Rotzoo noemen we Spam. Dit zijn onderwerpen die helemaal niks te maken met DVD en aanverwanten, maar alleen maar zorgen voor kettingreakties aan Mail en dergelijke dingen. Vaak wordt dit gedaan, door zogenaamde nieuwkomers, die er gewoon LOL in hebben, om deze Shitzooi te plaatsen. En dan proberen ze nog te zeggen in hun Topic (alhoewel ik vind dat je zulke onderwerpen nog eens geen onderwerp mag noemen, maar dit terzijde). Ik ben van Mening dat we dit Keihard moeten aanpakken. In ieder geval wil ik geen Schoolmeester gaan spelen, maar ik heb DVD en de W ebsite zogezegd in mijn Hart zitten als Echte liefhebber, en velen met mij waarschijnlijk. Ik kan het daarom niet hebben als deze door ons zo geliefde site vervuild word met deze Rotzooi. Dus als ik iets tegenkom wat naar SPAM riekt, gaat er in ieder geval een Bericht uit naar Beheerder uit, om de Desbetreffende Topic te verwijderen, en Plaatser te Blokkeren Definitief. Ik doe dit omdat ik met plezier hier kom, en mijn Plezier, en jullie Plezier, niet wil zien weggenomen worden, door Zulke Idioten. Ik denk dat er veel mensen zijn die het met me eens zijn. Daarom heb ik deze Topic aangemaakt, en ben ik erg benieuwd naar wat jullie Standpunten zijn betreffende Dit Onderwerp. Laat jullie horen. Alvast Bedankt, en Hopelijk komen er veel Reakties (in de Goede zin van het woord dan), Met Vriendelijke Groeten, Raymond SPAMROTZOOI EN SPAMMERS : NIET HIER OP WWW.DVD.NL EN DEFINITIEF WEG ERMEE

RK
R Klemkerk
Aug 14, 2006

Daar wordt toch al vrij streng tegen op getreden?

reply
0
J
joostpolletje
Aug 14, 2006

Mee eens, Wat is je punt met dit topic. Ook aan het spammen :)

Ik vind dat er ook al goed tegen opgetreden wordt, Zoiets hou je niet tegen.

reply
0
LS
Leon van Stijn
Aug 14, 2006

Weg met die onzin, ik zit niet te wachten op al die reclames (die komen al genoeg via de email tegenwoordig).

En ik vind persoonlijk dat de beheerders van het forum harder mogen optreden tegen spammers en vooral tegen mogelijke spammers. Er worden namelijk heel veel accounts geregistreerd die overduidelijk worden gebruikt om te spammen. Niet alleen door het daadwerkelijk plaatsen van spamberichten, maar ook door het plaatsen van dubieuze websites in het profiel.

Ik weet dat het bovenstaande wat werk betekent voor de beheerders (ik ben zelf ook beheerder op een ander forum), maar het loont de moeite.

reply
0
MF
Monica Frijters
Aug 14, 2006

:roll: ik mis in de poll 1 optie.........
E. Ik ben het er mee eens. SPAM hoort hier niet thuis, maar de crew en alle betrokkenen doen er al alles aan om het te voorkomen en reageren perfect als het toch voorkomt :lol: :wink:

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Aug 14, 2006

Tja, antwoord A natuurlijk! Lijkt me vrij logisch... :roll:

reply
0
H
Herjan
Aug 14, 2006

Ik vind deze thread eigenlijk al bij spam horen. Heb sterk de neiging om hier een slot op te doen...

Een openbaar forum is nu eenmaal openbaar. Iedereen kan zich aanmelden. Dat er spammers tussen zitten is nu eenmaal zo. Maar spamberichten worden volgens mij zeer snel verwijderd cq. aangepast. En worden zelfs nieuwe forumleden preventief gebanned op het moment dat wij denken dat het spambots zijn.

Maar ja, zelfs wij, van de crew, hebben een leven en zeker in de vakantieperiode. Dus dat we soms wat missen moet je ons maar vergeven...

Thread wordt wel even verplaatst bij deze....

reply
0
W
Werner
Aug 14, 2006

"en Plaatsers Moeten Definitief Weg, net als de Plaatsers."

??? Rare zinsconstructie...

Misschien bedoelde de OP het volgende: dergelijke spamtopics niet alleen een slotje op gooien, maar ineens deleten. Het anti-spambeheer hier is overigens (y)

reply
0
LS
Leon van Stijn
Aug 14, 2006

Herjan Hakkers wrote: En worden zelfs nieuwe forumleden preventief gebanned op het moment dat wij denken dat het spambots zijn.

Maar ja, zelfs wij, van de crew, hebben een leven en zeker in de vakantieperiode. Dus dat we soms wat missen moet je ons maar vergeven...

Ik denk dat niemand hier de crew iets verwijt Herjan. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat je nu eenmaal niet alle spam voor kunt zijn of vermijden.

Maar als ik de gebruikerslijst sorteer op aanmelddatum, zie ik zonder heel nauwkeurig te kijken op de eerste pagina al minstens 10 accounts die enkel bedoeld zijn als spam. Ik zou zeggen: gewoon verwijderen die accounts.

reply
0
N
Nandor
Aug 14, 2006

Herjan Hakkers wrote: Ik vind deze thread eigenlijk al bij spam horen. Heb sterk de neiging om hier een slot op te doen...

Mee eens.
Ik wil dat mensen die slecht Nederlands gebruiken (ongeveer tachtig procent van het totaalaantal leden) en mensen die dingen in hoofdletters schrijven oprotten. That ain't going to happen either.

reply
0
H
Herjan
Aug 14, 2006

Leon van Stijn wrote:
Herjan Hakkers wrote: En worden zelfs nieuwe forumleden preventief gebanned op het moment dat wij denken dat het spambots zijn.

Ik denk dat niemand hier de crew iets verwijt Herjan. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat je nu eenmaal niet alle spam voor kunt zijn of vermijden.

Maar als ik de gebruikerslijst sorteer op aanmelddatum, zie ik zonder heel nauwkeurig te kijken op de eerste pagina al minstens 10 accounts die enkel bedoeld zijn als spam. Ik zou zeggen: gewoon verwijderen die accounts.

Ik heb er vandaag 30 aangemeld voor een ban. Ik kan het helaas zelf niet doen. Maar bijna een derde van de laatste 90 aanmeldingen zijn potentiele spammers. Maar gelukkig komt een groot deel van die aanmeldingen niet door de activatie heen. Die moet manueel gedaan worden namelijk.

reply
0
S
slindenau
Aug 14, 2006

Nandor wrote:
Herjan Hakkers wrote: Ik vind deze thread eigenlijk al bij spam horen. Heb sterk de neiging om hier een slot op te doen...

Mee eens.
Ik wil dat mensen die slecht Nederlands gebruiken (ongeveer tachtig procent van het totaalaantal leden) en mensen die dingen in hoofdletters schrijven oprotten. That ain't going to happen either.

Volgens mij kunnen wij best vrienden worden :lol: .

Maar als we de definitie van de TS volgen is dit topic ook al SPAM...weg er mee ;)?

reply
0
P
Philippe
Aug 14, 2006

Spaw kan je missen als kiespijn maar de crew treedt hier altijd snel en correct op. So what's the problem? :wink:

reply
0
OVD
Olivier vd D.
Aug 14, 2006

Jouw gehechtheid moet je niet tot regels gaan verheffen denk ik. Ik zie meer een taak aan jou om los te komen van je gehechtheid.

reply
0
DW
DVD Watcher
Aug 14, 2006

Beste Medegebruikers DVD.NL,

Met de topic SPAMROTZOOI WEG ERMEE had en heb ik geen verkeerde bedoelingen zoals veel van de zogenaamde spammers en nieuwe accounts die er alleen maar op uit zijn om spam te posten. Ik heb alleen maar met goede bedoelingen, deze topic gemaakt met maar 1 doel : Om gewoon de meningen te peilen, niks anders.

En als ik lees : vind dit naar spam rieken? dan is dat niet echt fijn. Want zoals zovelen heb ook ik er een hekel aan. En zou wel erg stom zijn, om wel steeds melding te maken van spammers en spam topics, en er dan wel zelf eentje te maken. Zo Achtelijk ben ik nu ook weer niet.

Vind de tekst in mijn begin verhaal kompleet anders dan de tekst op die spamberichten van bv : het geld kunnen winnen, tassen kunnen kopen etc. Dit was gewoon om meningen te Peilen, en met verders geen bedoelingen. Als jullie deze Topic willen sluiten, OK geen enkele problemen mee, maar besef wel dat dit gemaakt is om meningen te polsen, en om te horen hoe de meesten hier tegenover staan, en dus uit Goede Bedoelingen.

Ik persoonlijk zal nooit doelbewust deze site bevuilen, hopelijk sommige personen ook niet, maar als ik wat plaats dan is dat met Goede Bedoelingen en om een Goede Korrekte Bijdrage te leveren.

En inderdaad nemen de Mensen achter de site goede maatregelen naar aanleidingen van spamPosts, al dan niet na berichtgeving van gebruikers van de site aan de moderators hierover.

Hopelijk is het nu duidelijk voor jullie wat de bedoeling was van deze Topic.

Met Vriendelijke Groeten,

Raymond

reply
0
P
Philippe
Aug 14, 2006

Klein vraagje: waarom schrijf je zoveel woorden met hoofdletter, ook in het midden van een zin? No offence maar leest niet erg makkelijk. :)

reply
0
S
Seth__Gekko
Aug 14, 2006

Mods doen prima hun werk, lekker latern zo.

reply
0
OVD
Olivier vd D.
Aug 15, 2006

RAYMOND1976 wrote: Ik persoonlijk zal nooit doelbewust deze site bevuilen, hopelijk sommige personen ook niet, maar als ik wat plaats dan is dat met Goede Bedoelingen en om een Goede Korrekte Bijdrage te leveren.

Dat siert je, echt, maar je onbehagen is slechts een concept tussen je oren veroorzaakt door je denken. Ik raad je aan geen aandacht meer te schenken aan dergelijke negatieve gedachten die in je opkomen. Registreer ze en laat ze gaan, met andere woorden laat het oordeel weg. Richt je aandacht op de dingen die jij wel interessant vindt op deze site. It's the only way, en dat zeg ik als ervaringsdeskundige.

reply
0
WD
Wouter van Dis
Aug 15, 2006

Moondust wrote:
RAYMOND1976 wrote: Ik persoonlijk zal nooit doelbewust deze site bevuilen, hopelijk sommige personen ook niet, maar als ik wat plaats dan is dat met Goede Bedoelingen en om een Goede Korrekte Bijdrage te leveren.

Dat siert je, echt, maar je onbehagen is slechts een concept tussen je oren veroorzaakt door je denken. Ik raad je aan geen aandacht meer te schenken aan dergelijke negatieve gedachten die in je opkomen. Registreer ze en laat ze gaan, met andere woorden laat het oordeel weg. Richt je aandacht op de dingen die jij wel interessant vindt op deze site. It's the only way, en dat zeg ik als ervaringsdeskundige.

HAH, MoonDust, wat voor werk doe je?

reply
0
OVD
Olivier vd D.
Aug 15, 2006

Kijk, voor dat soort vragen zijn nu PMs bedoeld. Of wilde je gewoon grappig zijn?

reply
0
HH
Henk Heideveld
Aug 15, 2006

Wouter van Dis wrote:
Moondust wrote: [quote=RAYMOND1976]Ik persoonlijk zal nooit doelbewust deze site bevuilen, hopelijk sommige personen ook niet, maar als ik wat plaats dan is dat met Goede Bedoelingen en om een Goede Korrekte Bijdrage te leveren.

HAH, MoonDust, wat voor werk doe je?[/quote]
Waarom schrijft ie nou Dust weer met een hoofdletter. :shock: :shock:
Moondust is binnenschipper! :wink:

reply
0
S
slindenau
Aug 15, 2006

Volgens mij ligt zn shift-knop stelselmatig dwars :D.
Of hij heeft last van een vervelende tic ;).

reply
0